To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-29
Kielce: Dostawa artykułów do utrzymania czystości i artykułów sanitarnych.
Numer ogłoszenia: 175129 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 148447 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3421467, fax 041 3430696.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów do utrzymania czystości i artykułów sanitarnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego artykułów do utrzymywania czystości i artykułów sanitarnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 24.52.15.00 - Produkty do pielęgnacji skóry Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.15.00 - Produkty do pielęgnacji skóry Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 17.21.42.00 - Ścierki do naczyń Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.42.00 - Ścierki Oryginalny kod CPV: 24.51.13.40 - Zmiotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.24.00 - Zmiotki 24.51.11.11 - 24.51.11.11 Oryginalny kod CPV: 21.22.10.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 18904,92 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "AMED SERVICE" KRAWIEC MAŁGORZATA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "AMED SERVICE" KRAWIEC MAŁGORZATA
- Biuro Handlowe AMED SERVICE, ul. Hauke Bosaka 11, 25-217 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15832.89
- Oferta z najniższą ceną: 15832.89 / oferta z najwyższą ceną: 23.484.62
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa samochodu dostawczego z nadwoziem z wywrotką na potrzeby realizacji projektu pn.: "Odtworzenie sieci alei wierzbowo-lipowych oraz ochrona czynna owadów poprzez przywrócenie (...)
- Sukcesywne dostawy leku refundowanego w Programie Lekowym pn. Leczenie chorych z atopowym zapaleniem skóry, B.124, dla Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Usługa nadzoru autorskiego i świadczenie opieki serwisowej dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego Amms/Infomedica dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup sceny wraz z osprzętem na potrzeby realizacji wydarzeń kulturalnych w Muzeum Wsi Kieleckiej
- Sukcesywne dostawy obłożeń do ablacji i krioablacji dla potrzeb Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I KOSMETYKÓW ORAZ SUCHYCH CHUSTECZEK WŁÓKNINOWYCH
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Dostawa środków czystości II
- Zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Schroniska dla Zwierząt w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30-11-2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
- "Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, środków ochrony indywidualnej oraz środków higienicznych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.