eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Budowa placu zabaw przy ZS nr 2 w Wieruszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-27

Wieruszów: Budowa placu zabaw przy ZS nr 2 w Wieruszowie
Numer ogłoszenia: 175041 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145097 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Wieruszowa, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. (062) 7841820, faks 062 7841789.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy ZS nr 2 w Wieruszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem, na którego realizację Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach rządowego programu wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych - Radosna Szkoła dzieciom sześcio i siedmioletnim rozpoczynającym naukę w szkole. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przygotowanie i wyposażenie terenu placu zabaw zlokalizowanego na działce o nr ewid. 693/2 i 696 położonej w Wieruszowie ul. Teklinowska 27. Na przedmiotowym terenie zaprojektowano montaż nowych urządzeń zabawowych, ławek młodzieżowych bez oparcia, koszy na śmieci oraz tablicy informacyjnej z regulaminem placu zabaw oraz stref bezpiecznych o powierzchni poliuretanowej z tworzywa syntetycznego poliuretanowego w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE 152 C RAL: 2011 z warstwami podłoża piasku gr 10 cm, tłuczniową gr. 10cm, miału kamiennego 3 cm, z zamkniętymi krawędziami obrzeżem betonowym poniżej powierzchni z poliuretanu jak również nawierzchnie syntetyczną w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C RAL: 5003 Saphirblau - z warstwami podłoża piasku gr. 10cm, tłuczniową gr. 10cm, miału kamiennego 3 cm, z zamkniętymi krawędziami obrzeżem betonowym poniżej powierzchni z poliuretanu. Powierzchnię terenu należy przygotować poprzez zniwelowanie nawierzchni, usunięcia zbędnych korzeni drzew i krzewów. Powierzchnię (wyłączając nawierzchnie bezpieczne) należy obsiać trawą. Dodatkowo należy ułozyć chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce z piasku gr.10cm i warstwie stabilizowanej cementem gr.5cm ograniczonej za pomocą obrzeży betonowych 30x8 osadzonych na ławie betonowej B10 z oporem , na podsypce z piasku gr 5cm. Treść regulaminu placu zabaw należy ustalić z Zamawiającym. Całkowita powierzchnia placu zabaw wynosi 613,23 m2 w tym: nawierzchnia utwardzona z tworzywa syntetycznego w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C RAL: 2011 Tieforange - strefa bezpieczna 265,10 m2 nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C RAL: 5003 Saphirblau - ścieżki i podejścia 50,00 m2 nawierzchnia biologiczna czynna (trawnik dywanowy) - 298,13 m2 nawierzchnia utwardzona - chodnik (kostka betonowa gr. 6cm) - 20,80 m2. Należy wykonać zgodnie z obowiązującymi wytycznymi programu Radosna Szkoła, które to są dostępne na internetowej stronie Ministerstwa Edukacji Narodowej http://www.radosnaszkola.men.gov.pl. Szczególną uwagę należy zwrócić na zasady bezpieczeństwa zawarte w rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach od I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawarty jest w załączniku nr 2 SIWZ - dokumentacja projektowa oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca stosujący urządzenia równoważne zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające ich równoważność w stosunku do zaprojektowanych. Wszystkie stosowane urządzenia muszą być zgodne z normami PN-EN i posiadać certyfikaty lub aprobaty techniczne. W okresie gwarancyjnym (tj. 60 miesięcy) należy wykonać nieodpłatnie coroczną kontrolę podstawową w terminie ustalonym z zamawiającym jednak nie później niż do 15 kwietnia każdego roku kalendarzowego. Coroczna kontrola obejmuje skutki działania czynników atmosferycznych, objawy gnicia i korozji oraz wszelkie zmiany poziomu bezpieczeństwa wyposażenia wynikające z wykonanych napraw lub z dodania bądź wymianie elementów. Szczególną uwagę należy zwrócić na elementy fabrycznie zamknięte /nierozbieralne/, kontrola ta może wymagać wydobycia lub demontażu pewnych części, smarowania, dociągania nakrętek, regulacji naciągu lin ewentualnie malowanie elementów konstrukcji. Po przeprowadzonej kontroli należy bezzwłocznie sporządzić protokół i przedstawić go Zmawiającemu w celu podjęcia  kroków usunięcia usterek w szczególności usterek mogących zagrażać zdrowiu i życiu ludzkiemu. Urządzenia które zagrażają zdrowiu lub życiu ludzkiemu należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający użytkowanie np. unieruchamiając go lub usuwając. Kontrola ma spełniać również wymagania gwarancyjne producenta zainstalowanych urządzeń. Zamawiający w stosunku do projektu rezygnuje z nawierzchni poliuretanowej wylewanej na rzecz gotowych prefabrykatów (puzzli) spełniające wymogi projektowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.53.52.10 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw 37.53.52.30 - Karuzele do placów zabaw 37.53.52.50 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunalne w Wieruszowie S.A., ul. B-pa Bareły 13, 98-400 Wieruszów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246625,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193897,16

  • Oferta z najniższą ceną: 193897,16 / Oferta z najwyższą ceną: 252658,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.