Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Sanok: Dostawa przenośnego cyfrowego systemu do tłumaczeń językowych wraz z systemem nagłośnienia
Numer ogłoszenia: 175415 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Karpacka - Polska, ul. Franciszkańska 5/1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 46-41-369, fax 0-13 46 302 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.carpathianfoundation.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przenośnego cyfrowego systemu do tłumaczeń językowych wraz z systemem nagłośnienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przenośnego cyfrowego systemu do tłumaczeń językowych wraz z systemem nagłośnienia - zgodnie z opisem w SIWZ I. Przenośny cyfrowy system tłumaczeń językowych - 5 języków + floor II. Przenośny system nagłośnienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Oryginalny kod CPV: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile nie wynika on z umowy) oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4.Oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy wykazać co najmniej jedną dostawę o wartości ok. 250 000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.carpathianfoundation.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Karpacka - Polska, ul. Franciszkańska 5/1, 38-500 Sanok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 15:00, miejsce: Fundacja Karpacka - Polska, ul. Franciszkańska 5/1, 38-500 Sanok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa finansowana z projektu EOG
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Remont drogi gminnej nr 117362R Dobra - Brzeżawa w miejscowości Dobra
- Dostawa mrożonek dla SPZOZ w Sanoku
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób poszkodowanych w wypadkach
- Zakup samochodu osobowo - towarowego
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku.
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ, SPRZĘTU ELEKTROAKUSTYCZNEGO I OŚWIETLENIOWEGO AULI KONCERTOWEJ W RAMACH ZADANIA: "BUDOWA BUDYNKU NA POTRZEBY CLXIII LO W DZIELNICY WESOŁA m.st WARSZAWY
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Modernizacja systemu nagłośnieniowego Sceny Foyer II piętra w budynku głównym Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu
- DOSTAWA SPRZĘTU i AKCESORIÓW RTV
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.