Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-28
Chorzów: Remont pawilonu antylop Nilgau
Numer ogłoszenia: 175012 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Ogród Zoologiczny , ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 666 031 496, faks 0-32 3498251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.silesia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu wojewódzkiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pawilonu antylop Nilgau.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pawilonu antylop Nilgau. Prace remontowe polegać będą na: wymianie i uzupełnieniu posadzek, robotach murarskich, tynkarskich i malarskich, wymianie przegród wewnętrznych boksów dla zwierząt, wymianie stolarki drzwiowej i okiennej, wymianie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, centralnego ogrzewania, naprawie tynków elewacji budynku , docieplaniu i malowaniu ścian oraz jednokrotnym kryciu dachu. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: - Rozebranie posadzki z cegieł klinkierowych i wykonanie posadzki betonowej oraz naprawa starej posadzki. - Rozebranie ścian wykonanych z cegieł, wykucie ościeżnic drzwiowych, wykucie otworów okiennych, dobudowanie nowych ścianek, uzupełnienie tynków. - Zamurowanie bruzd pionowych na ściankach zewnętrznych, wykonanie uzupełnień w tynkach zewnętrznych. - Wymiana drzwi zewnętrznych na metalowe ocieplane , zabudowa dodatkowych okien uchylnych z PCV (jednokomorowe), zabudowa siatek ochronnych otwieranych na oknach od wewnątrz budynku. - Drzwi metalowe ocieplane wełną mineralną grub. 3 cm z zatrzaskiem kulowym, zamkiem dwustronnym patentowym typu Gerda, uchwytami (zamiast klamek), wizjerem z szyby bezpiecznej (20 x 20 cm) i otworami nawiewnymi. - Rozebranie starych przegród drewnianych boksów dla zwierząt i montaż nowych przegród z drewna impregnowanego w ramach i słupach stalowych ocynkowanych ogniowo z drzwiami otwieranymi ( 3 szt. ) i przesuwanymi ( 4 szt. ) na prowadnicach łożyskowych na wysokość 2.20 (do 1,6 m pełne, 0,6 prześwit), wykonanie i montaż paśników dla zwierząt w ilości szt. 4 ( w tym 3 szt wmontowane w przegrody jako uchylne na stronę korytarza gospodarczego). - Demontaż istniejącej instalacji wodociągowej z rur stalowych i urządzeń oraz wykonanie nowej instalacji wodociągowej z rur polipropylenowych zgrzewanych prowadzonych pod tynkiem, montaż zaworów, urządzeń :zlew blaszany z blachy nierdzewnej jednokomorowy + terma elektryczna cwu 5 l , poidła automatyczne ( 4 szt. dostarczy inwestor), przyłącze wodociągowe zewnętrzne ze studzienką wodomierzową. - Demontaż istniejącej instalacji kanalizacyjnej z rur żeliwnych i wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej z nowym przyłączem do kanalizacji zewnętrznej - przebudowa studzienki, ułożenie przewodów z rur kanalizacyjnych z PCV pod posadzką ze spadkiem 2-3 % z podejściem do zlewu i kratek ściekowych ,wyprowadzenie pionu kanalizacyjnego ponad dach z wywietrznikiem. - Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i wykonanie nowej podtynkowej, montaż rozdzielni elektrycznej, opraw oświetleniowych OPK 236, opraw żarowych, podłączenie termy elektryczne cwu , wentylatorów, nagrzewnic elektrycznych, sterowników elektronicznych i wyłącznika p.poż. -Demontaż istniejącej instalacji c.o., grzejników i pieca elektrycznego. - Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku. - Pokrycie dachu jednowarstwową papą termozgrzewalną z obróbkami blacharskimi i wymianą rynien i rur spustowych. - Malowanie dwukrotne ścian i sufitów wewnątrz budynku farbami wapiennymi, oraz malowanie elewacji budynku dwukrotnie farbami emulsyjnymi. - Wyprowadzenie kominków wentylacyjnych ponad dach. - Wywiezienie gruzu i uporządkowanie terenu do stanu pierwotnego. UWAGA : Kolorystyka elewacji, szczegóły otwierania bram przesuwnych oraz ich zabezpieczenia, jak również szczegóły dotyczące umiejscowienia i wysokości montażu paśników, poideł oraz zamknięć boksów należy ustalić z zamawiającym przed przystąpieniem do robót. Zamawiający udostępnia poniższą dokumentację: 1.Uproszczone rysunki. 2.Przedmiar robót. 3.Poglądowe zdjęcia uchylnych paśników..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz co najmniej 2-ch robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowych w obiektach kubaturowych o wartości co najmniej 80.000 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości robót, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że kierownik robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
A. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: 1) Zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; 2) Ograniczenia zakresu prac objętych umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonania części robót, ujętych w przedmiarze; 3) Wprowadzenia robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania postępowania, w przypadku stwierdzenia konieczności ich wykonania; 4) Podstawę obliczenia w/w kosztów zmian w umowie mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie zatwierdzony przez zamawiającego przedmiar robót dodatkowych i kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych do sporządzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, a w odniesieniu do nie występujących w kosztorysie ofertowym materiałów i sprzętu wg. cen jednostkowych nie wyższych niż średnie ceny SEKOCENBUDU dla II kwartału 2011r. z uwzględnieniem rabatów i upustów stosowanych dla tego rodzaju robót. B. Zmiany terminu zakończenia robót bez sankcji karnych dla Wykonawcy w przypadkach: 1) Wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt. A3) jeżeli z powodu tych okoliczności nie jest możliwe dotrzymanie terminu realizacji; 2) Wstrzymania robót przez zamawiającego; 3) Wystąpienia skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących iż realizacja robót będzie niemożliwa lub bardzo utrudniona, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy; 4) Decyzji organów administracji państwowej, jeżeli od nich uzależniona jest realizacja przedmiotu zamówienia. C. Pozostałe z uwzględnieniem sankcji karnych dla Wykonawcy tytułem opóźnienia robót: 1) Zmiana podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie realizuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z wykonawcą; 2) Zmiana w osobach przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub jeżeli osoby nienależycie wykonują swoje obowiązki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.silesia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Ogród Zoologiczny
Promenada Gen. J. Ziętka 7
41-501 Chorzów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Śląski Ogród Zoologiczny Promenada Gen. J. Ziętka 7 41-501 Chorzów Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ) w ZEFO w Chorzowie i w jednostkach obsługiwanych przez ZEFO w 2026 roku
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty ślusarskie - paczka nr 2
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - II/2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





