To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-19
Kutno: Dozór i sprzątanie obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85
Numer ogłoszenia: 17521 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329221 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 3554780, faks 24 3554784.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i sprzątanie obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozór i sprzątanie obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85. 1. Usługi w zakresie dozoru mienia Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 wykonywane będą: - w dni robocze od godz. 1530 do godziny 730 dnia następnego (łącznie 4032 godzin), - w dni wolne od pracy, niedziele i święta od godziny 730 do godziny 730 dnia następnego (łącznie 2736 godzin), - w sezonie zimowym ilość godzin dozorowania może być mniejsza o ilość godzin dyżuru pełnionego przez pracowników Obwodu Drogowego. Zakres usług związanych z dozorem mienia Obwodu Drogowego został określony w Załącznikach Nr 6 i 7 do SIWZ, które będą stanowiły integralną część zawartej umowy. Załącznik Nr 6 - Regulamin zakresu czynności i obowiązków strażników-dozorców. Załącznik Nr 7 - Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i Zamawiającego. 2. Sprzątanie pomieszczeń biurowych, szatni, sanitariów o łącznej powierzchni 110,4 m2 w obiektach Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r. Usługi związane ze sprzątaniem obiektów Starostwa Powiatowego w Kutnie przy ul. Grunwaldzkiej 85 wykonywane będą: - w dni robocze - 2 godziny dziennie (po godzinach pracy biura) - łącznie 504 godz. Zakres sprzątania : - pokoje biurowe - 5 pomieszczeń, - szatnia pracowników - 1 pomieszczenie, - sanitariaty - 3 pomieszczenia, - korytarze - 2 pomieszczenia. Szczegółowy zakres czynności: - codziennie: czyszczenie podłóg, odkurzanie wykładzin, foteli, krzeseł, mycie drzwi, czyszczenie i usuwanie kurzu z powierzchni biurek, parapetów, pulpitów, telefonów, mycie i dezynfekcja sanitariatów, opróżnianie koszy na śmieci; - trzy razy w oku: mycie okien, czyszczenie żaluzji; - wykonawca zabezpieczy środki i materiały do sprzątania oraz mydło, papier toaletowy dla pracowników Wydziału Drogownictwa. Zakres usług związanych ze sprzątaniem Obwodu Drogowego został określony w Załączniku Nr 8 do SIWZ, który będzie stanowił integralną część zawartej umowy. Załącznik Nr 8 - Zakres sprzątania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00 - 74.61.30.00 74.75.00.00 - 74.75.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGENCJA USŁUGOWO-HANDLOWA /GRUPA OCHRONNA/ SPÓŁKA Z O.O., ul. Suwalska 29, 93-176 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45569,43
Oferta z najniższą ceną: 45569,43 / Oferta z najwyższą ceną: 112294,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 01 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku
- ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE, DEZYNSEKCYJNE I DERATYZACYJNE.
- Wykonanie, dostawa oraz kasacja tablic rejestracyjnych
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH
- Wykonanie nowej nawierzchni w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego
więcej: przetargi w Kutnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.