eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie remontu pomieszczeń, naprawa posadzek i okładzin sufitu w bud. nr 6/1266 oraz przystosowanie pomieszczeń GWŁ do instrukcji o ochronie obiektów wojskowych w bud koszarowym nr 2/1266 JW. 4403 Choszczno



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Szczecin: Wykonanie remontu pomieszczeń, naprawa posadzek i okładzin sufitu w bud. nr 6/1266 oraz przystosowanie pomieszczeń GWŁ do instrukcji o ochronie obiektów wojskowych w bud koszarowym nr 2/1266 JW. 4403 Choszczno
Numer ogłoszenia: 175108 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4452000, 4452026, fax 091 4452024, 4452029, 4331054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń, naprawa posadzek i okładzin sufitu w bud. nr 6/1266 oraz przystosowanie pomieszczeń GWŁ do instrukcji o ochronie obiektów wojskowych w bud koszarowym nr 2/1266 JW. 4403 Choszczno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń, naprawa posadzek i okładzin sufitu w bud. nr 6/1266 oraz przystosowanie pomieszczeń GWŁ do instrukcji o ochronie obiektów wojskowych w bud koszarowym nr 2/1266 JW. 4403 Choszczno . Wartość zamówienia ustalona na podstawie kosztorysu inwestorskiego: 66.760,39 PLN

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 400,00 PLN. Zamawiający będzie wymagała wniesienia ZNWU w wysokości 2%.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do jego realizacji tj. dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - drogowej; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą Spełnia - Nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) pisemne oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w ust. 1 zawierające treść jak w formularzu do oferty - Oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz 2) złożenie następujących dokumentów żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności pozwalającej na realizację zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia: a) wykazu stanu osobowego kadry technicznej , która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia, wraz z załączeniem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z załączonym aktualnym zaświadczeniem, że osoba ta jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - minimum 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.szczecin.pl/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek adresowany jak w pkt 1.1: Opłata za SIWZ wynosi 40,00 PLN. Płatność w kasie RZI (w godz. 7.30÷8.30 oraz 12.00÷13.00) lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w siedzibie zamawiającego w biurze nr 4 (parter) w godz. 7.30÷10.00 lub 13.00÷15.00 lub pocztą na adres jak w pkt 1.1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.