eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaklikówRemont pomieszczeń i przebudowa instalacji c.o. w budynku Publicznego Przedszkola w Zaklikowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-13

Zaklików: Remont pomieszczeń i przebudowa instalacji c.o. w budynku Publicznego Przedszkola w Zaklikowie
Numer ogłoszenia: 175224 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133128 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zaklików, ul. Zachodnia 15, 37-470 Zaklików, woj. podkarpackie, tel. 15 8738476, faks 15 8738324.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń i przebudowa instalacji c.o. w budynku Publicznego Przedszkola w Zaklikowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń w budynku Publicznego Przedszkola w Zaklikowie zlokalizowanego w msc. Zaklików ul. Krzywa oraz przebudową instalacji c.o. w budynku. Budynek zlokalizowany na działce o nr ew. 3057/4 w miejscowości Zaklików (ul. Krzywa 3). Zakres robót obejmuje w szczególności: 1.1 Remont trzech pomieszczeń sal lekcyjnych zlokalizowanych na parterze i pierwszym piętrze budynku, obejmujący w szczególności: a) Remont podłóg z wymianą istniejącej nawierzchni drewnianej (parkiet) na wykładzinę z tworzywa sztucznego b) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej c) Wymianę instalacji elektrycznej d) Uzupełnienie tynków oraz malowanie ścian i sufitów 1.2 Przebudowę instalacji centralnego ogrzewania w budynku - wymianę istniejących grzejników, pionów i podejść w instalacji w czterech salach lekcyjnych z wpięciem do istniejącej instalacji w pomieszczeniu kotłowni oraz montaż armatury regulacyjnej. 1.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia sytuacji, której zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie ogłaszania niniejszej SIWZ lub ograniczenie zakresu przedmiotu umowy wynika z zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu zamówienia nie leży w interesie publicznym. 2. Podane w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dokumentacji projektowej, SST, przedmiarze robót) nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 3. W przypadku zastosowania innych odpowiedników rynkowych, na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania 4. Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 2 do SIWZ - przedmiar robót oraz załączniku nr 3 do SIWZ dokumentacja techniczna.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IZOTERM Zbigniew Łata, ul. Sandomierska 64, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300453,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164171,37

  • Oferta z najniższą ceną: 157794,93 / Oferta z najwyższą ceną: 170701,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.