eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › usługi pralnicze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-19

POZYCJA 17560

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Toruń: usługi pralnicze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Dziecięcy w Toruniu, do kontaktów: Tekla Sytek, ul. Konstytucji 3 Maja 42, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6100582, fax 056 6100596, e-mail: sekretariat@wszdz-torun.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wszdz-torun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Wojewódzki Szpital Dziecięcy w Toruniu, ul. Konstytucji 3 Maja 42. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi w zakresie prania bielizny szpitalnej wraz z transportem przez okre 3 lat 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opinia wydana przez właściwy organ sanitarny informująca, że pralnia, którą dysponuje Wykonawca zamówienia spełnia wymagania niezbędne do prania bielizny szpitalnej , w tym zakaźnej, pooperacyjnej i noworodkowej,oraz wymagania określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U.nr213,poz.1568) Aktualne pozwolenie właściwego organu sanitarnego na świadczenie przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) usług transportowych bielizny szpitalnej Wykaz posiadanych urządzeń pralniczych i dezynfekcyjnych znajdujących się w pralni, w której będzie realizowana usługa objęta niniejszym zamówieniem. Opis procesu prania bielizny szpitalnej i dezynfekcji wózków do przewożenia bielizny Fotografie pralni, w której wykonywana będzie usługa, potwierdzające, że pralnia ta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Wykaz preparatów używanych przez Wykonawcę do prania bielizny szpitalnej. Preparaty muszą być dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 130 330 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat usługi pralnicze przynajmniej dla jednego szpitala przez okres minimum 1 roku ; dysponują pralnią, spełniającą wymagania sanitarno-higieniczne dotyczące prania bielizny szpitalnej, określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U.nr213,poz.1568) Nie jest spełnieniem wymogu wymienionego w punkcie 1b) posiadanie przez Wykonawcę np. tylko jednej pralnicy posiadającej barierę sanitarną jeżeli wydajność tej pralnicy nie gwarantuję wykonania usługi dla Zamawiającego w czasie określonym w umowie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum 100 000 PLN d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie złozonych dokumentów i oświadczen Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Opinia wydana przez właściwy organ sanitarny informująca, że pralnia, którą dysponuje Wykonawca zamówienia spełnia wymagania niezbędne do prania bielizny szpitalnej , w tym zakaźnej, pooperacyjnej i noworodkowej,oraz wymagania określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U.nr213,poz.1568) e) Aktualne pozwolenie właściwego organu sanitarnego na świadczenie przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) usług transportowych bielizny szpitalnej f) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z minimalną kwotą ubezpieczenia 100.000 zł g) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług pralniczych w zakresie zbliżonym do niniejszego postępowania z wyszczególnieniem ich wartości, odbiorców i dat wykonania. h) Potwierdzenie, że ww usługi zostały wykonane należycie i) Wykaz posiadanych urządzeń pralniczych i dezynfekcyjnych znajdujących się w pralni, w której będzie realizowana usługa objęta niniejszym zamówieniem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. okres niezmienności cen 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszdz-torun.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.04.2007, godzina 11:15, Siedziba Zamawiającego , 87-100 Toruń,ul. Konstytucji 3 Maja 42, pokój A192k.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.