eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Dostawy narzędzi medycznych oraz wielorazowego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-27

Poddębice: Dostawy narzędzi medycznych oraz wielorazowego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 175151 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141177 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o., ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 828 82 50, faks 43 828 82 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy narzędzi medycznych oraz wielorazowego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy narzędzi medycznych oraz wielorazowego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV: 33.10.00.00-1; 33.16.90.00-2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych przez zamawiającego parametrów został szczegółowo określony w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) i posiadać deklarację zgodności CE. 4. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Działu Technicznego lub Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego, za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji. 5. Wykonawca zamówiony przedmiot umowy dostarczy Zamawiającemu w ciągu 28 dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pośrednictwem faxu. 6. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do Działu Technicznego lub Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Mickiewicza 16 w Poddębicach w godz. 8:00 - 15:00. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Technicznego lub Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego. 7. Jeżeli dostawa przedmiotu umowy będzie wypadała w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Działu Technicznego lub Działu Higieny Szpitalnej i Transportu Wewnętrznego, jej realizacja nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 8. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom w pkt. 7 załącznika nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.90.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Chirstom Marcin I Marek Dyner S.C., Ul. Mstowska 8, 42-240 Rudniki, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 720,25

  • Oferta z najniższą ceną: 720,25 / Oferta z najwyższą ceną: 1999,99

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia nr 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 346,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 277,52

  • Oferta z najniższą ceną: 277,52 / Oferta z najwyższą ceną: 829,44

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET NR 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Varimed Sp. z o.o., Ul. Powstańców Śląskich nr 5 lok. IIP, 53-332 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7058,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7650,72

  • Oferta z najniższą ceną: 7650,72 / Oferta z najwyższą ceną: 7992,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET NR 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Varimed Sp. z o.o., Ul. Powstańców Śląskich nr 5 lok. IIP, 53-332 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5190,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4659,12

  • Oferta z najniższą ceną: 4428,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4659,12

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET NR 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Varimed Sp. z o.o., Ul. Powstańców Śląskich nr 5 lok. IIP, 53-332 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2584,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2853,36

  • Oferta z najniższą ceną: 2853,36 / Oferta z najwyższą ceną: 2853,36

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.