eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli w ramach trzech zadań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-02

Kraków: Dostawa mebli w ramach trzech zadań
Numer ogłoszenia: 175507 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308220 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4551297, faks 012 4551306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli w ramach trzech zadań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli w ramach trzech zadań: Zadanie nr 1 - Sprzęt polowy: 1 Stół polowy kwadratowy składany z metalową podstawą -158 szt. 2 Taboret polowy składany z metalową podstawą -330 szt. Zadanie nr 2 - Meble drewniane: 1 Biurko 1400x700x760 jabłoń-4 szt. 2 Stolik pod komputer 700x700x760 jabłoń-4 szt. 3 Łącznik do biurka 700x700 jabłoń-4 szt. 4 Kontenerek do biurka 500x400x560 jabłoń -4 szt. 5 Stolik pod telefon 605x600x470 jabłoń-4 szt. 6 Stolik pod RTV 750x530x760 jabłoń-4 szt. 7 Regał biurowy witryna 1905x900 jabłoń-4 szt. 8 Regał biurowy witryna przeszklony .1905x900 jabłoń -4 szt. 9 Regał biurowy barek 1905x900 jabłoń-4 szt. 10 Szafa ubr.1905x900x570 jabłoń-4 szt. 11 Kanapa wersalka-2 szt. 12 Wieszak wielokołowy ścienny drewniany jabłoń-4 szt. Zadanie nr 3 - Meble gabinetowe: 1 Krzesło biurowe drewniane wyściełane: wys.98.szer.45 gł.55 cm. kasztan - 8 szt. 2 Krzesło biurowe drewniane wyściełane: wys.98.szer.45 gł.55 cm. jabłoń - 200 szt. 3 Regał gabinetowy drewniany witryna wys. 204,5 szer. 167,5 gł. 43-49,5 cm. kasztan - 1 szt. 4 Szafa gabinetowa ubraniowa 2 drzwiowa wys. 204,5 szer. 110 gł.65,5cm. kasztan - 1 szt. 5 Biurko gabinetowe wys 77szer. 68. dł158 cm. kasztan - 1 szt. 6 Regał gabinetowy drewniany otwarty wys. 204,5 szer.110 gł.43 cm. kasztan - 1 szt. 7 Ława gabinetowa wys. 51,5szer.65. dł.130 cm. kasztan - 1 szt. 8 Sofa narożna kolor kremowo- beżowy wys 87,szer 245,gł 182 cm. - 1 szt. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1, -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2, -opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 3, -wzór dokumentu gwarancyjnego - zadanie nr 1, -wzór dokumentu gwarancyjnego - zadanie nr 2, -wzór dokumentu gwarancyjnego - zadanie nr 3, -oferta cenowa dostawy sprzętu polowego, -oferta cenowa dostawy mebli drewnianych, -oferta cenowa dostawy sprzętu gabinetowego, -wzór protokołu przyjęcia-przekazania, -wzór umowy - zadanie nr 1, -wzór umowy - zadanie nr 2, -wzór umowy - zadanie nr 3, -wykaz dostaw realizowanych w ramach trzech zadań Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.10.00 - Siedziska .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu polowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Wielobranżowy Rafał Polek, ul. Na Wzgórzu 42c, 85-327 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44920,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49261,50

  • Oferta z najniższą ceną: 48695,70 / Oferta z najwyższą ceną: 49261,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mebli drewnianych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA, ul. Hr. W. Tarnowskiej 4, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7983,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25588,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.