eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągOdtworzenie rowów w pasach drogowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Elbląg: Odtworzenie rowów w pasach drogowych
Numer ogłoszenia: 175613 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie rowów w pasach drogowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odtworzenie rowów w pasach drogowych przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: Różne usługi inżynieryjne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie Odtworzenia rowów w pasach drogowych ulic Fromborskiej i Łęczyckiej w Elblągu. Przedmiot zamówienia opisuje PRZEDMIAR USŁUG ZAWIERAJĄCY PRZEDMIARY OD NR 1 DO NR 6 stanowiący Załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 3 do SIWZ. Usługę należy wykonać zgodnie z warunkami SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, etyką zawodową przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia. Za ewentualne szkody spowodowane podczas prac na terenach objętych umową odpowiada Wykonawca. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres 12 miesięcy na wykonane usługi w ramach niniejszego zamówienia. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający informuje, że cena nie podlega waloryzacji. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zakres zamówienia: Na zakres zamówienia składa się wykonanie usług polegających na: a) Mechanicznym ścięciu pobocza koparką podsiębierną z łyżką skarpową Grubość ścięcia 15 cm, nakłady na 100 mb b) Mechanicznym ścięciu pobocza koparką podsiębierną z łyżką skarpową Grubość ścięcia 20 cm, nakłady na 100 mb c) Odkrzaczeniu rowów d) Wykonaniu przepustu po uprzednim pogłębieniu rowu, nakłady na 1 szt. przepustu e) Pogłębieniu rowów f) Usunięciu drzew Szczegółowy zakres zamówienia określa PRZEDMIAR USŁUG ZAWIERAJĄCY PRZEDMIARY OD NR 1 DO NR 6 stanowiący Załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy stanowiącego ZAŁACZNIK NR 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. co najmniej jednej usługi polegającej na odtworzeniu rowu / rowów o łącznej wartości co najmniej 100 tys. zł (brutto). W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje więcej niż 1 usługę to wymagana przez Zamawiającego wartość wykazywanych usług co najmniej 100 tys. zł (brutto) dotyczy sumy wartości wykazanych usług. albo wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej, w zakres której wchodziło wykonanie przebudowy, budowy lub remont rowu / rowów o łącznej wartości wykonanej przebudowy, budowy lub remontu rowu / rowów co najmniej 100 tys. zł (brutto). W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje więcej niż 1 robotę budowlaną to wymagana przez Zamawiającego wartość wykazywanych robót, w zakres których wchodziło wykonanie przebudowy, budowy lub remont rowu / rowów co najmniej 100 tys. zł (brutto) dotyczy sumy wartości wykazanych robót budowlanych, w zakres których wchodziło wykonanie przebudowy, budowy lub remont rowu / rowów. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2) a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3) i 4) Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: a) w wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2) a. ogłoszenia, b) wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5a do SIWZ WYKAZ USŁUG, c) składają wyłącznie ci z Wykonawców, którzy wykazują wykonanie usług, d) dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2) a. ogłoszenia. albo Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) w wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2) a. ogłoszenia, b) wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5b do SIWZ WYKAZ ROBÓT, c) składają wyłącznie ci z Wykonawców, którzy wykazują wykonanie robót budowlanych, d) w wykazie w kolumnie - Przedmiot wykonanej roboty - należy wyszczególnić zakres roboty budowlanej potwierdzając wykonanie przebudowy, budowy lub remontu rowu / rowów, e) w wykazie w kolumnie - Wartość wykonanej roboty - należy podać wartość robót budowlanych dotyczących wyłącznie wykonania przebudowy, budowy lub remontu rowu / rowów. f) dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. g) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2) a. ogłoszenia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski Elbląg Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.