Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Gorzów Wielkopolski: wykonanie ocieplenia 3 budynków
Numer ogłoszenia: 175780 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), fax 095 7387100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie ocieplenia 3 budynków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia budynków od strony podwórza wraz z wykonaniem projektów uzgodnionych z Lubuskim i Miejskim Konserwatorem Zabytków. Przedmiot zamówienia obejmuje budynki zlokalizowane w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kos. Gdyńskich 57, 58, 58 - oficyna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.34.00 - 45.21.34.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp 2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u Pzp tj.: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać: - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalno-ści jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim ro-dzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - zał. nr 2, - dysponowanie osobą, która będzie odpowiedzialna za wykonanie zamówienia (kierownik budowy) posiadającą odpowiednie uprawnienia oraz będącą człon-kiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (należy załączyć odpowiednie zaświadczenie) - zał. nr 3. 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie poli-sy OC w zakresie prowadzonej działalności. 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 10 niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki Wykonawca spełnił. W razie braku jakiegokolwiek oświadczeń lub dokumentów bądź błędów w dokumentach załączonych do oferty zamawiający postąpi zgodnie z art. 26 ustawy Pzp. Nie doty-czy to przypadku, gdy nawet po uzupełnieniu dokumentów oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty, wraz oświadczeniem, że: spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2. kosztorys ofertowy sporządzony w kalkulacji uproszczonej na podstawie załą-czonego do niniejszej siwz przedmiaru robót, 3. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze-nia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, 4. kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności; 5. oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonaw-cy z uiszczoną opłatą skarbową za każdego pełnomocnika (opłata skarbowa nie do-tyczy pełnomocnictwa opatrzonego oryginalną pieczęcią notarialną z uiszczona taksą notarialną) - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) . Uwaga: Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności , a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . 6. wykaz robót zgodnie z pkt. 9.2.2. siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdza-jących ich należyte wykonanie, 7. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu wraz z kserokopią uprawnień, o których mowa w pkt. 9.2.2 siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGM ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp. pok. 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 12 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego operacyjnego SLOp
- "Dostawa, zakup wraz montażem, mebli biurowych do budynku Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Gorzowie Wlkp."
- Zakup oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95), skroplonego gazu ropopochodnego(LPG) i płynu Adblue w systemie bezgotówkowym do pojazdów oraz sprzętu spalinowego INNEKO RCS w Gorzowie Wlkp.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień w zakresie prawa jazdy (PUP.2500.6.2025)
- Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień w zakresie prawa jazdy (PUP.2500.6.2025)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.