Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Myszków: Materiały eksploatacyjne do plotera OCE TCS 500.
Numer ogłoszenia: 175111 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały eksploatacyjne do plotera OCE TCS 500..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do plotera OCE TCS 500. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.43.20 - Papiery kreślarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 2 do SIWZ ); 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt 1,2 SIWZ. Do ofert należy dołączyć: a)Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną zamawiający wymaga złożenia kopii umowy spółki. O ile nie jest uregulowane w umowie spółki należy dołączyć uchwałę uczestników w sprawie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 SIWZ powinny być wystawione na każdego ze wspólników spółki z osobna. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik Nr 2 do SIWZ) ma obowiązek złożyć każdy ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy konsorcjum. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2 i pkt 3 SIWZ składa dokumenty o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Myszkowie
ul. Pułaskiego 6
42-300 Myszków
pokój nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, Kancelaria Ogólna, pokój nr 6 ( parter ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie w zakresie Część 1 - Roboty budowlane dotyczące pokrycia dachowego budynku, Część 2 - Remont wybranych pomieszczeń
- STRZELNICA W MYSZKOWIE
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 1 W MYSZKOWIE ORAZ BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 5 W MYSZKOWIE
- Dostawa sprzętu z licencjami w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd z podziałem na dwie części: Część I - Dostawa systemu ochrony poczty Część II - Dostawa punktów dostępowych
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Wołominie".
- AD/ZP/136/25 "Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- Zakup i sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i bębnów na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu
- SUKCESYWNA DOSTAWA TONERÓW I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W ŚWIDNICY I SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.