Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Piła: Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neonatologicznego II
Numer ogłoszenia: 175706 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile, ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, fax (067) 212 40 85.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpiotalpila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neonatologicznego II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. monitora funkcji życiowych z przeznaczeniem dla Oddziału Neonatologicznego oraz 3 szt. pomp infuzyjnych objętościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załaczniku nr 3/1 i 3/2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następijące warunki: a) posiadają uorawnienia do wykonywania określonej dzialalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbedna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złozonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niz 6 iesiecy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalnosci stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) oświadczenia, że Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital specjalistyczny w Pile, im. Stanisława Staszica, 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile, im. Stanisława Staszica, 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzetu medycznego dla Oddziału Neonatologicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt. pomp infuzyjnych objętościowych dla Oddziału Neonatologicznego. Szczegółowy opis jest zawarty w załączniku nr 3/1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neonatologicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. monitora funkcji życiowych z przeznaczeniem dla Oddziału Neonatologicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w zał. nr 3/2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ŁÓŻKA BARIATRYCZNE II
- Oczyszczanie terenów zieleni miejskiej wraz z opróżnianiem koszy będących własnością Zamawiającego w 2026 roku
- Dostawa serwerów
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 02.01.2026r. do 23.12.2026 r.
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych i wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły w 2026 r. (zadanie 1-2)
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w podziale na 5 części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SP ZOZ w Szamotułach niezbędnego do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- "Dostawa wyposażenia medycznego i meblowego na potrzeby NZOZ Szpitala Powiatowego w Dzierżoniowie Sp. z o. o. realizowanego w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego....
- Dostawa Sevofluranum, sprzętu do tomografu i opatrunki specjalistyczne z podziałem na pakiety
- DOSTARCZANIE STETOSKOPÓW INTERNISTYCZNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





