eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu żywieckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-19

POZYCJA 17502

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żywiec: remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu żywieckiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Żywiecki - Powiatowy Zarząd Dróg, do kontaktów: Beata Jurasz-Skorupińska, ul. Leśnianka 102a, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8620572, fax (033) 862 05 72, e-mail: przetargi@pzd.zywiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pzd.zywiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): - Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): - Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu żywieckiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi powiatowe na terenie powiatu żywieckiego, woj.śląskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu żywieckiego , Kod zamówienia /Wspólny Słownik Zamówień/ 452332200-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych wykonane zostaną na terenie powiatu żywieckiego w podziale na 3 pakiety stanowiące 3 części niniejszego zamówienia. Wykonawca może złożyć swoją ofertę na każdą z części lub na dowolną ich ilość. Przedmiotowe zamówienie składa się z następujących części I. Część obejmuje swoim zasięgiem teren Gmin Węgierska Górka Radziechowy-Wieprz Milówka Rajcza Ujsoły II. Część obejmuje swoim zasięgiem teren Gmin Lipowa Łodygowice Czernichów Żywiec Łękawica III. Część obejmuje swoim zasięgiem teren Gmin Ślemień Koszarawa Jeleśnia Świnna Gilowice Przedmiotowy remont dotyczy uszkodzeń i zniszczeń nawierzchni powstałych w okresie zimy. Roboty należy wykonywać z należyta starannością. Ubytki w nawierzchni po wycięciu bądź wykuciu czy wyfrezowaniu /w zależności od wymogów technologii/ należy dokładnie oczyścić i w razie potrzeby osuszyć. W trakcie remontu należy wbudowywać materiały odpowiadające normom z odpowiednimi atestami. W trakcie remontu należy starannie zagęszczać wbudowywana mieszankę bitumiczną. Roboty w obu wskazanych w przedmiarze robót pozycjach obejmują wyczyszczenie zanieczyszczeń z ubytku w nawierzchni, obcięcie lub oskardowanie krawędzi, skropienie naprawianego miejsca, wbudowanie masy bitumicznej, właściwe zagęszczenie oraz powierzchniowe zamknięcie wykonanego remontu emulsją i grysami /całej powierzchni ubytku/. Podczas wykonywania remontu cząstkowego wykonawca zobowiązany jest posiadać sprzęt, co najmniej taki jak wskazany w rozdziale III pkt 5 specyfikacji. Kierownik robót zobowiązany jest posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto brygadziści robót i pracownicy kierujący ruchem podczas remontu dróg powiatowych zobowiązani są posiadać aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, o którym mowa w Rozp. MSWiA z dnia 17.09.2003r. w sprawie kierowania ruchem drogowym /Dz.U. nr 182 z 2003r. poz.1784/. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia do realizacji zamówienie lub jego części podwykonawcom. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik Nr 10 a i b do specyfikacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawca ma dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: I. 1.wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do specyfikacji, 2.sporządzony uproszczony kosztorys ofertowy - jednostkowy. Kosztorys należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik Nr 2 do specyfikacji, 3.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy stanowiący załącznik Nr 3 do specyfikacji, 4.oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w specyfikacji i jej załącznikach stanowiące załącznik Nr 4 do specyfikacji, 5.oświadczenie o występowaniu w obrocie prawnym w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi stanowiące załącznik Nr 5 do specyfikacji, 6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 7.w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 8.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 9.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych /co najmniej 1 roboty budowlanej/, których przedmiotem był remont nawierzchni masą mineralno-bitumiczną i wyrównanie nawierzchni w formie profilu masą mineralno-bitumiczną, a wartość każdej roboty wynosiła, co najmniej 200 000,00 PLN, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na załączniku Nr 6 do specyfikacji 13.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - na załączniku Nr 7 do specyfikacji 14.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku Nr 8 do specyfikacji 15.uprawnienia pracowników wykonawcy, /którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania/ do kierowania robotami budowlanymi, potwierdzenie członkostwa Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualne zaświadczenia pracowników wykonawcy , /którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania/o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, o którym mowa w Rozp. MSWiA z dnia 17.09.2003r. w sprawie kierowania ruchem drogowym /Dz.U. nr 182 z 2003r. poz.1784/. 16.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnosciowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy na kwotę minimum 200 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 17.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 18.podpisany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 9 do specyfikacji, 19.stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu. 20.wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej, II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8, 9, 10 i 11 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. III. Dokumenty, o których mowa w pkt II. pkt a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt II.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA Wszystkie dołączone do oferty dokumenty powinny być aktualne, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej ,za zgodność z oryginałem i podpisane na każdej stronie przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Każdy podmiot oferty wspólnej /np. konsorcjum/ zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty wymienione w IV rozdziale specyfikacji w punktach: 3,4,5,6,8,9,10,11. Dokumenty wymienione w punktach: 12,13,14,15,16 i 17 mogą być złożone przez jeden podmiot oferty wspólnej. Z chwilą ustanowienia pełnomocnictwa istnieje obowiązek załączenia do oferty pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi być potwierdzone ,za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót- remontem zostanie objęta sieć dróg powiatowych na terenie powiatu zywieckiego w podziale na trzy części. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu. Treść oferty musi być zgodna z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, 3.O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem był remont nawierzchni masą mineralno-bitumiczną i wyrównanie nawierzchni w formie profilu masą mineralno-bitumiczną, a wartość roboty wynosiła, co najmniej 200 000,00 PLN. 4.O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który dysponuje minimum 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i który jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca zobowiązany jest dysponować, co najmniej dwoma pracownikami - brygadzistami oraz co najmniej 6 pracownikami fizycznymi, którzy wykonywać będą przedmiot zamówienia. Brygadziści robót wraz z pracownikami kierującymi ruchem podczas remontu dróg powiatowych muszą posiadać aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, o którym mowa w Rozp. MSWiA z dnia 17.09.2003r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. nr 182 z 2003r. poz.1784). 5.O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który dysponuje, co najmniej, następującym sprzętem jedną skrapiarką do bitumu przewoźną z ręczną lub mechaniczną pompą 250-300 dm3, jednym walcem statycznym lub wibracyjnym samojezdnym, (niedozwolone jest używanie płyty do zagęszczania masy mineralno-bitumicznej), jednym ciągnikiem kołowym z plandeką (przy dojeździe na budowę nie dalej niż 10 km od wytwórni masy bitumicznej) lub samochodem ciężarowym z plandeką do przewozu masy mineralno-bitumicznej, jedną piłą spalinową do cięcia nawierzchni z masy bitumicznej wraz z tarczą, jednym kompresorem do wymiatania zanieczyszczeń z \dziur\ w nawierzchni (ewentualnie palnik do osuszania, jeśli są one zawilgocone). 6.Wykonawca zobowiązany jest posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 200 000,00 PLN. 7.Wykonawca przystępujący do przedmiotowego postępowania przetargowego zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji zadania. 8.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w wymaganym przez zamawiającego terminie aktualne dokumenty wymienione w części IV specyfikacji. 9.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami oraz projektem umowy i przyjąć je bez zastrzeżeń 10.Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 11.W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, są oni zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty, a które zostały wymienione w pkt. IV specyfikacji. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawca ma dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty 1.wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do specyfikacji, 2.sporządzony uproszczony kosztorys ofertowy - jednostkowy. Kosztorys należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik Nr 2 do specyfikacji, 3.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy stanowiący załącznik Nr 3 do specyfikacji, 4.oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w specyfikacji i jej załącznikach stanowiące załącznik Nr 4 do specyfikacji, 5.oświadczenie o występowaniu w obrocie prawnym w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi stanowiące załącznik Nr 5 do specyfikacji, 6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 7.w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 8.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 9.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10.aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej 1 roboty budowlanej), których przedmiotem był remont nawierzchni masą mineralno-bitumiczną i wyrównanie nawierzchni w formie profilu masą mineralno-bitumiczną, a wartość każdej roboty wynosiła, co najmniej 200 000,00 PLN, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na załączniku Nr 6 do specyfikacji 13.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - na załączniku Nr 7 do specyfikacji 14.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku Nr 8 do specyfikacji 15.uprawnienia pracowników wykonawcy, ( którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania) do kierowania robotami budowlanymi, potwierdzenie członkostwa Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualne zaświadczenia pracowników wykonawcy , ( którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania) o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, o którym mowa w Rozp. MSWiA z dnia 17.09.2003r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. nr 182 z 2003r. poz.1784). 16.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnosciowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy na kwotę minimum 200 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 17.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 18.podpisany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 9 do specyfikacji, 19.stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu, 20.wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej, II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8, 9, 10 i 11 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. III. Dokumenty, o których mowa w pkt II. pkt a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt II.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA Wszystkie dołączone do oferty dokumenty powinny być aktualne, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane na każdej stronie przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć do ofertydokumenty wymienione w niniejszym rozdziale IV specyfikacji w punktach: 3,4,5,6,8,9,10,11. Dokumenty wymienione w punktach: 12,13,14,15,16 i 17 mogą być złożone przez jeden podmiot oferty wspólnej. Z chwilą ustanowienia pełnomocnictwa istnieje obowiązek załączenia do oferty pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.zywiec.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniana jest wykonawcom na ww. stronie internetowej lub odpłatnie (cena brutto 10 zł/ egz.) na wniosek wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.04.2007, godzina 09:10, Powiatowy Zarząd Dróg w Żywcu ul. Leśnianka 102a, I piętro pok. nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu zywieckiego na terenie Gmin: Węgierska Górka, Radziechowy-Wieprz, Milówka, Rajcza,Ujsoły. 1) Krótki opis: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu zywieckiego na terenie Gmin: Węgierska Górka, Radziechowy-Wieprz, Milówka, Rajcza,Ujsoły. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu zywieckiego na terenie Gmin: Węgierska Górka, Radziechowy-Wieprz, Milówka, Rajcza,Ujsoły. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 29.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu zywieckiego na terenie Gmin: Lipowa,Łodygowice,Czernichów,Żywiec,Łękawica. 1) Krótki opis: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu zywieckiego na terenie Gmin: Lipowa,Łodygowice,Czernichów,Żywiec,Łękawica. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu zywieckiego na terenie Gmin: Lipowa,Łodygowice,Czernichów,Żywiec,Łękawica. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 29.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu zywieckiego na terenie Gmin: Ślemień,Koszarawa,Jeleśnia,Świnna,Gilowice. 1) Krótki opis: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu zywieckiego na terenie Gmin: Ślemień,Koszarawa,Jeleśnia,Świnna,Gilowice. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu zywieckiego na terenie Gmin: Ślemień,Koszarawa,Jeleśnia,Świnna,Gilowice. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 29.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.