eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Budowa instalacji do biologicznego, tlenowego przetwarzania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Włocławek: Budowa instalacji do biologicznego, tlenowego przetwarzania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski
Numer ogłoszenia: 175682 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61363 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121805, faks 054 4121804.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji do biologicznego, tlenowego przetwarzania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji do biologicznego, tlenowego przetwarzania odpadów komunalnych o przepustowości 35 000 Mg na rok wraz z infrastrukturą techniczną dla RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski. Przedmiotowa instalacja ma na celu wdrożenie w RZUOK w Machnaczu technologii polegającej na przetwarzaniu odpadów w procesie: biostabilizacji tlenowej, biosuszenia lub opcjonalnie kompostowania. Szczegółowy opis technologii precyzuje załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oczekuje instalacji opartej na zestawie boksów żelbetowych z napowietrzaniem strumieniem powietrza od dołu i odprowadzaniem gazów poprocesowych poprzez membranę przepuszczającą powietrze, która jest jednocześnie wodoodporna i zapewnia odpowiednie oraz stałe warunki podczas procesu tlenowej stabilizacji. Membrana powinna być montowana do murków oporowych za pomocą lin i haków, które to Wykonawca dostarczy w ramach niniejszego zamówienia. Należy zapewnić, aby membrana miała bezpośredni kontakt ze stabilizowanym materiałem. Ponadto należy zapewnić odpowiedni mikroklimat poprzez cały czas trwania procesu stabilizacji poprzez utrzymanie zadanych warunków stabilizacji. Membrana powinna składać się z trzech warstw. Zewnętrzna warstwa wykonana z 100 PES przystosowana oraz odporna na rozrywanie i stabilna na promieniowanie UV. Środkowa warstwa winna zapewnić wymagane funkcje i posiadać mikroporowatość pozwalającą przepuszczać powietrze oraz parę wodną, jednocześnie będąc wodoodporną membraną ePTFE. Trzecia warstwa winna być powłoką aktywną pełniącą funkcje ochronne wykonana PES. Boksy napełniane będą ładowarką kołową do wysokości 2,7 m. Po napełnieniu przy wykorzystaniu urządzenia do odwijania membran, zostanie ona rozciągnięta na usypaną pryzmę i proces stabilizacji zostanie rozpoczęty. System sterowania reguluje napowietrzanie oraz kontroluje temperaturę tak, aby zapewnić całkowitą higienizację materiału stabilizowanego. 2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Budowę: czternastu boksów w konstrukcji żelbetowej służących do magazynowania oraz przetwarzania odpadów, posadzki żelbetowej, będącej fundamentem dla boksów oraz placem manewrowym, o powierzchni ok. 8020 m2, drogi dojazdowej betonowej o szerokości 5,0 m i długości 72,90 m, ogrodzenia systemowego stalowego. Budowę kanalizacji odciekowej wraz z przepompownią, Budowę infrastruktury technicznej elektrycznej, m.in. zasilenie przepompowni, oświetlenie terenu, Dostawę i montaż urządzeń będących elementem przedmiotowego systemu tlenowego przetwarzania odpadów tj. 14 wentylatorów o mocy min. 3 max 5 kW każdy, 14 zestawów rozdzielaczy, 56 kanałów napowietrzających o długości łącznej 1960 m, 14 sond temperatury o długości 1,5 m, 14 membran, 2 szt. urządzenia do nawijania, odwijania membran, 14 szt. szaf sterujących, system nadzoru, kontroli i dokumentacji procesu. Opracowanie wniosku celem uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia sektorowego na przetwarzanie odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) dla całej instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów z uwzględnieniem bilansu zagospodarowania odpadów w procesie odzysku oraz unieszkodliwiania. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zezwolenie, o którym mowa wyżej w terminie, określonym w rozdz. IV pkt. a) niniejszej umowy. 3. Wymagania szczegółowe: 1. W ramach prac w branży budowlanej należy wykonać: czternaście boksów w konstrukcji żelbetowej służących do magazynowania oraz przetwarzania odpadów - przedmiotowe boksy winny być zlokalizowane naprzeciw siebie w dwóch kolumnach po siedem sztuk. Boksy winny posiadać żelbetonowe ściany wylewane na mokro o grubości 30 cm i wysokości 1,50 m oraz ciągłej ściany tylnej o wysokości 3,00 m i grubości 0,30 m, na której zostanie zamontowana odwijarka do membran. Proponowany sposób budowy ścian boksów umożliwia wykonanie przegród dla odpadów o wysokości składowania do 2,7 m, szerokości 8 m i długości 35 m. posadzkę żelbetową, będącą fundamentem bezpośrednim dla boksów, oraz plac manewrowy dla pracujących ciężkich maszyn. Grubość posadzki winna wynosić 20 cm. Posadzkę projektuje się jako posadzkę zbrojoną ortogonalnie, dwoma siatkami zbrojenia górną oraz dolną z dodatkowym zbrojeniem krawędziowym. W posadzce przewiduje się cztery żebra podłużne z uwagi na występowanie kanałów aeracyjnych. Wysokość żebra winna wynosić 44 cm natomiast rozstaw osiowy żeber na 1,50 m. Obszar posadzki znajdujący się bezpośrednio przed boksami żelbetowymi, łączącymi je z projektowaną drogą dojazdową. drogę dojazdową betonową o szerokości 5,0 m i długości 72,90 m. ogrodzenie systemowe, stalowe - słupki stalowe w rozstawie osiowym 2,0-2,5 m z wypełnieniem panelami stalowymi, długość całkowita ogrodzenia około 213 m. W ramach prac w zakresie instalacji sanitarnej należy wykonać: instalację odprowadzenia odcieków, bezodpływowy zbiornik na odcieki o pojemności 11m3, instalację kanalizacji deszczowej wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji deszczowej, separator substancji ropopochodnych z osadnikiem, instalację wody użytkowej do polewaczek. W ramach prac w zakresie instalacji elektrycznych należy wykonać: zasilanie obiektu w energię elektryczną, oświetlenie terenu: linie kablowe z latarniami, osiem latarni w tym jedną z dwoma oprawami, system dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej. Wymagania uzupełniające: 1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa w swoim zakresie obejmuje: - projekty budowlane, - projekt wykonawczy, - przedmiary robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2) W przypadku, gdy w którejkolwiek części projektu budowlanego, wykonawczego, przedmiarach robót lub w SIWZ lub w innych dokumentach odnoszących się do przedmiotu niniejszego zamówienia znajduje się wskazanie dotyczące znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający przyjmuje zastosowanie rozwiązań równoważnych przy realizacji przedmiotu zamówienia to znaczy takich samych lub lepszych pod względem jakości i funkcjonalności oraz warunków i kosztów eksploatacji jak te opisane w dokumentacji projektowej czy też innych dokumentach odnoszących się do przedmiotu niniejszego Zamówienia. 3) Wykonawca załączy do oferty opis technologii instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów, oferowanej przez Wykonawcę, opracowany na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, który winien zawierać: a) Wykaz Wyposażenia i Urządzeń objętych przedmiotem zamówienia wraz z załączonymi Kartami Katalogowymi Urządzeń (załącznik nr 13 do SIWZ). b) Próbkę membrany o wymiarach min. 20 cm x 20 cm wraz z podaniem w formularzu ofertowym producenta oraz instalacji, gdzie została zastosowana do biologicznej stabilizacji odpadów biodegradowalnych frakcji do 80 mm, wydzielonych mechanicznie z odpadów komunalnych zmieszanych. c) Badanie wykonane przez akredytowane laboratorium potwierdzające parametry techniczne oferowanej membrany. d) Oświadczenie dostawcy technologii lub oświadczenie Wykonawcy, że oferowane rozwiązania technologiczne spełniają obowiązujące wymagania BAT. 4) Wymaga się, aby instalacja biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych - zmieszanych będąca przedmiotem niniejszego zamówienia spełniała wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 r. w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz.U.2012.1052), na dowód czego Wykonawca załączy do oferty stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 14 do niniejszej SIWZ. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie kalkulacji kosztów eksploatacji instalacji biologicznego przetwarzania o przepustowości 35 000 Mg/rok będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Przedmiotowa kalkulacja winna być dokonana na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 6) Wszystkie użyte materiały powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi normami. 7) Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia z należytą starannością w zakresie, miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 8) Wykonawca na pisemny wniosek przesłany Zamawiającemu może zapoznać się z terenem budowy przed złożeniem oferty. Warunki i okres gwarancji i rękojmi: 1) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz użyte do wykonania przedmiotu Umowy materiały na okres min. 36 miesięcy, liczone od dnia odbioru końcowego zadania potwierdzonego protokołem odbioru końcowego podpisanym przez obie strony umowy. 2) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone urządzenia/maszyny na okres 24 miesięcy liczonych od dnia odbioru końcowego zadania potwierdzonego protokołem odbioru końcowego podpisanym przez obie strony umowy. Gwarancja jakości na dostarczoną membranę powinna wynosić 48 miesięcy liczone od dnia odbioru końcowego zadania potwierdzonego protokołem odbioru końcowego podpisanym przez obie strony umowy. 3) Czas serwisu Wykonawcy (czas przystąpienia do usuwania wad od chwili powzięcia wiadomości o wadach i awariach) wynosi maksymalnie 72 godziny. 4) Wykonawca udzieli min. 5-letniego okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane, liczone od dnia odbioru końcowego zadania potwierdzonego protokołem odbioru końcowego podpisanym przez obie strony umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został sprecyzowany w rozdz. III SIWZ. Przedsięwzięcie współfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 42.99.66.00 - Urządzenia natleniające 45.11.12.50 - Badanie gruntu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EQUIPO Marta Ochman, ul. Karolewska 38/40, 90-561 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12650550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12650550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12650550,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.