eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Zorganizowanie kursów dla uczestników projektu systemowego Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-13

Świdnik: Zorganizowanie kursów dla uczestników projektu systemowego Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim
Numer ogłoszenia: 175328 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku , Ul. Elizy Orzeszkowej 6, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 759 17 35, faks 81 759 17 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr-swidnik.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie kursów dla uczestników projektu systemowego Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie dla uczestników projektu systemowego Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim usług szkoleniowych - niżej wymienionych kursów: MODUŁ 1: Kurs 1 - Obsługa komputera zakończony egzaminem ECDL Base, liczba odbiorców: 3; Kurs 2 - Obsługa komputera zakończony egzaminem ECDL PTI Standard, liczba odbiorców: 5; MODUŁ 2: Kurs 3 - Prawo jazdy kategorii C, liczba odbiorców: 4; Kurs 4 - Prawo jazdy kategorii C+E, liczba odbiorców: 1; Kurs 5 - Prawo jazdy kategorii D, liczba odbiorców: 2; MODUŁ 3: Kurs 6 - Kwalifikacja wstępna przyspieszona na przewóz rzeczy, liczba odbiorców: 1; MODUŁ 4: Kurs 7 - Obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczych, liczba odbiorców: 3; MODUŁ 5: Kurs 8 - Operator wózków jezdniowych podnośnikowych II WJO wraz z wymianą butli gazowych, liczba odbiorców: 1; MODUŁ 6: Kurs 9 - Operator koparkoładowarki klasy III - wszystkie typy, liczba odbiorów: 3; MODUŁ 7: Kurs 10 - Obsługa podestów ruchomych przejezdnych wszystkich typów, liczba odbiorców: 1; MODUŁ 8: Kurs 11 - Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV, liczba odbiorców: 3; MODUŁ 9: Kurs 12 - Kosmetyczny, liczba odbiorców: 4; Kurs 13 - Stylizacja paznokci, liczba odbiorców: 2; MODUŁ 10: Kurs 14 - Fryzjerski I stopnia, liczba odbiorców: 6; Kurs 15 - Fryzjerski II stopnia, liczba odbiorców: 5; MODUŁ 11: Kurs 16 - Masaż klasyczny I stopnia, liczba odbiorców: 17; Kurs 17 - Masaż klasyczny II stopnia, liczba odbiorców: 8; MODUŁ 12: Kurs 18 - Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej, liczba odbiorców: 6; MODUŁ 13: Kurs 19 - Kucharski, liczba odbiorców: 18; Kurs 20 - Dietetyki, liczba odbiorców: 12; Kurs 21 - Barmański, liczba odbiorców: 8; MODUŁ 14: Kurs 22 - Florystyczny, liczba odbiorców: 3; MODUŁ 15: Kurs 23 - Kroju i szycia, liczba odbiorców: 1; MODUŁ 16: Kurs 24 - Organizacja imprez okolicznościowych, liczba odbiorców: 11; MODUŁ 17: Kurs 25 - Księgowość małych firm, liczba odbiorców: 2; Kurs 26 - Kadrowo - płacowy, liczba odbiorców: 3; Kurs 27 - ABC przedsiębiorczości, liczba odbiorców: 6. Podana ilość odbiorców usług jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia o 3, a w przypadku, jeżeli Wykonawca wyrazi na to zgodę - zwiększenia o 5 liczby uczestników każdego kursu w razie zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, powodujących zmianę liczby odbiorców usług. W przypadku uczestnictwa w usłudze mniejszej lub większej liczby osób, Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną ilość osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający sposób organizacji, programy oraz wymiar godzinowy kursów, znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ponadto, w przypadku części zamówienia określonych poniżej, Zamawiający wymaga: 1.1. w odniesieniu do Modułu 2 - wymagane jest posiadanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, o którym mowa w art. 28 ust. 4 Ustawy z dnia z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 155 z późn. zm.). Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie przedstawionego zaświadczenia o uzyskaniu wpisu do rejestru, o którym mowa powyżej; 1.2. w odniesieniu do Modułu 3 - wymagane jest posiadanie wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia, o którym mowa w art. 39g ust. 4 Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn zm.). Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie przedstawionego zaświadczenia o uzyskaniu wpisu do rejestru, o którym mowa powyżej; 1.3. w odniesieniu do Modułu 6 - wymagane jest posiadanie upoważnienia Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego do prowadzenia działalności szkoleniowej w zakresie obsługi koparkoładowarek klasy III. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik Nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, powyższe wymagania musi spełniać każdy z nich

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przeprowadzenia co najmniej 5 usług szkoleniowych z zakresu odpowiadającego danemu modułowi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. zaświadczenia, referencje, opinie itp.). Oznacza to, że jeżeli Wykonawca oferuje realizację więcej niż jednego modułu, powinien w ww. sposób udokumentować przeprowadzenie co najmniej 5 usług szkoleniowych dla każdego z modułów oddzielnie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz wykazu wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w wymiarze i zakresie wymaganym powyżej, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie osób, którymi będzie dysponował Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursów z zakresu odpowiadającego danemu kursowi, który mają prowadzić w ramach realizacji zamówienia na rzecz Zamawiającego. W przypadku osób wykazanych do realizacji zamówienia nie będących pracownikami Wykonawcy, należy załączyć również deklarację gotowości świadczenia usługi na rzecz Wykonawcy. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczeń stanowiących Załącznik nr 3 i Załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączonych deklaracji gotowości świadczenia usługi na rzecz Wykonawcy (jeżeli wymagane). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi opłaconą w całości lub w części (wynikającej ze składkowego systemu spłaty) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie co najmniej 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Atrakcyjność oferty - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-swidnik.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, ul. E. Orzeszkowej 6, 21-040 Świdnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, ul. E. Orzeszkowej 6, 21-040 Świdnik.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.