Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-02
Cyców: DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 175368 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cyców , ul. Chełmska 42, 21-070 Cyców, woj. lubelskie, tel. 0-82 5677003, faks 0-82 5677200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugcycow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wozu asenizacyjnego Wóz asenizacyjny musi być fabrycznie nowy. I. Parametry techniczne: 1) pojemność: 10.000 litrów 2) zbiornik wykonany z blachy o grubości min. 5 mm z dodatkowymi wzmocnieniami, 3) zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego, 4) zbiornik ocynkowany ogniowo wewnątrz i z zewnątrz. Wewnątrz zbiornika dwa falochrony z wręgami wzmacniającymi, 5) wielofunkcyjna rama malowana, 6) zestaw kołowy - dwie osie resorowane, cztery koła, ogumienie 550/60 x 22,50 7) sprężarka KD 10000, 8) zawór dwukulowy zamykający dopływ ścieków do sprężarki, 9) zbiornik przelewowy z wziernikiem i kranikiem spustowym 10) odolejacz/tłumik 11) uchwyt do tablicy wyróżniającej 12) manowakuometr, 13) dolny zaczep hitch na wysokości min. 400 mm, 14) wymienne ucho zaczepu (przykręcane), 15) mechanicznie regulowana stopka podporowa, 16) pływakowy wskaźnik napełnienia z przodu zbiornika, 17) instalacja elektryczna 12 V ze złączem, 18) instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego, 19) hamulec zasadniczy - układ jednoobwodowy, pneumatyczny 20) przewody i złącza hydrauliczne, 21) hamulec ręczny postojowy, 22) wąż z koszem ssącym - długość węża ssawnego min. 16 m, 23) uchwyt na wąż ssawny - 5 szt, 24) koszyk na zbiornik oleju, 25) główna zasuwa spustowa sterowana hydraulicznie, 26) tylny właz o średnicy min. 900 mm, 27) błotniki metalowe malowane, 28) zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy i podciśnieniowy, 29) zaślepiony tylny króciec czerpalny 30) dwa króćce boczne z prawej i lewej strony z czego jeden wyposażony jest w zawór czerpalny3/4, 31) współpraca z ciągnikiem o mocy min. 85 KM 32) świadectwo homologacji CE o dopuszczeniu do pracy w UE, 33) dokumentacja techniczno-ruchowa w języku polskim, 34) katalog części zamiennych, II. Minimalne warunki gwarancji na oferowaną jednostkę sprzętową, spełniającą parametry techniczne podane w pkt. I w ramach ceny oferty: Gwarancja - co najmniej 24 miesiące Licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. III. Dodatkowe wymagania: 1. Zamawiający wymaga aby wykonawca - sprzedający wraz ze sprzętem przekazał Zamawiającemu wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty, a w szczególności: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim, 2. Zamawiający wymaga aby Sprzedający zapewnił szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi sprzętu dla pracowników obsługujących w/w sprzęt w siedzibie właściwej dla Zamawiającego i w uzgodnionym terminie, jednak nie później niż 5 dni od dostarczenia sprzętu, Dostarczony wóz asenizacyjny musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż podane przez Zamawiającego. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszt dostarczenia wozu asenizacyjnego do siedziby Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1000,00 zł.(słownie: jeden tysiąc złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugcycow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cyców, ul. Chełmska 42, 21-070 Cyców.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Cyców, ul. Chełmska 42, 21-070 Cyców - sekretariat pokój Nr 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





