eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnegoZagospodarowanie terenu Centrum Przedsiębiorczości i Aktywizacji Zawodowej. Przebudowa dróg dojazdowych i parkingów z kanalizacją deszczową i oświetleniem na terenie Centrum Przedsięb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Ostrowiec Świętokrzyski: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: Zagospodarowanie terenu Centrum Przedsiębiorczości i Aktywizacji Zawodowej. Przebudowa dróg dojazdowych i parkingów z kanalizacją deszczową i oświetleniem na terenie Centrum Przedsiębiorczości i Aktywizacji Zawodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Sandomierska 26A.
Numer ogłoszenia: 175586 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 2672100, fax (041) 2672110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: Zagospodarowanie terenu Centrum Przedsiębiorczości i Aktywizacji Zawodowej. Przebudowa dróg dojazdowych i parkingów z kanalizacją deszczową i oświetleniem na terenie Centrum Przedsiębiorczości i Aktywizacji Zawodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Sandomierska 26A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego, a następnie zrealizowanie przebudowy dróg dojazdowych i parkingów wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem terenu przy ul. Sandomierskiej 26A w Ostrowcu Św. Orientacyjna wartość zamówienia: ok. 1.300.000 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniać muszą warunki udziału w postępowaniu określone w at. 22 ust. 1 ustawy Pzp., a w szczególności: - udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa, przebudowa dróg) o wartości co najmniej 500.000 zł. każda, - dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje, w tym co najmniej: projektantem z uprawnieniami w specjalności drogowej, kierownikiem budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej oraz kierownikami robót kanalizacyjnych i elektrycznych ze stosownymi uprawnieniami,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (lub - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych o charakterze i zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (tj. robót w zakresie budowy - przebudowy dróg). Wymagane minimum trzy roboty z tego zakresu o wartości co najmniej 500.000 zł. każda, poparte referencjami zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi właściwe wykonanie zamówienia, 3.wskazanie wykonawcy prac projektowych oraz osób przewidzianych a funkcję kierownika budowy, kierownika robót kanalizacyjnych i kierownika robót oświetleniowych, z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień, 4.oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w ewentualnie w formie papierowej w Biurze Obsługi Interesanta, sala A, stanowisko Nr 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, sala A, stanowisko 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.