eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Sandomierz: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 175081 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax 015 8323575.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pakiet nr I Komputery szt.21 2. Pakiet nr II, Laptopy szt.2 3. Pakiet nr III. Drukarki sieciowe szt.2 4. Pakiet nr IV Oprogramowanie szt.16 5. Pakiet nr V Drukarka laserowa szt.1

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.31.32.00 - 30.31.32.00 Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Za-mówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wyklu-czeniem z postępowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, w formie tabeli, uwzględ-niający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy, 3) opis oferowanego sprzętu sporządzony na podstawie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego zał. nr 1,2,3,4,5 do SIWZ, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ, 5) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stano-wiącym zał. nr 8 do SIWZ, 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubez-pieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zale-głych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w celu podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, w przypad-ku braku obowiązku posiadania - oświadczenie, 9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubez-pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 10) parafowany projekt umowy, 11) odnośnie pakietu I komputery wykonawcy do oferty powinien załączyć następujące do-kumenty: - Certyfikat ISO9001 oraz ISO 14001 dla producenta sprzętu. - Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego sprzętu z sys-temem operacyjnym - wymagane stosowne dokumenty (nie dotyczy monitora) - Głośność jednostki nie większa niż 32 dB w stanie Idle (pomiar zgodny z normą ISO 7779 i ISO 9296) Wymagana kopia z badania wykonanego przez niezależną instytucje badawczą. (nie dotyczy monitora) 12. Odnośnie pakietu III drukarki sieciowe wykonawcy powinien załączyć do oferty certyfi-kat CE Podmioty występujące wspólnie powinny załączyć umowę regulującą współpracę. Dokumen-ty, o których mowa mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych. W razie podpisania oferty przez inne osoby niż uprawnione należy dołączyć właściwie podpi-sane pełnomocnictwo.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sand.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sand.pl link zamówienia publiczne.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w KANCELARII SPZ ZOZ w Sandomierzu, lub przesłać pocztą na ad-res: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 San-domierz.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery szt. 21.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Laptopy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laptopy szt. 2.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.31.32.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarki sieciowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki sieciowe szt 2.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie szt.16.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drukarka laserowa.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa szt.1.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.