To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Katowice: zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 1749 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234911 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostarczanie artykułów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie artykułów biurowych, tj. papieru do drukowania, kopiowania, składanek komputerowych oraz teczek zawieszkowych z nadrukiem wg indywidualnego wzoru, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ -Oferta Cenowa. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Pakiety: Pakiet Nr 1 - papiery do drukowania, kopiowania, składanki komputerowe Pakiet Nr 2 - teczki zawieszkowe z nadrukiem wg indywidualnego wzoru Wzór opisu na teczkę określa Załącznik Nr 4 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV: 30197630-1 papier do drukowania 30192000-1 wyroby biurowe 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie artykułów biurowych, tj. papieru do drukowania, kopiowania, składanek komputerowych oraz teczek zawieszkowych z nadrukiem wg indywidualnego wzoru dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji każdorazowo zamówienia w terminie do 7 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia przy pomocy faksu. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na oferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. 5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z gwarancją odpowiedniej jakości towaru. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.20.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Papiernicza Paweł Wysocki, Al. Bielska 80, Tychy, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19372,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21807,56
Oferta z najniższą ceną: 21807,56 / Oferta z najwyższą ceną: 23901,54
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, Katowice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6414,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8265,60
Oferta z najniższą ceną: 8265,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8523,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ZP/58/25 Dostawy narzędzi chirurgicznych jedno i wielorazowych
- Pełnienie funkcji zespołu inspektorów nadzoru dla zadania pn.: 'Komisariat Policji w Rybniku - Boguszowicach - budowa nowej siedziby - realizacja'
- Transport uczniów z niepełnosprawnościami do przedszkoli i szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026 - nr 3
- Usługi wywozu odpadów komunalnych.
- Dostawa stanowiska dydaktycznego fotowoltaiki w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
- Dostawa systemu sterowania kompleksu odstawy zgrzebłowej dla ściany 21Z/510/S dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do powielacza cyfrowego Riso SF 5350 E II
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych różnych na okres 12 miesięcy
- Dostawa materiałów dydaktycznych, terapeutycznych, pomocy edukacyjnych, sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia specjalistycznego z podziałem na części".
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów na zajęcia plastyczne i artystyczne na potrzeby Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu
- Dostawa materiałów biurowych w podziale na dziesięć części.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





