eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUSŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY ZAWORÓW BEZPIECZEŃSTWA I AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Bydgoszcz: USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY ZAWORÓW BEZPIECZEŃSTWA I AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH.
Numer ogłoszenia: 175098 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY ZAWORÓW BEZPIECZEŃSTWA I AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OKRESOWE USŁUGI KONSERWACJI I NAPRAWY ZAWORÓW BEZPIECZEŃSTWA ORAZ AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH WYMIENIONYCH W ZAŁĄCZNIKACH NR 1 - 6 DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6, 50.51.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy: a) pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne oraz mający wgląd do dokumentacji technicznej i wykonujący dokumentację powykonawczą posiadają aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE i aktualne zaświadczenia stwierdzające przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych, (w przypadku braku ww. dokumentów, Wykonawca złoży oświadczenie, że wyraża zgodę na poddanie się jego pracowników procedurze przeprowadzonej przez Zamawiającego celem ich uzyskania) - dotyczy części I i II przedmiotu zamówienia, b) Wykonawca dysponuje osobami, które zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne: - E grupa 2 pkt 7 i 10 - wymóg uprawnień dla części I przedmiotu zamówienia; - D grupa 2 pkt 7 i 10 - wymóg uprawnień dla części I przedmiotu zamówienia (min. 1 osoba); - E grupa 1 pkt 2, 4 i 10 - wymóg uprawnień dla części II - VI przedmiotu zamówienia; - D grupa 1 pkt 2, 4 i 10 - wymóg uprawnień dla części II - VI przedmiotu zamówienia (min. 1 osoba), lub inne zaświadczenia potwierdzające możliwość wykonania serwisu lub naprawy sprzętu Osoby posiadające uprawnienia wymagane w pkt 2 ppkt. 4b, winny posiadać również dokumenty wymienione w Części V pkt 2 ppkt 4a SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy winna być równa lub wyższa od wartości zawieranej umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Cena 1 roboczogodziny - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: 1) w przypadku działania siły wyższej, zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych, nie cierpiących zwłoki raz innych okoliczności niezależnych od stron umowy; 2) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wymagają natychmiastowego działania; 3) zmienionych faktycznych potrzeb Zamawiającego; 4) ograniczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy (na skutek zmiany planu rzeczowo-finansowego); 5) w przypadku możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; 6) potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy; 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 8) zmiany obowiązującej stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz bud. nr 78, lok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 09:00, miejsce: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 - 09.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I. Konserwacja i naprawa zaworów bezpieczeństwa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa zaworów bezpieczeństwa typu SIZ 2507 50-VII-32-III- A-165 wraz z urządzeniami sterującymi: a) Zawory bezpieczeństwa - 2 szt. b) Urządzenia sterujące - 2 szt. - zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa agregatów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd, konserwacja i naprawa agregatów prądotwórczych KAC 500 - 3 szt. - zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawa agregatów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd, konserwacja i naprawa agregatów prądotwórczych FOGO - 3 szt. zamontowanych w obiektach w Bożenkowie i w Bydgoszczy ul. Dwernickiego - zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i naprawa agregatu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd, konserwacja i naprawa agregatu prądotwórczego GENPOWER GI 49 w Bydgoszczy ul. Powstańców Warszawy 2 - zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja i naprawa agregatu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd, konserwacja i naprawa agregatu prądotwórczego HE-P275HE2 w Bydgoszczy ul. Dwernickiego - zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja i naprawa agregatu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd, konserwacja, naprawa, demontaż, transport i montaż agregatu prądotwórczego HERKULES D/A 110L zamontowanego w obiekcie w Bydgoszczy ul. Szubińska 105 i transport z montażem w Bożenkowie - zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.