eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceWykonanie robót konserwatorskich w Pojezuickim Kościele ZNMP w ramach projektu Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach



Ogłoszenie z dnia 2011-02-05

Chojnice: Wykonanie robót konserwatorskich w Pojezuickim Kościele ZNMP w ramach projektu Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach
Numer ogłoszenia: 17582 - 2011; data zamieszczenia: 05.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. ścięcia Św. Jana Chrzciciela , Plac Kościelny 5, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 0600891872,0604733462, faks 0-52 3972767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bazylikachojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót konserwatorskich w Pojezuickim Kościele ZNMP w ramach projektu Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwatorskich w Pojezuickim Kościele Zwiastowania Najświętszej Marii Panny w Chojnicach w ramach projektu Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach 2.Budynek kościoła oraz wyposażenie są wpisane do rejestru zabytków i objęte są ochroną Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót konserwatorskich wewnątrz Kościoła ZNMP w Chojnicach: 3.1 Konserwacja wraz z częściową rekonstrukcją : 3.1.1 ołtarzy późnobarokowych z XVIII wieku - ołtarz główny -ołtarz boczny św. Stanisława -ołtarz boczny św. Jana Nepucena -ołtarz boczny św. Ignacego Loyoli -ołtarz boczny św. Józefa 3.1.2 ambony rokokowej 3.1.3 portali do zakrystii i kruchty południowej 3.1.4 balustrad komunijnych 3.1.5 chóru muzycznego 3.1.6 empor 3.1.7 zakrystii 3.1.8 feretronu 3.2 wykonanie projektu wraz z wykonaniem ołtarza i lektorium( ambonki) z kamienia w miejscu ołtarza posoborowego 3.3 Renowacja i rekonstrukcja dekoracji malarskich wnętrza kościoła 3.4 Renowacja i rekonstrukcja malatur ścian i elementów architektonicznych 3.5Roboty pomocnicze - demontaże , montaże zabytków ruchomych , rozdzielenie poszczególnych łączeń stolarskich , usunięcie skorodowanych gwoździ , inwentaryzacja zdemontowanych elementów i rozpoznanie budowy technicznej , montaż i demontaż rusztowań ,transport elementów do pracowni i ponowny ich przywóz 3.6 Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej ze szczegółową dokumentacją fotograficzną ( w kolorze) w 3 egzemplarzach zgodnie ze standardem dokumentacji konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach ruchomych określonych w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawach prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich , robót budowlanych ,badań konserwatorskich i architektonicznych , a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U z 2004 r. nr 150 , poz. 1579) 3.7 Wykonawca przed przystąpieniem do prac konserwatorskich przy danym zabytku ruchomym musi opracować w formie pisemnej szczegółową technologię renowacji danego zabytku z podaniem materiałów ,jakie zamierza zastosować. Wykonawca użyje do wykonania prac konserwatorskich , renowacyjnych oraz odtworzeniowych materiały najwyższej jakości dostępne na rynku europejskim. Wykonawca uzgodni treść powyższego opracowania z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków , Diecezjalnym Konserwatorem Zabytków oraz Inżynierem Kontraktu i Zamawiającym. Przygotowanie szczegółowej dokumentacji odnośnie wykonanych odkrywek , badań chemicznych wskazanych próbek w instytucie badawczym , zaakceptowanym przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy wraz z poniesieniem kosztów badań. 3.8Wykonawca przygotuje informacje o przedmiocie renowacji , dane techniczne i ideologiczne wynikające z przyczyn umieszczenia danego obrazu , figury , symbolu we wnętrzu kościoła w celu publikacji naukowo-popularnej , zrzekając się jednocześnie praw autorskich , co pozwoli na swobodną publikację przedstawionych materiałów. 3.9 Szczegółowy opis zadania zawarty jest w opracowaniu konserwatorskim , które stanowi załącznik no niniejszej SIWZ. 3.10 Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z ww. opracowaniem oraz dokonać wizji lokalnej 3.11Zadanie będzie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 (Oś Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działania 6.3 Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym) i w przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanego przez niedotrzymanie obowiązków umownych , Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń 3.12 Realizacja całego projektu jest zarządzana przez Inżyniera Kontraktu zgodnie z Warunkami Kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 rok, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów FIDIC (Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lasanne 12, Szwajcaria, wydanie angielsko - polskie 2008 SIDIR (Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców - SIDIR) , wymaganiami Instytucji Pośredniczącej , Zamawiającego oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego, pod warunkiem ,że działania nie będą sprzeczne z przepisami prawa , w tym m.in. ustawy Prawo zamówień publicznych , ustawy Kodeks cywilny , rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawach prowadzenia prac konserwatorskich , restauratorskich , robót budowlanych ,badań konserwatorskich i architektonicznych , a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U z 2004 r. nr 150 , poz. 1579), ustawy Prawo budowlane , a także odpowiednimi przepisami prawa wspólnotowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. 5. Tam , gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie ( marka , znak towarowy , producent , dostawca) materiałów lub normy , o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy , iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP , a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN słownie ( dwadzieścia tysięcy PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Przepisy prawa nie nakładają na wykonawcę obowiązku posiadania koncesji , licencji lub zezwolenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony ,jeżeli: - wykonawca posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,a w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w realizacji co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu prac konserwatorskich przy zabytkach ruchomych o wartości łącznej minimum 400 000,00 PLN( kwota netto). - Wykonawca dysponuje minimum dwiema osobami , które będą osobiście wykonywały prace konserwatorskie , posiadające dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki o specjalności: konserwacja malarstwa i rzeźby polichromowej , lub posiadają dyplom o specjalności ogólnokonserwatorskiej - technologia i techniki sztuk plastycznych oraz posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie konserwacji tych zabytków Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę , na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca dysponuje minimum dwiema osobami , które będą osobiście wykonywały prace konserwatorskie , posiadające dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki o specjalności: konserwacja malarstwa i rzeźby polichromowej , lub posiadają dyplom o specjalności ogólnokonserwatorskiej - technologia i techniki sztuk plastycznych oraz posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie konserwacji tych zabytków Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę , na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli: - Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 200.000,00 zł , - Wykonawca posiada opłaconą polisę na kwotę min. 300 000,00 PLN , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę , na zasadzie spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i określa warunki tej zmiany: a)Ustawowa zmiana wysokości podatku VAT. b)Konieczność zmiany terminu realizacji kontraktu na roboty konserwatorskie. c)Konieczność zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacji konserwatorskiej zmian . d)Zmiana danych podmiotowych dotyczących wykonawcy (w tym zmiana nr konta bankowego), lokalizacji siedziby . e)Likwidacja firmy Wykonawcy. f)Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. g)Zmiany w składzie zespołu Wykonawcy, zmiana Inżyniera kontraktu ze strony Zamawiającego. h)Zmiana wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowych pozwoleń konserwatorskich dla realizowanych zamówień, wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia i koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. i)Konieczność przedłużenia terminu realizacji umowy z powodów: - działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) - z przyczyn zależnych od Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazylikachojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Ścięcia Św. Jana Chrzciciela , Plac Kościelny 5 , 89-600 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Ścięcia Św. Jana Chrzciciela , Plac Kościelny 5 , 89-600 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 (Oś Priorytetowa 6 Turystyka i dziedzictwo kulturowe Działania 6.3 Regionalne dziedzictwo kulturowe o potencjale turystycznym).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.