Ogłoszenie z dnia 2011-02-05
Chojnice: Wykonanie robót konserwatorskich w Pojezuickim Kościele ZNMP w ramach projektu Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach
Numer ogłoszenia: 17582 - 2011; data zamieszczenia: 05.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. ścięcia Św. Jana Chrzciciela , Plac Kościelny 5, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 0600891872,0604733462, faks 0-52 3972767.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bazylikachojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót konserwatorskich w Pojezuickim Kościele ZNMP w ramach projektu Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwatorskich w Pojezuickim Kościele Zwiastowania Najświętszej Marii Panny w Chojnicach w ramach projektu Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach 2.Budynek kościoła oraz wyposażenie są wpisane do rejestru zabytków i objęte są ochroną Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót konserwatorskich wewnątrz Kościoła ZNMP w Chojnicach: 3.1 Konserwacja wraz z częściową rekonstrukcją : 3.1.1 ołtarzy późnobarokowych z XVIII wieku - ołtarz główny -ołtarz boczny św. Stanisława -ołtarz boczny św. Jana Nepucena -ołtarz boczny św. Ignacego Loyoli -ołtarz boczny św. Józefa 3.1.2 ambony rokokowej 3.1.3 portali do zakrystii i kruchty południowej 3.1.4 balustrad komunijnych 3.1.5 chóru muzycznego 3.1.6 empor 3.1.7 zakrystii 3.1.8 feretronu 3.2 wykonanie projektu wraz z wykonaniem ołtarza i lektorium( ambonki) z kamienia w miejscu ołtarza posoborowego 3.3 Renowacja i rekonstrukcja dekoracji malarskich wnętrza kościoła 3.4 Renowacja i rekonstrukcja malatur ścian i elementów architektonicznych 3.5Roboty pomocnicze - demontaże , montaże zabytków ruchomych , rozdzielenie poszczególnych łączeń stolarskich , usunięcie skorodowanych gwoździ , inwentaryzacja zdemontowanych elementów i rozpoznanie budowy technicznej , montaż i demontaż rusztowań ,transport elementów do pracowni i ponowny ich przywóz 3.6 Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej ze szczegółową dokumentacją fotograficzną ( w kolorze) w 3 egzemplarzach zgodnie ze standardem dokumentacji konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach ruchomych określonych w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawach prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich , robót budowlanych ,badań konserwatorskich i architektonicznych , a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U z 2004 r. nr 150 , poz. 1579) 3.7 Wykonawca przed przystąpieniem do prac konserwatorskich przy danym zabytku ruchomym musi opracować w formie pisemnej szczegółową technologię renowacji danego zabytku z podaniem materiałów ,jakie zamierza zastosować. Wykonawca użyje do wykonania prac konserwatorskich , renowacyjnych oraz odtworzeniowych materiały najwyższej jakości dostępne na rynku europejskim. Wykonawca uzgodni treść powyższego opracowania z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków , Diecezjalnym Konserwatorem Zabytków oraz Inżynierem Kontraktu i Zamawiającym. Przygotowanie szczegółowej dokumentacji odnośnie wykonanych odkrywek , badań chemicznych wskazanych próbek w instytucie badawczym , zaakceptowanym przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy wraz z poniesieniem kosztów badań. 3.8Wykonawca przygotuje informacje o przedmiocie renowacji , dane techniczne i ideologiczne wynikające z przyczyn umieszczenia danego obrazu , figury , symbolu we wnętrzu kościoła w celu publikacji naukowo-popularnej , zrzekając się jednocześnie praw autorskich , co pozwoli na swobodną publikację przedstawionych materiałów. 3.9 Szczegółowy opis zadania zawarty jest w opracowaniu konserwatorskim , które stanowi załącznik no niniejszej SIWZ. 3.10 Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z ww. opracowaniem oraz dokonać wizji lokalnej 3.11Zadanie będzie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 (Oś Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działania 6.3 Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym) i w przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanego przez niedotrzymanie obowiązków umownych , Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń 3.12 Realizacja całego projektu jest zarządzana przez Inżyniera Kontraktu zgodnie z Warunkami Kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 rok, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów FIDIC (Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lasanne 12, Szwajcaria, wydanie angielsko - polskie 2008 SIDIR (Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców - SIDIR) , wymaganiami Instytucji Pośredniczącej , Zamawiającego oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego, pod warunkiem ,że działania nie będą sprzeczne z przepisami prawa , w tym m.in. ustawy Prawo zamówień publicznych , ustawy Kodeks cywilny , rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawach prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich , robót budowlanych ,badań konserwatorskich i architektonicznych , a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U z 2004 r. nr 150 , poz. 1579), ustawy Prawo budowlane , a także odpowiednimi przepisami prawa wspólnotowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. 5. Tam , gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie ( marka , znak towarowy , producent , dostawca) materiałów lub normy , o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy , iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP , a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN słownie ( dwadzieścia tysięcy PLN)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Przepisy prawa nie nakładają na wykonawcę obowiązku posiadania koncesji , licencji lub zezwolenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony ,jeżeli: - wykonawca posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,a w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w realizacji co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu prac konserwatorskich przy zabytkach ruchomych o wartości łącznej minimum 400 000,00 PLN( kwota netto). - Wykonawca dysponuje minimum dwiema osobami , które będą osobiście wykonywały prace konserwatorskie , posiadające dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki o specjalności: konserwacja malarstwa i rzeźby polichromowej , lub posiadają dyplom o specjalności ogólnokonserwatorskiej - technologia i techniki sztuk plastycznych oraz posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie konserwacji tych zabytków Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę , na zasadzie spełnia, nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca dysponuje minimum dwiema osobami , które będą osobiście wykonywały prace konserwatorskie , posiadające dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki o specjalności: konserwacja malarstwa i rzeźby polichromowej , lub posiadają dyplom o specjalności ogólnokonserwatorskiej - technologia i techniki sztuk plastycznych oraz posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie konserwacji tych zabytków Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę , na zasadzie spełnia, nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli: - Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 200.000,00 zł , - Wykonawca posiada opłaconą polisę na kwotę min. 300 000,00 PLN , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę , na zasadzie spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i określa warunki tej zmiany: a)Ustawowa zmiana wysokości podatku VAT. b)Konieczność zmiany terminu realizacji kontraktu na roboty konserwatorskie. c)Konieczność zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacji konserwatorskiej zmian . d)Zmiana danych podmiotowych dotyczących wykonawcy (w tym zmiana nr konta bankowego), lokalizacji siedziby . e)Likwidacja firmy Wykonawcy. f)Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. g)Zmiany w składzie zespołu Wykonawcy, zmiana Inżyniera kontraktu ze strony Zamawiającego. h)Zmiana wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowych pozwoleń konserwatorskich dla realizowanych zamówień, wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia i koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. i)Konieczność przedłużenia terminu realizacji umowy z powodów: - działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) - z przyczyn zależnych od Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazylikachojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Ścięcia Św. Jana Chrzciciela , Plac Kościelny 5 , 89-600 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Ścięcia Św. Jana Chrzciciela , Plac Kościelny 5 , 89-600 Chojnice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 (Oś Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działania 6.3 Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH, OKULISTYCZNYCH
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla budowy drogi rowerowej na odcinku od miejscowości Chojniczki do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 235.
- Roboty budowlane pn.: Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisk - Orlik 2012" z podziałem na części:
- Dostawa ładowarki w ramach Projektu pn. "Doposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz punktu przygotowania do ponownego użycia na terenie ZZO Nowy Dwór"
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie (powtórzony)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
więcej: przetargi w Chojnicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.