eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówUTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NAWIERZCHNI DRÓG I ELEMENTÓW PASA DROGOWEGO NA TERENIE DZIAŁANIA RDW BYTÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-19

POZYCJA 17540

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bytów: UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NAWIERZCHNI DRÓG I ELEMENTÓW PASA DROGOWEGO NA TERENIE DZIAŁANIA RDW BYTÓW Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie, do kontaktów: Garska Urszula, Ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 32 51, e-mail: rdw_bytow@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.hnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NAWIERZCHNI DRÓG I ELEMENTÓW PASA DROGOWEGO NA TERENIE DZIAŁANIA RDW BYTÓW. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: DROGI WOJEWÓDZKIE ADMINISTROWANE PRZEZ RDW BYTÓW. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: -OCZYSZCZANIE NAWIERZCHNI DRÓG WOJEWÓDZKICH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIAST JEDEN RAZ W MIESIĄCU, -OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW PO OKRESIE ZIMOWYM I W W MIESIĄCACH JESIENNYCH, -WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z KOSZY ULICZNYCH W SEZONIE LETNIM 3 RAZY W TYGODNIU W POZOSTAŁYCH MIESIĄCACH -DWA RAZY W TYGODNIU, -OCZYSZCZANIE PARKINGU PRZYDROŻNEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI NAWIERZCHNI DRÓG NA TERENIE MIAST: BYTÓW, MIASTKO, KĘPICE O ŁĄCZNEJ POWIERZCHNI 276 332 m² 2.UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI CHODNIKÓW NA TERENIE MIAST: BYTÓW, MIASTKO, KĘPICE O ŁĄCZNEJ POWIERZCHNI40 626 m² 3.WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z KOSZY ULICZNYCH NA TERENIE MIAST: BYTÓW, MIASTKO W ILOŚCI 40 SZT. 4.OCZYSZCZANIE PARKINGU PRZYDROŻNEGO, WYWÓZ ODPADÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW O POJ. 1m² w ilości 2 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 432,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA NIE MOŻE PODLEGAĆ WYKLUCZENIU Z UBIEGANIA SIĘ O ZAMÓWIENIA PUBLICZNE NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 I UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH .1. POTENCJAŁ KADROWY :WYKONAWCA MUSI MIEĆ DO DYSPOZYCJI DPOWIEDNIO WYKWALIFIKOWANE OSOBY:-KIEROWNIK ROBÓT LUB BRYGADZISTA- 1 -KIEROWCA - OPERATOR ZAMIATARKI- 2 -BRYGADA PRACOWNIKÓW DO REALIZACJI ZADANIA - 4 2. POTENCJAŁ TECHNICZNY :WYKONAWCA MUSI POSIADAĆ JEDNOSTKI SPRZĘTU:- ZAMIATARKA SAMOBIEŻNA LUB DOCZEPNA - 2 szt. 3. DOŚWIADCZENIEWYKONAWCA MUSI WYKAZAĆ, ŻE ZREALIZOWAŁ (ROZPOCZĄŁ I ZAKOŃCZYŁ) W OKRESIE OSTATNICH 3 LAT PRZED DNIEM WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE , ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ USŁUGOM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA , Z PODANIEM ICH WARTOŚCI , PRZEDMIOTU, DAT WYKONANIA I ODBIORCÓW, ORAZ ZAŁĄCZENIEM DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCY, ŻE USŁUGA TA ZOSTAŁA WYKONANA NALEŻYCIE. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NASTĄPI NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW PRZEDŁOŻONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ , NA ZASADZIE KWALIFIKACJI \ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW OKREŚLONYCH W ART. 22 UST. 1 USTAWY PZP 2.AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ , JEŻELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĄ WPISU DO REJESTRU LUB ZGŁOSZENIA DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ , WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 3.ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO URZĘDU SKARBOWEGO ORAZ WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZUS LUB KRUS POTWIERDZAJĄCE ODPOWIEDNIO ,ŻE WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACANIEM PODATKÓW , OPŁAT ORAZ SKŁADEK NA UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE LUB SPOŁECZNE , LUB ZAŚWIADCZENIE ŻE UZYSKAŁ ZGODĘ NA ZWOLNIENIE , ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁYCH PŁATNOŚCI - WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM SKŁADANIA OFERT. 4.INFORMACJE O OSOBACH , KTÓRE BĘDĄ KIEROWAĆ WYKONANIEM ZAMÓWIENIA , NA FORMULARZU ZGODNYM Z TREŚCIĄ ZAŁĄCZNIKA NR 1 ROZDZIAŁU II .DO INFORMACJI WINNY BYĆ DOŁĄCZONE NIEZBĘDNE UPRAWNIENIA). 5.INFORMACJĘ O SPRZĘCIE SPECJALISTYCZNYM BĘDĄCYM W DYSPOZYCJI WYKONAWCY , NA ZAŁĄCZONYM FORMULARZU NR 2 ROZDZIAŁU II .INFORMACJA MUSI POTWIERDZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU O KTÓRYM MOWA W INSTRUKCJI DLA WYKONAWCÓW. 6.INFORMACJĘ O DOŚWIADCZENIU WYKONAWCY NA ZAŁĄCZONYM FORMULARZU NR 3 ROZDZIAŁU II .INFORMACJA MUSI POTWIERDZAĆ SPEŁNIANIE WARUNKU O KTÓRYM MOWA W INSTRUKCJI DLA WYKONAWCÓW DO INFORMACJI WINNY BYĆ DOŁĄCZONE DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE ,ŻE WYMIENIONE ROBOTY ZOSTAŁY WYKONANE NALEŻYCIE.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.hnet.pl. Opłata: 6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: PRZELEW NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO : Kredyt Bank SA II o/ Gdańsk Nr 86 1500 1171 1210 2004 7623 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2007, godzina 12:15, REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYTOWIE, UL. LEŚNA 1, 77-100 BYTÓW, POKÓJ NR 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.