To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-02
Kraków: Dostawa mebli w ramach trzech zadań
Numer ogłoszenia: 175507 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308220 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4551297, faks 012 4551306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli w ramach trzech zadań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w ramach trzech zadań: Zadanie nr 1 - Sprzęt polowy: 1 Stół polowy kwadratowy składany z metalową podstawą -158 szt. 2 Taboret polowy składany z metalową podstawą -330 szt. Zadanie nr 2 - Meble drewniane: 1 Biurko 1400x700x760 jabłoń-4 szt. 2 Stolik pod komputer 700x700x760 jabłoń-4 szt. 3 Łącznik do biurka 700x700 jabłoń-4 szt. 4 Kontenerek do biurka 500x400x560 jabłoń -4 szt. 5 Stolik pod telefon 605x600x470 jabłoń-4 szt. 6 Stolik pod RTV 750x530x760 jabłoń-4 szt. 7 Regał biurowy witryna 1905x900 jabłoń-4 szt. 8 Regał biurowy witryna przeszklony .1905x900 jabłoń -4 szt. 9 Regał biurowy barek 1905x900 jabłoń-4 szt. 10 Szafa ubr.1905x900x570 jabłoń-4 szt. 11 Kanapa wersalka-2 szt. 12 Wieszak wielokołowy ścienny drewniany jabłoń-4 szt. Zadanie nr 3 - Meble gabinetowe: 1 Krzesło biurowe drewniane wyściełane: wys.98.szer.45 gł.55 cm. kasztan - 8 szt. 2 Krzesło biurowe drewniane wyściełane: wys.98.szer.45 gł.55 cm. jabłoń - 200 szt. 3 Regał gabinetowy drewniany witryna wys. 204,5 szer. 167,5 gł. 43-49,5 cm. kasztan - 1 szt. 4 Szafa gabinetowa ubraniowa 2 drzwiowa wys. 204,5 szer. 110 gł.65,5cm. kasztan - 1 szt. 5 Biurko gabinetowe wys 77szer. 68. dł158 cm. kasztan - 1 szt. 6 Regał gabinetowy drewniany otwarty wys. 204,5 szer.110 gł.43 cm. kasztan - 1 szt. 7 Ława gabinetowa wys. 51,5szer.65. dł.130 cm. kasztan - 1 szt. 8 Sofa narożna kolor kremowo- beżowy wys 87,szer 245,gł 182 cm. - 1 szt. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1, -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2, -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 3, -wzór dokumentu gwarancyjnego - zadanie nr 1, -wzór dokumentu gwarancyjnego - zadanie nr 2, -wzór dokumentu gwarancyjnego - zadanie nr 3, -oferta cenowa dostawy sprzętu polowego, -oferta cenowa dostawy mebli drewnianych, -oferta cenowa dostawy sprzętu gabinetowego, -wzór protokołu przyjęcia-przekazania, -wzór umowy - zadanie nr 1, -wzór umowy - zadanie nr 2, -wzór umowy - zadanie nr 3, -wykaz dostaw realizowanych w ramach trzech zadań Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.10.00 - Siedziska .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu polowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Wielobranżowy Rafał Polek, ul. Na Wzgórzu 42c, 85-327 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44920,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49261,50
Oferta z najniższą ceną: 48695,70 / Oferta z najwyższą ceną: 49261,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mebli drewnianych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA
jakie przetargi wygrała firma
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA
- Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, ul. Hr. W. Tarnowskiej 4, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7983,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12080,00
Oferta z najniższą ceną: 12080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25588,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
- dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-769/25
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





