eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szprotawa › Remont ul. Kościuszki w Szprotawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Szprotawa: Remont ul. Kościuszki w Szprotawie
Numer ogłoszenia: 175562 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Szprotowa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Kościuszki w Szprotawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni chodników po obu stronach jezdni ul. Kościuszki w Szprotawie oraz wykonanie remontu nawierzchni jezdni ul. Kościuszki. Zakres zamówienia obejmuje odcinek drogi i chodników od skrzyżowania ul. Kościuszki z ulicą Młynarską, do skrzyżowania ul. Kościuszki z ul. Ceglaną. Przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca sporządzi Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu. 3. Opis robót do wykonania Należy rozebrać istniejącą nawierzchnię chodnikową (asfalt, płyty chodnikowe, płyty granitowe, krawężniki kamienne). Po rozebraniu nawierzchni chodnika wykonać koryto na całej długości i szerokości chodników głębokości 30 cm, w miejscu wjazdów na posesje koryto należy pogłębić do głębokości 35 cm. Koryto należy wyprofilować z zachowaniem odpowiednich (istniejących spadków chodnika) spadków podłużnych i poprzecznych nawiązując do wysokości istniejącej krawędzi jezdni. W miejscu wskazanym w Projekcie Budowlanym wykonać oraz odpowiednio zagęścić nasyp w celu uzyskania możliwości poszerzenia chodnika. Powierzchnię koryta należy wyrównać i zagęścić i na tak przygotowanym podłożu wykonać rowki pod ławy betonowe na krawężniki i obrzeża betonowe. Obrzeża betonowe ( 30x8) posadowić na ławach betonowych w miejscach projektowanych pasów zieleni oraz od strony granicy pasa drogowego (zgodnie z dokumentacją projektową) szerokość pasa zieleni 1 m, pas zieleni przylega bezpośrednio do krawężnika, spoiny należy wypełnić zaprawą cementową. W miejscach wjazdów na posesje od strony posesji należy posadowić krawężniki najazdowe (15x22) na ławie betonowej, krawężniki najazdowe posadowić nawiązując do wysokości terenu wjazdu na posesje. Od strony zjazdów na jezdnię krawężniki betonowe (30x15) posadowić na ławach betonowych nawiązując do wysokości istniejącej jezdni uwzględniając warstwę asfaltu (8 cm). Obrzeża i krawężniki posadowić na takiej wysokości aby po wykonaniu nawierzchni chodnika i asfaltowej nawierzchni jezdni, zachowane były odpowiednie spadki chodnika w kierunku jezdni oraz aby zachowana była wysokość krawężnika liczona od poziomu wykonanej nawierzchni asfaltowej gr. (ok. 8 - 12 cm). Na tak przygotowanym podłożu koryta rozścielić i odpowiednio zagęścić warstwę odsączającą podbudowy z piasku gr. 10 cm w ciągu chodników oraz wjazdów na posesje. Następnie rozścielić i zagęścić warstwę podbudowy z kruszywa łamanego grubości 12 cm w miejscach wjazdów na posesje oraz gr. 5 cm w pozostałych częściach chodnika. Na warstwę tłucznia rozścielić na całej szerokości i długości chodnika warstwę miału kamiennego gr. 3 cm. Na odpowiednio zagęszczone warstwy podbudowy ułożyć kostkę betonową grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości 5cm na całej długości chodnika z zachowaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych. Wjazdy na posesje (całe) oraz brzegi chodnika po obu stronach chodnika (dwa rzędy kostki z każdej strony) należy ułożyć z czerwonej kostki. Spoiny wypełnić piaskiem. Ciągi pasów zieleni wypełnić ziemią urodzajną i odpowiednio zagęścić. Istniejącą nawierzchnię chodnikową zbudowaną z kostki betonowej należy pozostawić. Wykonać nawierzchnię asfaltową jezdni gr. 8 cm zgodnie z Projektem Budowlanym. Całość robót wykonać zgodnie Dokumentacją Projektową , Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie Wykonawca przedkłada następujące dokumenty: 2.1 wykaz osób z podaniem zakresu wykonywanych czynności przy realizacji zamówienia , imion i nazwisk, kwalifikacji zawodowych, uprawnień (ich numer i zakres) oraz doświadczenia w przypadku kierownika budowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy o specjalności drogowej z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, posiadającym doświadczenie w kierowaniu minimum dwoma zadaniami o podobnym charakterze i co najmniej dwuletni staż na tym stanowisku. Ww. osoba musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz 1118 z póz. Zmianami) oraz musi być zrzeszona w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 2.2 dokumenty potwierdzające uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli z załączniku nr 3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował 2.4 Wykaz zrealizowanych zadań o podobnym charakterze z podaniem nazwy zadania i jego zamawiającego okresu realizacji i długości drogi (dla zadań ponad 2 km na jedno zamówienie) zgodnie z załącznikiem nr 4. Na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia Wykonawca w załączniku nr 4 wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy -w tym okresie, realizację(zakończoną) zamówienia lub zamówień polegających na remoncie , przebudowie lub budowie dróg z nawierzchnią bitumiczną o łącznej długości ponad 20km. 2.5 dokumenty potwierdzające , że zadania wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 2.6 Wykaz sprzętu z podaniem rodzaju i ilości zgodnie z załącznikiem nr 5. W załączniku nr 5 Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym wykaże ,że dysponuje przynajmniej następującym sprzętem: -frezarką do nawierzchni drogowych z podajnikiem o długości min 2mi szerokości roboczej min 2m -1 sztuka -koparką kołową jednonaczyniową o pojemności łyżki min. 0,25m3 - 1 sztuka -skrapiarka samojezdną samochodową do bitumu o poj. 5000 dm3 - 1 sztuka -walcem statycznym samojezdnym ogumionym od 10 Mg do 15 Mg - 1 sztuka -walcem wibracyjnym samojezdnym od 7,5 Mg do 15 Mg - 1 sztuka -rozkładarka mas bitumicznych od 3 m do 7,5 m - 1 sztuka 2.7 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 5 wykonawca wykazał sprzęt którym będzie dysponował. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1 Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 5000 000. 3.2 Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku przedłoży również informację z Banku lub kasy oszczędnościowo pożyczkowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków w wysokości min 3000 000 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 3000 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 2 miesiące przed terminem składania ofert. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu 24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych. 5 Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie wykonania nawierzchni drogi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1 -dowód wniesienia wadium -oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz.1655 z póź. Zm) zał. Nr 2 - kosztorys ofertowy zał. nr 7 - zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 6 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz osób z podaniem zakresu wykonywanych czynności przy realizacji zamówienia , imion i nazwisk, kwalifikacji zawodowych, uprawnień (ich numer i zakres) oraz doświadczenia w przypadku kierownika budowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 -dokumenty potwierdzające uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli z załączniku nr 3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował -Wykaz zrealizowanych zadań o podobnym charakterze z podaniem nazwy zadania i jego zamawiającego okresu realizacji i długości drogi (dla zadań ponad 2km na jedno zamówienie) zgodnie z załącznikiem nr 4. -dokumenty potwierdzające , że zadania wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane z należytą starannością (referencje). -wykaz sprzętu z podaniem rodzaju i ilości zgodnie z załącznikiem nr 5. -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia , jeżeli w załączniku nr 5 wykonawca wykazał sprzęt którym będzie dysponował. -polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 5000 000. -informację z Banku lub kasy oszczędnościowo pożyczkowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków w wysokości min 3000 000 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 3000 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 2 miesiące przed terminem składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.