Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-23
Bydgoszcz: Dostawy zamkniętego systemu do pobierania krwi i drobnego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 175332 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego , ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3262100, faks 052 3262101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy zamkniętego systemu do pobierania krwi i drobnego sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy zamkniętego systemu do pobierania krwi i drobnego sprzętu laboratoryjnego w ilości i asortymencie określonym w Formularzu cenowym- Zał. nr 2 do SIWZ. Asortyment został pogrupowany wg CPV w następujących pakietach : Pakiet 1 - Różne produkty z tworzyw sztucznych jednorazowego użytku do zastosowania laboratoryjnego, Pakiet 2 - Różny sprzęt laboratoryjny. Podział na grupy asortymentowe: I grupa - urządzenia laboratoryjne poz. I-1; II grupa - drobny sprzęt laboratoryjny poz. II (1-5); III grupa - wyroby szklane poz. III (1-4); IV grupa - pisaki laboratoryjne poz. IV (1-2); V grupa - pipety laboratoryjne poz. V (1-4); Pakiet 3 - Zamknięty system pojedynczego lub wielokrotnego pobrania krwi żylnej oraz system pobrania krwi włośniczkowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 38.43.71.10-1, 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie tego warunku i uznaje warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przez niego asortyment jest wyrobem medycznym używanym do diagnozy in vitro zgodnie z dyrektywą IVD/98/79/EC i jako taki spełnia wymagania w/w dyrektywy lub oświadczenie, że oferowany produkt nie jest wyrobem medycznym do diagnozy in vitro w rozumieniu dyrektywy IVD/98/79/EC, b)Próbki wyrobów w następujących pakietach: -Pakiet nr 1 poz. 1,2,10,11 - należy dostarczyć po min. 3 szt. dla każdej pozycji, -Pakiet nr 1 poz. od 12 do 16 - należy dostarczyć po min. 5 szt. dla każdej pozycji, -Pakiet nr 3 - należy dostarczyć po min. 2 szt. dla każdej pozycji, c)Certyfikat CE potwierdzający spełnianie wymagań dyrektywy IVD/98/79/EC dla asortymentu z Pakietu nr 2 grupa I i nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego ul. Chodkiewicza 44 85-667 Bydgoszcz V piętro, Zamówienia Publiczne..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego ul. Chodkiewicza 44 85-667 Bydgoszcz V piętro, Sekretariat Szpitala (godziny pracy Sekretariatu 7:00-14:30)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Różne produkty z tworzyw sztucznych jednorazowego użytku do zastosowania laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie 20 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 38.43.71.10-1, 38.43.71.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Różny sprzęt laboratoryjny (rozpatrywany grupami). Grupa I-Urządzenia laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I- Mieszadło laboratoryjne hematologiczne kołyskowe lub promieniowe do probówek 1,5ml, na minimum 10 probówek-1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 2 - Różny sprzęt laboratoryjny (rozpatrywany grupami), grupa II-drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa II-5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.71.00.00-5, 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet II - Różny sprzęt laboratoryjny (rozpatrywany grupami) III grupa - wyroby szklane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III grupa -4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet II - Różny sprzęt laboratoryjny (rozpatrywany grupami) IV grupa-pisaki laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IV grupa- 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet II - Różny sprzęt laboratoryjny (rozpatrywany grupami) V grupa- pipety laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: V grupa-2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 3 - Zamknięty system pojedynczego lub wielokrotnego pobrania krwi żylnej oraz system pobrania krwi włośniczkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie- 16 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Dostawa fabrycznie nowego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z dyspersją energii EDXRF
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Medycznego
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





