eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa wraz z montażem dźwigu hydraulicznego osobowego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Łomża: Dostawa wraz z montażem dźwigu hydraulicznego osobowego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Numer ogłoszenia: 174887 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Poznańska 141B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, fax 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem dźwigu hydraulicznego osobowego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem dźwigu hydraulicznego osobowego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości o następujących cechach: - Udźwig -630 kg - Maksymalna ilość osób przewożonych jednocześnie - 8 - Dźwig powinien być przystosowany i dopuszczony do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - Parametry szybu: głębokość - 1900 mm szerokość - 1550 mm wysokość nadszybia - 3400 mm wysokość podszybia - 1100 mm Wysokość podnoszenia - 13,30 m - Ilość przystanków: 5 wewnętrznych i 1 zewnętrzny - Rodzaj kabiny: przelotowa z drzwiami naprzeciwległymi - Urządzenie dźwigowe nie powinno wymagać odrębnego pomieszczenia przeznaczonego na maszynownię, dźwig powinien posiadać maszynownię prefabrykowaną - Prędkość dźwigu nie powinna być mniejsza niż 0,6 m/s - System sterowania pracą dźwigu powinien wykorzystywać zawór proporcjonalny i zapewnić dokładność zatrzymywania na przystanku - zgodnie z normą PN-EN 81-70 - Moc silnika nie powinna przekraczać 10 kW - Sposób wykończenia kabiny szkielet kabiny - z blachy nierdzewnej wypełnienie kabiny - panele lakierowane lub plastyfikowane drzwi szybowe - teleskopowe wykonane z blachy nierdzewnej drzwi kabinowe - blacha nierdzewna panel sterowniczy i oświetleniowy - blacha nierdzewna podłoga - trwała wykładzina antypoślizgowa Uwaga! 1) Przewiduje się, że drzwi na przystanku zewnętrznym powinny być otwierane, zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz wyłącznie za pomocą indywidualnego urządzenia typu karta magnetyczna, pilot lub chip. Ilość urządzeń tego przeznaczenia znajdująca się w kompletnej dostawie powinna wynosić 25 szt. 2) Zjazd awaryjny ( w razie zaniku prądu) powinien nastąpić na przystanek zewnętrzny i powinien być połączony z otwarciem drzwi zewnętrznych W ofercie należy wskazać firmę wykonująca usługę konserwacji za pomocą nazwy i adresu Czas reakcji serwisu w przypadku awarii z udziałem ludzi uwięzionych w kabinie - do 30 minut, natomiast w pozostałych przypadkach - do 3 godzin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawców warunków określonych w art. 22 ust. 1 ww. ustawy Pzp oraz o nie podleganiu przez Wykonawców wykluczeniu na zasadzie art. 24 ust 1 i 2 ww. ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 75
  • 2. koszt miesięcznej konserwacji - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: (cena - bezpłatnie) ul.Poznańska 141B,18-400 Łomża, w pok. Nr 118, od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00 lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek wykonawcy przesłany faxem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 14:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Poznańska 141 B, 18-400 Łomża, pokój nr 118 Otwarcie ofert nastapi w w dniu 02.10.2007r. o godz. 14:30 w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest pan Edward Bochenko - tel. (086)215 66 09. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.