Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Sulechów: ZAKUP TŁUCZNIA
Numer ogłoszenia: 175432 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP TŁUCZNIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę tłucznia bazaltowego o frakcji od 0 do 31,5 mm w ilości około 2 175 ton na warunkach franco na teren sołectw Gminy Sulechów. 2. Powyższa ilość jest założona wstępnie. Faktyczna ilość tłucznia bazaltowego uzależniona będzie od ceny jednostkowej brutto za 1 tonę, jednakże w ogólnym rozliczeniu łączna wartość dostarczonego tłucznia nie przekroczy środków finansowych przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów na rok 2009 na realizacje tego zadania. 3. Ostateczny wykaz ilości ton tłucznia, który należy dostarczyć do poszczególnych miejscowości zostanie sporządzony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, przy czym ilości faktycznie dostarczone do poszczególnych miejscowości nie powinny być wyższe niż podane w tym wykazie. 4. Dostawy należy realizować do godziny 18;00, po tej godzinie dostawy mogą być realizowane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Sołtysem danej wsi. W przypadku dostawy po godzinie 18:00 bez uzgodnienie z Sołtysem Zamawiający nie daje gwarancji odbioru tłucznia. 5. Zamawiający nie dopuszcza dostawy tłucznia pomiedziowego oraz szarogłazu. 6. Zamawiający nie przewiduje przedpłat na dostawy. 7. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: - Polskim Normom, - wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 8. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przewidzianych w budżecie Zamawiającego na realizację tych zadań..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30 - Bazalt kruszony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu dla każdego z zdań: 1 Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres dostaw objęty zamówieniem będzie wypłacone jednorazowo na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu realizacji i dokonaniu odbioru dostaw. 3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktu-alny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1) i 1.2)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego:
Urząd Miejski Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów
Wydział BZ, pok. 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





