To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Włocławek: SPECJALISTA DS. AUDYTU
Numer ogłoszenia: 175673 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322340 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECJALISTA DS. AUDYTU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia dla osób bezrobotnych, skierowanych przez urząd pracy. Szkolenie jest przeznaczone dla osób planujących poszukiwanie zatrudnienia w komórkach kontroli wewnętrznej, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Kurs ma na celu uzyskanie wiedzy z zakresu kontroli wewnętrznej w organizacji, poprzez prezentację podstawowych etapów zadania kontrolnego. W trakcie szkolenia powinny zostać przedstawione metody i narzędzia wykorzystywane w trakcie planowania i prowadzenia kontroli, a także zasady i sposoby dokumentowania ustaleń i wyników kontroli. Program szkolenia powinien być tak skonstruowany, aby udział w kursie umożliwił uczestnikom zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia w w/w dziedzinie. 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne oraz poszukujące pracy, zarejestrowane w PUP Włocławek, które zostaną skierowane przez urząd pracy, po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji na kurs. 3. Liczba uczestników: 10 osób..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 13500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Po pierwsze - praca.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego Sp. z o.o., ul. Smolna 7, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13500
- Oferta z najniższą ceną: 13500 oferta z najwyższą ceną: 13500
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2026 roku"
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonych obiektach na terenie Gminy Miasto Włocławek w 2026 r., obejmujące m.in. przejście podziemne, tereny zewnętrzne Centrum Przesiadkowego, dźwigi osobowe
- "Przewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2026"
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie audytu wstępnego zgodności KRI/KSC oraz zaprojektowanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Ministerstwa Zdrowia
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Szkolenia dla pracowników administracyjnych i nauczycieli akademickich w ramach projektu "Stay@SGH. Kompleksowy program przeciwdziałania przerywaniu edukacji wyższej"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Głusk" (2)
- Wybór psychologa, który przeprowadzi wykłady na kursach prowadzonych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





