Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Łomża: Dostawa wraz z montażem dźwigu hydraulicznego osobowego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Numer ogłoszenia: 174887 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Poznańska 141B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, fax 086 2156601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem dźwigu hydraulicznego osobowego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem dźwigu hydraulicznego osobowego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości o następujących cechach: - Udźwig -630 kg - Maksymalna ilość osób przewożonych jednocześnie - 8 - Dźwig powinien być przystosowany i dopuszczony do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - Parametry szybu: głębokość - 1900 mm szerokość - 1550 mm wysokość nadszybia - 3400 mm wysokość podszybia - 1100 mm Wysokość podnoszenia - 13,30 m - Ilość przystanków: 5 wewnętrznych i 1 zewnętrzny - Rodzaj kabiny: przelotowa z drzwiami naprzeciwległymi - Urządzenie dźwigowe nie powinno wymagać odrębnego pomieszczenia przeznaczonego na maszynownię, dźwig powinien posiadać maszynownię prefabrykowaną - Prędkość dźwigu nie powinna być mniejsza niż 0,6 m/s - System sterowania pracą dźwigu powinien wykorzystywać zawór proporcjonalny i zapewnić dokładność zatrzymywania na przystanku - zgodnie z normą PN-EN 81-70 - Moc silnika nie powinna przekraczać 10 kW - Sposób wykończenia kabiny szkielet kabiny - z blachy nierdzewnej wypełnienie kabiny - panele lakierowane lub plastyfikowane drzwi szybowe - teleskopowe wykonane z blachy nierdzewnej drzwi kabinowe - blacha nierdzewna panel sterowniczy i oświetleniowy - blacha nierdzewna podłoga - trwała wykładzina antypoślizgowa Uwaga! 1) Przewiduje się, że drzwi na przystanku zewnętrznym powinny być otwierane, zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz wyłącznie za pomocą indywidualnego urządzenia typu karta magnetyczna, pilot lub chip. Ilość urządzeń tego przeznaczenia znajdująca się w kompletnej dostawie powinna wynosić 25 szt. 2) Zjazd awaryjny ( w razie zaniku prądu) powinien nastąpić na przystanek zewnętrzny i powinien być połączony z otwarciem drzwi zewnętrznych W ofercie należy wskazać firmę wykonująca usługę konserwacji za pomocą nazwy i adresu Czas reakcji serwisu w przypadku awarii z udziałem ludzi uwięzionych w kabinie - do 30 minut, natomiast w pozostałych przypadkach - do 3 godzin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawców warunków określonych w art. 22 ust. 1 ww. ustawy Pzp oraz o nie podleganiu przez Wykonawców wykluczeniu na zasadzie art. 24 ust 1 i 2 ww. ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. koszt miesięcznej konserwacji - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: (cena - bezpłatnie) ul.Poznańska 141B,18-400 Łomża, w pok. Nr 118, od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:00 lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek wykonawcy przesłany faxem.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 14:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Poznańska 141 B, 18-400 Łomża, pokój nr 118 Otwarcie ofert nastapi w w dniu 02.10.2007r. o godz. 14:30 w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami w sprawie przedmiotu zamówienia jest pan Edward Bochenko - tel. (086)215 66 09. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych adaptacji pomieszczeń dla potrzeb pracowni angiografii hybrydowej - projekt nr PLUA.02.01-IP.01-0023/23
- Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości szacunkowej 70 Mg
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Łomża
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo-garażowo-warsztatowym oraz PSZOK na działce nr 156 obręb Janowo
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa ortez i produktów ortopedycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana dźwigu osobowego w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
- "Dostosowanie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze dla osób z niepełnosprawnościami ruchu - etap II wykonanie" - Zameczek
- Wymiana windy w Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu filia w Rożdżałach
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Przebudowa wejścia i dostosowanie obiektu Ośrodka Zdrowia w Bydlinie dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.