Og³oszenie z dnia 2008-07-30
Lutowiska: Dostawa nowego wózka wid³owego
Numer og³oszenia: 175622 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lutowiska, Lutowiska 14, 38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie, tel. 0-13 461-00-13, fax 0-13 461-00-13.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.lutowiska.pl//
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa nowego wózka wid³owego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego fabrycznie wózka wid³owego, sztuk 1, wysoko¶æ podnoszenia minimum 3.5 m, ud¼wig minimum 1500 kg, silnik diesel, wyposa¿enie w ³y¿kê do transportu materia³ów sypkich.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.15.11 - Wózki wid³owe Kod CPV wg s³ownika 2008: 42.41.51.10 - Wózki wid³owe .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegaæ siê mog± oferenci którzy: 1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz spe³niaj± warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3; 2. S± uprawnieni do wystêpowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, tzn. prowadz± dzia³alno¶æ zarejestrowan± w Krajowym Rejestrze S±dowym lub innym organie ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej; 3. Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4. Posiadaj± potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± okre¶lonym normom. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana w systemie spe³nia/nie spe³nia, na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów które zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ wykonawca.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu; 2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia; 3. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e dostawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 5. Wykaz dostaw wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczêciem postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie; 6. Za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±ce, ¿e dostarczone produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lutowiska.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Gmina Lutowiska, Lutowiska 14, 38-713 Lutowiska.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Gminy Lutowiska, Lutowiska 14, 38-713 Lutowiska, Sekretariat.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





