Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-25
Sucha Beskidzka: Dostawa artykułów elektrycznych
Numer ogłoszenia: 175188 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, fax (033) 872 31 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów elektrycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów elektrycznych, których rodzaj i ilość jest określona w załączniku do specyfikacji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.58.22 - Żarówki i świetlówki Kod CPV wg słownika 2008: 31.53.29.20 - Żarówki i świetlówki Oryginalny kod CPV: 28.84.40.00 - Przewody stalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.31.00 - Rury Oryginalny kod CPV: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych Oryginalny kod CPV: 31.22.10.00 - Przełączniki elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.10.00 - Przełączniki elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.61.20.00 - Krosna elektryczne do silników Kod CPV wg słownika 2008: 31.61.20.00 - Krosna elektryczne do silników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Koncesja, z ezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości; 5.Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat ; 6.Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; 7.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8; 8.Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3.Oświadczenia,że Oferent: - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówien; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 4. Aktualne (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego; 5.aktualne (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 6. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wyykluczeniu: -na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8, -na podstawie art.24 ust.1 pkt.9.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22. Dział Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 2, sekretariat. blok C, I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej w
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej III postępowanie
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni hotelarsko-usługowej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Dostawa wraz z montażem prefabrykowanego żelbetowego zbiornika retencyjnego o pojemności użytkowej 100 m3
- 2025 Sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla WSRM w Łodzi w ramach zawartej umowy ramowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





