Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Lubsko: Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich oraz margaryny i oleju jadalnego dla DPS Lubsko.
Numer ogłoszenia: 175474 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 27, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4574111, fax 068 4574110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich oraz margaryny i oleju jadalnego dla DPS Lubsko..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleko 2% 1 litr (folia) - 21840 litrów w skali roku 2. Masło Extra 250g lub 200g - 840kg w skali roku 3. Masło Mazurskie 250g lub 200g - 840kg w skali roku 4. Margaryna 250g - 480kg w skali roku 5. Twaróg półtłusty 250g - 480kg w skali rolu 6. Twaróg sernikowy wiadro 5kg lub 10kg - 480kg w skali roku 7. Ser żółty Salami - 624kg w skali roku 8.Ser topiony 100g - 840kg w skali roku 9.Jogurt naturalny 150g - 360szt w skali roku 10. Jogurt owocowy 125g - 4320szt w skali roku 11. Serek wiejski 200g - 1620szt w skali roku 12. Mleko w proszku 0,5kg - 240kg w skali roku 13. Śmietana 18% 100g - 744 litr w skali roku 14. Olej jadalny 1 litr - 600 litrów w skali roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.21.20.00 - 01.21.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, 5.złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. Sposób oceny : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (według załacznika nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu (według załacznika nr 2 do SIWZ) 3. Parafowany wzór umowy (według załacznika nr 3 do SIWZ) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiazań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 6. Aktualne zaswiadczenia właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaswiadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całosci wykonania decyzji własciwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 68-300 Lubsko, ul.Zamkowa 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 68-300 Lubsko, ul. Zamkowa 27, pokój Kadr..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBSKA
więcej: przetargi w Lubsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.