eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinNajem maszyn w zakresie robót drogowych, środków transportowych wraz z obsługą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Będzin: Najem maszyn w zakresie robót drogowych, środków transportowych wraz z obsługą
Numer ogłoszenia: 174904 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem maszyn w zakresie robót drogowych, środków transportowych wraz z obsługą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług najmu: maszyn do robót drogowych, środków transportowych nadających się do przewozu materiałów masowych oraz mas bitumicznych z możliwością rozładunku do rozkładarki mas bitumicznych, maszyny do robót ziemnych, podnośników koszowych, wraz z obsługą: Najem frezarki do nawierzchni drogowych w ilości - 80 [mg] Najem rozkładarki mas bitumicznych w ilości - 100 [mg] Najem walca drogowego stalowego wibracyjnego 10t w ilości - 100 [mg] Najem walca drogowego ogumionego 10t w ilości - 100 [mg] Najem samochodu samowyładowczego o ładowności 12 ton w ilości - 2 500 [mg] Najem samochodu samowyładowczego o ładowności 25 ton w ilości - 700 [mg] Najem koparko - ładowarki o pojemności łyżki 0,15 m3 w ilości - 600 [mg] Najem samojezdnego podnośnika koszowego (zwyżka) - 18m w ilości - 200 [mg] Najem samojezdnego podnośnika koszowego (zwyżka) - 27m w ilości - 80 [mg] Najem żurawia (dźwigu) samojezdnego o udźwigu 10 ton w ilości - 16 [mg].

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 45.51.00.00 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium o wartości 15 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument wymieniony w pkt. 1 (oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Pzp) załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej jedną usługę zgodną z przedmiotem zamówienia o zakresie i wartości min. 80 % (80% ceny ofertowej wykonawcy) przedmiotowego zamówienia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 1 (oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Pzp), 7 (Wykaz wykonanych/wykonywanych usług) załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji zadania następującym sprzętem: - frezarka do nawierzchni drogowych - 1 szt - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt - walec drogowy stalowy wibracyjny 10t - 1 szt - walec drogowy ogumiony 10t - 1 szt - środki transportowe (samochody ciężarowe) o ładowności min. 12 ton nadające się do przewozu materiałów masowych oraz mas bitumicznych z możliwością rozładunku do rozkładarki mas bitumicznych - 3 szt - środki transportowe (zestawy: ciągnik siodłowy plus naczepa, samochody ciężarowe) o ładowności min. 25 ton nadające się do przewozu materiałów masowych oraz mas bitumicznych z możliwością rozładunku do rozkładarki mas bitumicznych - 2 szt - koparko - ładowarka po pojemności łyżki 0,15 m3 - 1 szt - samojezdny podnośnik koszowy (zwyżka) - 18m - 1 szt - samojezdny podnośnik koszowy(zwyżka) - 27m - 1 szt - żuraw ( dźwig) samojezdny o udźwigu 10 ton - 1 szt W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokumenty spełniające wymagania zamawiającego wymienione w pkt. 1 (oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Pzp) i pkt. 7a (Wykaz niezbędnego do wykonywania zamówienia sprzętu będącego w dyspozycji wykonawcy) załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument wymieniony w pkt. 1 (oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Pzp) załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument wymieniony w pkt. 1 (oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Pzp) załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. a. formularz ofertowy. b. pełnomocnictwo w sytuacji gdy uprawnienie podpisania oferty nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy PZP. c. dokument potwierdzający wniesienie wadium. d. zaakceptowany wzór umowy. e. wykaz części zamówienia powierzonej podwykonawcom. f. kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.interpromex.pl/strona/p/ogloszenia_i_przetargi/przetargi/aktualne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11 - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.