eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI BUDYNKU PAŃSTWOWEJ OPERY BAŁTYCKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Gdańsk: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI BUDYNKU PAŃSTWOWEJ OPERY BAŁTYCKIEJ
Numer ogłoszenia: 175084 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Opera Bałtycka, Aleja Zwycięstwa 15, 80-219 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7634912/13, fax 058 7634914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.operabaltycka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prowadzący działalność gospodarczą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI BUDYNKU PAŃSTWOWEJ OPERY BAŁTYCKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI BUDYNKU PAŃSTWOWEJ OPERY BAŁTYCKIEJ. ROBOTY BUDOWLANE OBEJMUJĄ: -WYKONANIE WENTYLACJI GRZEWCZEJ NAWIEWNO-WYCIĄGOWEJ SALI BALETOWEJ DUŻEJ, -WYKONANIE WENTYLACJI GRZEWCZEJ NAWIEWNO-WYCIĄGOWEJ SALI PRÓB ORKIESTRY, -WYKONANIE WENTYLACJI GRZEWCZEJ NAWIEWNO-WYCIĄGOWEJ SALI PRÓB CHÓRU, -WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ZASILAJĄCEJ , -WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ INSTALACJI WODNEJ - ETAP I, -WYKONANIE ODNOWIENIA POMIESZCZEŃ I KORYTARZY ORAZ ELEWACJI - ETAP I, -WYKONANIE PRZEBUDOWY PODJAZDU POD P.O.B. Zakres rzeczowy robót obejmuje: roboty budowlane; instalacje sanitarne; instalacje elektryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: -dokumentacja wykonawcza z przedmiarem robót - załącznik 1 a do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1b do siwz Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.10.00 - 45.41.10.00 Oryginalny kod CPV: 45.43.22.10 - Wykładanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.22.10 - Wykładanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: ---w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości netto minimum: dla części 1= 150 000zł, dla części 2 = 200 000 zł, dla części 3 = 200 000zł, dla części 4 = 150 000 zł, dla części 5 = 50 000 zł, dla części 6 = 200 000zł, dla części 7 = 50 000zł , popartą dokumentem potwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część wykonawca może wykazać 1 robotę budowlaną zbliżoną do przedmiotu zamówienia o wartości netto sumy poszczególnych części, popartą dokumentem potwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie. ---wykażą się: dla części 1, 2, 3, 6: -1 osobą na stanowisku kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. (Dz. U. z 2001, Nr. 5 poz. 42 ), -1 osobą kierującą zespołem posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. (Dz. U. z 2001, Nr. 5 poz. 42 ), -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. (Dz. U. z 2001, Nr. 5 poz. 42 ). dla części 4: -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. (Dz. U. z 2001, Nr. 5 poz. 42 ). dla części 5: -1 osobą kierującą zespołem posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. (Dz. U. z 2001, Nr. 5 poz. 42 ), -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. (Dz. U. z 2001, Nr. 5 poz. 42 ). dla części 7: -1 osobą na stanowisku kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. (Dz. U. z 2001, Nr. 5 poz. 42 ), -1 osobą kierującą zespołem posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. (Dz. U. z 2001, Nr. 5 poz. 42 ). W przypadku składania oferty na jedną część lub na więcej niż jedną część Zamawiający dopuszcza posiadanie w/w uprawnień przez 1 osobę. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej: dla części 1= 100 000zł, dla części 2 = 150 000 zł, dla części 3 = 150 000zł, dla części 4 = 100 000 zł, dla części 5 = 25 000 zł, dla części 6 = 100 000zł, dla części 7 = 20 000zł , d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1) mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły {spełnia-nie spełnia}, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : a)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do siwz b)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączeniem kopii uprawnień oraz kopii aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w w/w zakresie. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a)polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej : dla części 1= 100 000zł, dla części 2 = 150 000 zł, dla części 3 = 150 000zł, dla części 4 = 100 000 zł, dla części 5 = 25 000 zł, dla części 6 = 100 000zł, dla części 7 = 20 000zł . W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych części. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w w/w zakresie. 4.Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: a)Złożyć Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. b)Złożyć Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do siwz wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych robót przez podwykonawców, c)Złożyć kosztorysy ofertowe wg przedmiaru Zamawiającego na wybrane przez siebie części zamówienia. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt a) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.operabaltycka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym, za opłatą w wysokości 200zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 09:00, miejsce: : w siedzibie Zamawiającego SEKRETARIAT POB pokój nr 132.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 17.09.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OTWARCIE OFERT nastąpi w dniu 19.08.2008 o godz. 09.05 w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 58. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: w sprawach merytorycznych: Marian Rębała 0 502 756 951 Adam Jabłonowski 0 502 736 821 W sprawach proceduralnych Dorota Tuźnik 0 600 422 641

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE WENTYLACJI GRZEWCZEJ NAWIEWNO-WYCIĄGOWEJ SALI BALETOWEJ DUŻEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja wykonawcza z przedmiarem robót - załącznik 1 a : dla części 1 - załącznik TOM PW-B3 Teczka PW-B3 - S- P całość Teczka PW- B3 - AK - P całość Teczka PW- B3 - E - P całość.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE WENTYLACJI GRZEWCZEJ NAWIEWNO-WYCIĄGOWEJ SALI PRÓB ORKIESTRY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja wykonawcza z przedmiarem robót - załącznik 1 a : dla części 2 - załącznik TOM PW-B8 Teczka PW-B8-S-P całość Teczka PW-B8-AK-P całość Teczka PW-B8-E-P całość.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYKONANIE WENTYLACJI GRZEWCZEJ NAWIEWNO-WYCIĄGOWEJ SALI PRÓB CHÓRU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja wykonawcza z przedmiarem robót - załącznik 1 a : dla części 3 - załącznik TOM PW-B9 Teczka PW-B9-S-P całość Teczka PW-B9-AK-P całość Teczka PW-B9-E-P całość.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ZASILAJĄCEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja wykonawcza z przedmiarem robót - załącznik 1 a : dla części 4 - załącznik TOM PW-B10a Teczka PW-B10a-E-P całość.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.51.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ INSTALACJI WODNEJ - ETAP I,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja wykonawcza z przedmiarem robót - załącznik 1 a : dla części 5 - załącznik TOM PW-B10c (wybrane pozycje) Teczka PW-B10c-S-P - w zakresie : instalacja zasilania pomp wody ppoż z wymianą pomp Teczka PW-B10c-A-P - w zakresie : sufit podwieszany i drzwi ppoż. Teczka PW-B10c-E-P - całość.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WYKONANIE ODNOWIENIA POMIESZCZEŃ I KORYTARZY ORAZ ELEWACJI - ETAP I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja wykonawcza z przedmiarem robót - załącznik 1 a : dla części 6 - załącznik TOM PW-B11a (wybrane pozycje) Teczka PW-B11a-A-P - w zakresie: pkt.1.2 poz. 20-23 (obmiar 30m2 - części korytarzy I i II piętra zaplecza ) pkt.1.4 całość pkt.2.1 całość pkt.2.2 całość pkt.2.4 całość Teczka PW-B11a-S-P całość Teczka PW-B11a-E-P 1 całość Teczka PW-B11a-E-P 2 całość, bez pozycji poz.nr 18 oprawy oświetl.szt.37 Teczka PW-B11a-WC031-P całość (odnowienie pomieszczenia WC 031).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WYKONANIE PRZEBUDOWY PODJAZDU POD P.O.B..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: dokumentacja wykonawcza z przedmiarem robót - załącznik 1 a : dla części 7 - załącznik TOM PW-B11c (wybrane pozycje) Teczka PW-B11c-A-P - w zakresie: pkt.1 (wykonanie podjazdu).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.