eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piechowice › Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Piechowice-Etap II.Znak sprawyIZP.271.1.8.2015.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Piechowice: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Piechowice-Etap II.Znak sprawy: IZP.271.1.8.2015.
Numer ogłoszenia: 175419 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290372 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice, ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, faks 075 7612274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Piechowice-Etap II.Znak sprawy: IZP.271.1.8.2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa (tytuł) zamówienia: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Piechowice-Etap II. Znak sprawy IZP.271.1.8.2015. 2. Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: CPV 30 20 00 00 - 1 Urządzenia komputerowe CPV 48 00 00 00 - 8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne CPV 30 23 74 10 - 6 Myszka komputerowa CPV 30 23 74 60 - 1 Klawiatury komputerowe CPV 48 76 10 00 - 0 Pakiety oprogramowania antywirusowego CPV 30 23 21 10 - 8 Drukarki laserowe. CPV 66 51 80 00 - 4 Ubezpieczeniowe usługi brokerskie oraz agencyjne 3. Przedmiotem zamówienia jest: 3.1 Dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z poniższą specyfikacją w zestawieniu: a) komputer stacjonarny typu All in One, system operacyjny z oprogramowaniem antywirusowym, pakiet biurowy - 28 szt. b) drukarka oraz toner eksploatacyjny - 8 szt. Termin dostawy sprzętu komputerowego - 10 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA: Szczegółowa specyfikacja sprzętu komputerowego i wymagane minimalne parametry a także Wykaz dokumentów jakie należy przedłożyć na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zawarte są w punktach 4 i 5 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 3.2. Instalacja sprzętu komputerowego w lokalizacjach: - Szkoła Podstawowa nr 1 w Piechowicach, ul. Szkolna 6 - 10 szt. (bez drukarek), - Gimnazjum im Jana Pawła II w Piechowicach, ul. Tysiąclecia 28 - 9 szt. (bez drukarek). - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żymierskiego 49a - 1 szt. (bez drukarek). - Beneficjenci Ostateczni - Instalacja na terenie Gminy Miejskiej Piechowice - 8 szt. wraz z drukarkami. Termin instalacji sprzętu komputerowego - 20 dni od dnia podpisania umowy. 3.3. Świadczenie usługi serwisu sprzętu komputerowego w okresie gwarancyjnym na następujących warunkach: - potwierdzenie rejestracji zgłoszenia serwisowego do 4h od zgłoszenia - gwarantowana wizyta serwisanta do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia, - naprawa sprzętu w terminie 14 dni od poinformowania o awarii lub dostarczenie w tym terminie sprzętu zstępczego o takich samych parametrach i standardach lub uzgodnienie z Zamawiającym urządzenia o podobnej funkcjonalności - do czasu naprawy sprzętu uszkodzonego. 3.4. Udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie sprzętu komputerowego i oprogramowania na okres: a) Komputer stacjonarny typu All in One - min 36 miesięcy, UWAGA: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na komputer stacjonarny typu All in One na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca winien mieć na uwadze, że okres (czas) trwania gwarancji na komputer stacjonarny typu All in One stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o których mowa w SIWZ w Rozdziale XIII. Oferując minimalny 36 miesięczny czas trwania gwarancji otrzyma 0 punktów, natomiast oferując czas trwania gwarancji na okres 60 miesięcy i dłużej otrzyma maksymalnie 10 punktów. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy i krótszy niż 60 miesięcy otrzyma w tym kryterium ilość punktów wyliczoną zgodnie z wzorem określonym w punkcie 3 podpunkt 3.2 litera c) Rozdziału XIII SIWZ. b) mysz - min 36 miesięcy, c) drukarka - min 36 miesięcy. 3.5. Ubezpieczenie sprzętu komputerowego na okres 12 miesięcy. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia dostarczonego sprzętu komputerowego w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Okres ubezpieczenie 12 miesięcy. Zakres ubezpieczenia od wszelkich szkód materialnych polegających na uszkodzeniu, zniszczeniu bądź utracie przedmiotu ubezpieczenia wskutek nieprzewidzianej i niezależnej od Ubezpieczającego przyczyny. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje szkody powstałe wskutek każdego nagłego, niespodziewanego i niezależnego od woli Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego zdarzenia losowego, które nie zostało wyłączne w ogólnych warunkach ubezpieczenia lub jakichkolwiek postanowieniach dodatkowych. W szczególności ochrona ubezpieczeniowa obejmuje odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku: - działania użytkowników(w szczególności niewłaściwe używanie, nieostrożność, zaniedbanie, błąd w obsłudze), - działania ognia (w tym również dymu i sadzy), eksplozji, implozji, upadku statku powietrznego, - działania wody, w szczególności burzy, powodzi, sztormu, wylewu wód podziemnych, deszczu nawalnego, wilgoci, pary wodnej, cieczy w innej postaci, zalania wodą z urządzeń wodno-kanalizacyjnych, - wiatru, lawiny, mrozu, gradu, śniegu, osunięcia się ziemi, - kradzieży z włamaniem, rabunku, - celowego uszkodzenia lub zniszczenia przez osoby trzeci, - wad produkcyjnych, błędów konstrukcyjnych, wad materiałowych, które ujawniły się po okresie gwarancji (rękojmi), - zwarcia, spięcia, przepięcia, uszkodzenia izolacji, w tym wskutek niewłaściwych parametrów prądu zasilania (np. zbyt wysokiego lub zbyt niskiego napięcia w sieci), - bezpośredniego i pośredniego oddziaływania wyładowań atmosferycznych i zjawisk pochodnych jak indukcja, działanie pola elektromagnetycznego, itp., - akcji ratowniczej prowadzonej w związku z jakimikolwiek zdarzeniami objętymi umową Ubezpieczenia. Ochrona obejmuje również następujące koszty dodatkowe, powstałe w związku z zaistniałym zdarzeniem losowym: - zabezpieczenia mienia w razie jego bezpośredniego zagrożenia szkodą, - akcji ratowniczej mającej na celu ograniczenie rozmiaru szkody, - uprzątnięcia pozostałości po szkodzie, - pracy w godzinach nadliczbowych, nocnych oraz w dni wolne, a także koszty transportu ekspresowego sprzętu i części na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz przejazdów techników i ekspertów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Ubezpieczeniem ma zostać objęty: - stacjonarny sprzęt elektroniczny,: elektroniczny sprzęt biurowy, w tym:, komputery stacjonarne i urządzenia peryferyjne - drukarki. Klauzula likwidacyjna w sprzęcie elektronicznym - zapewnia wypłatę odszkodowania w kwocie pozwalającej zastąpić ubezpieczony sprzęt przez fabrycznie nowy, jak najbardziej zbliżony parametrami do sprzętu zniszczonego, Franszyza integralna i redukcyjna: zniesione. Udział własny zniesiony, Suma ubezpieczenia w wartości odtworzeniowej. Jako wysokość ubezpieczenia przyjmuje się: przy szkodzie częściowej - wartość niezbędnych kosztów naprawy uszkodzonego przedmiotu z uwzględnieniem kosztów demontażu, transportu, montażu oraz innych tego typ u opłat, przy szkodzie całkowitej - wartość kosztów nabycia i zainstalowania nowego przedmiotu tego samego rodzaju. 4. Rozwiązania równoważne. W każdym przypadku użycia przez Zamawiającego do opisu przedmiotu zamówienia nazw producentów, znaków towarowych , patentów lub pochodzenia , o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy PZP bądź norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 do 4 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tzn. o parametrach technicznych i funkcjonalności nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego opisane niniejszym Opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca ma obowiązek wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego opisane niniejszą SIWZ. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Termin realizacji (wykonania) niniejszego zamówienia wynosi 20 dni od dnia podpisania umowy, przy czym: a) w zakresie dostaw wynosi 10 dni od dnia podpisania umowy b) w zakresie instalacji przedmiotu zamówienia 20 dni od dnia podpisania umowy. Termin ten oznacza wszelkich prac i podpisania końcowego protokołu odbioru. 6. UWAGA: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ, którego integralną częścią jest wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. UWAGA: ilekroć w niniejszym ogłoszeniu użyto skrótu: - SIWZ lub specyfikacja nalezy przez to rozumieć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na Dostawę i instalację sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miejskiej Piechowice-Etap II.Znak sprawy: IZP.271.1.8.2015, - ustawa, ustawa PZP lub PZP nalezy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2013 r. Dz.U. poz. 907 wraz z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 48.76.10.00-0, 30.23.21.10-8, 66.51.80.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet 8 - Społeczeństwo informacyjne -zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maxto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A, 31-421 Kraków, ul. Reduta 5, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99119,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119029,44

  • Oferta z najniższą ceną: 119029,44 / Oferta z najwyższą ceną: 119029,44

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.