eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówRemont pawilonu antylop Nilgau

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Chorzów: Remont pawilonu antylop Nilgau
Numer ogłoszenia: 175012 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Ogród Zoologiczny , ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 666 031 496, faks 0-32 3498251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.silesia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu wojewódzkiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pawilonu antylop Nilgau.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pawilonu antylop Nilgau. Prace remontowe polegać będą na: wymianie i uzupełnieniu posadzek, robotach murarskich, tynkarskich i malarskich, wymianie przegród wewnętrznych boksów dla zwierząt, wymianie stolarki drzwiowej i okiennej, wymianie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, centralnego ogrzewania, naprawie tynków elewacji budynku , docieplaniu i malowaniu ścian oraz jednokrotnym kryciu dachu. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: - Rozebranie posadzki z cegieł klinkierowych i wykonanie posadzki betonowej oraz naprawa starej posadzki. - Rozebranie ścian wykonanych z cegieł, wykucie ościeżnic drzwiowych, wykucie otworów okiennych, dobudowanie nowych ścianek, uzupełnienie tynków. - Zamurowanie bruzd pionowych na ściankach zewnętrznych, wykonanie uzupełnień w tynkach zewnętrznych. - Wymiana drzwi zewnętrznych na metalowe ocieplane , zabudowa dodatkowych okien uchylnych z PCV (jednokomorowe), zabudowa siatek ochronnych otwieranych na oknach od wewnątrz budynku. - Drzwi metalowe ocieplane wełną mineralną grub. 3 cm z zatrzaskiem kulowym, zamkiem dwustronnym patentowym typu Gerda, uchwytami (zamiast klamek), wizjerem z szyby bezpiecznej (20 x 20 cm) i otworami nawiewnymi. - Rozebranie starych przegród drewnianych boksów dla zwierząt i montaż nowych przegród z drewna impregnowanego w ramach i słupach stalowych ocynkowanych ogniowo z drzwiami otwieranymi ( 3 szt. ) i przesuwanymi ( 4 szt. ) na prowadnicach łożyskowych na wysokość 2.20 (do 1,6 m pełne, 0,6 prześwit), wykonanie i montaż paśników dla zwierząt w ilości szt. 4 ( w tym 3 szt wmontowane w przegrody jako uchylne na stronę korytarza gospodarczego). - Demontaż istniejącej instalacji wodociągowej z rur stalowych i urządzeń oraz wykonanie nowej instalacji wodociągowej z rur polipropylenowych zgrzewanych prowadzonych pod tynkiem, montaż zaworów, urządzeń :zlew blaszany z blachy nierdzewnej jednokomorowy + terma elektryczna cwu 5 l , poidła automatyczne ( 4 szt. dostarczy inwestor), przyłącze wodociągowe zewnętrzne ze studzienką wodomierzową. - Demontaż istniejącej instalacji kanalizacyjnej z rur żeliwnych i wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej z nowym przyłączem do kanalizacji zewnętrznej - przebudowa studzienki, ułożenie przewodów z rur kanalizacyjnych z PCV pod posadzką ze spadkiem 2-3 % z podejściem do zlewu i kratek ściekowych ,wyprowadzenie pionu kanalizacyjnego ponad dach z wywietrznikiem. - Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i wykonanie nowej podtynkowej, montaż rozdzielni elektrycznej, opraw oświetleniowych OPK 236, opraw żarowych, podłączenie termy elektryczne cwu , wentylatorów, nagrzewnic elektrycznych, sterowników elektronicznych i wyłącznika p.poż. -Demontaż istniejącej instalacji c.o., grzejników i pieca elektrycznego. - Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku. - Pokrycie dachu jednowarstwową papą termozgrzewalną z obróbkami blacharskimi i wymianą rynien i rur spustowych. - Malowanie dwukrotne ścian i sufitów wewnątrz budynku farbami wapiennymi, oraz malowanie elewacji budynku dwukrotnie farbami emulsyjnymi. - Wyprowadzenie kominków wentylacyjnych ponad dach. - Wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu do stanu pierwotnego. UWAGA : Kolorystyka elewacji, szczegóły otwierania bram przesuwnych oraz ich zabezpieczenia, jak również szczegóły dotyczące umiejscowienia i wysokości montażu paśników, poideł oraz zamknięć boksów należy ustalić z zamawiającym przed przystąpieniem do robót. Zamawiający udostępnia poniższą dokumentację: 1.Uproszczone rysunki. 2.Przedmiar robót. 3.Poglądowe zdjęcia uchylnych paśników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz co najmniej 2-ch robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowych w obiektach kubaturowych o wartości co najmniej 80.000 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości robót, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że kierownik robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

A. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: 1) Zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; 2) Ograniczenia zakresu prac objętych umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonania części robót, ujętych w przedmiarze; 3) Wprowadzenia robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania postępowania, w przypadku stwierdzenia konieczności ich wykonania; 4) Podstawę obliczenia w/w kosztów zmian w umowie mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie zatwierdzony przez zamawiającego przedmiar robót dodatkowych i kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych do sporządzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, a w odniesieniu do nie występujących w kosztorysie ofertowym materiałów i sprzętu wg. cen jednostkowych nie wyższych niż średnie ceny SEKOCENBUDU dla II kwartału 2011r. z uwzględnieniem rabatów i upustów stosowanych dla tego rodzaju robót. B. Zmiany terminu zakończenia robót bez sankcji karnych dla Wykonawcy w przypadkach: 1) Wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. A3) jeżeli z powodu tych okoliczności nie jest możliwe dotrzymanie terminu realizacji; 2) Wstrzymania robót przez zamawiającego; 3) Wystąpienia skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących iż realizacja robót będzie niemożliwa lub bardzo utrudniona, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy; 4) Decyzji organów administracji państwowej, jeżeli od nich uzależniona jest realizacja przedmiotu zamówienia. C. Pozostałe z uwzględnieniem sankcji karnych dla Wykonawcy tytułem opóźnienia robót: 1) Zmiana podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie realizuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z wykonawcą; 2) Zmiana w osobach przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub jeżeli osoby nienależycie wykonują swoje obowiązki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.silesia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Ogród Zoologiczny Promenada Gen. J. Ziętka 7 41-501 Chorzów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Śląski Ogród Zoologiczny Promenada Gen. J. Ziętka 7 41-501 Chorzów Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.