Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Sosnowiec: Adaptacja budynku przy ulicy 11 Listopada 45 w Sosnowcu z przeznaczeniem na lokale socjalne
Numer ogłoszenia: 175034 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2901848, faks 032 2901864.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku przy ulicy 11 Listopada 45 w Sosnowcu z przeznaczeniem na lokale socjalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy budynku mieszkalnego przy ulicy 11 Listopada 45 w Sosnowcu z przeznaczeniem na lokale socjalne: roboty elewacyjne (m.in.: docieplenie ścian metodą lekką mokrą, montaż daszków nad wejściami, wymiana stolarki okiennej, remont krat okiennych, likwidacja wejścia od strony podwórka z wyburzeniem schodów, częściowa wymiana obróbek blacharskich) roboty wewnątrz budynku (m.in.: budowa kominów wentylacyjnych, budowa ścianek działowych, remont podłóg, wymiana drzwi wewnętrznych, demontaż pieców kaflowych, wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji wod. - kan., montaż kuchenek gazowych, bojlerów elektrycznych, grzejników i urządzeń sanitarnych, docieplenie sufitów poddasza) oraz wymiana przyłącza wody i budowa przyłącza kanalizacyjnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 18000 złotych, które należy wnieść w terminie do 23.06.2009 roku do godziny 8.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia, dokumenty i żądane informacje, według formuły spełnia / nie spełnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymagania zawarte w SIWZ, tj. złożą oświadczenia, dokumenty wymienione poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać ( warunki Zamawiającego ): 1. Wypełniony formularz oferty ( według załączonego wzoru ). 2. Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru sporządzony w formie kalkulacji szczegółowej. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub/i aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 ze zm.) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1000000 złotych (milion złotych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja jakości na wykonane roboty - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-200 Sosnowiec ul. Partyzantów 10a, pokój nr 40, w cenie 50 złotych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy Gminy Sosnowiec ulica Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, pokój nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa żłobka miejskiego przy ul. Kukułek w Sosnowcu".
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Sosnowcu"
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego i treningowego oraz systemu nawodnienia boiska Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- "Wymiana słupów oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Sosnowca Etap IV"
- "Sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu wraz ze sprzątaniem terenów wokół budynków"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 2/P/2025.
- Remont budynku po pożarze lokalu nr 6 - ul. Tadeusza Kościuszki 12 w Śremie
- REMONT DACHU BUDYNKU PRZY UL. DWORCOWEJ 21 W ŻYWCU - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO, WYMIANA RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH, REMONT KOMINÓW, WYKONANIE INSTALACJI ODGROMOWEJ ORAZ WYMIANA CZĘŚCI WIĘŹBY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania cz. usług. istniejącego obiektu mieszkalno-usługowego na cele socjalne wraz z realizacją niezbędnej infrastruktury gwarantującej prawidłowe jego funkcjonowanie
- "Modernizacja energetyczna budynków komunalnych w miejscowości Skurgwy i Jamy"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.