Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Zawiercie: Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z urządzeniami peryferyjnymi na potrzeby PUP w Zawierciu
Numer ogłoszenia: 174864 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu, ul. 11 Listopada 2a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721179, fax 032 6721179.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.zawiercie.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z urządzeniami peryferyjnymi na potrzeby PUP w Zawierciu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z urządzeniami peryferyjnymi na potrzeby PUP w Zawierciu - Drukarki laserowe, drukarki igłowe, oprogramowanie systemowe, komputery biurowe, klawiatury komputerowe, komputery przenośne, akcesoria komputerowe, monitory ekranowe, napędy dysku optycznego, myszy komputerowe. Wartosć zamówienia jest m,niejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 211000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Złożenie aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożony przez każdego wykonawcę. - W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim doświadczeniem do realizacji zamówienia, Zamawiający żąda, aby Wykonawcy wykazali się co najmniej jedną dostawą odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia będą uznawane zamówienia, w których przedmiotem były dostawy sprzętu komputerowego lub oprogramowania oraz których wartość brutto zamówienia była nie mniejsza niż 50 000 zł. Na potwierdzenie w/w warunku Zamawiający żąda złożenia wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierającego: wartość zamówienia, przedmiot zamówienia, dat wykonania zamówienia i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający preferuje, aby dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy były listy referencyjne, lecz mogą być nimi również inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.zawiercie.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego PUP Zawiercie, ul. 11 Listopada 2a, 42-400 Zawiercie w pok. 303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu, ul. 11 Listopada 2a, 42-400 Zawiercie w pok. 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Modernizacja kotłowni wraz z montażem układu małej kogeneracji w budynku Szpitala Powiatowego w Zawierciu zlokalizowanego przy ul. Miodowej 14
- Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych aparatury i sprzętu medycznego
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu zawierciańskiego w sezonie 2025/2026"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Świadczenie na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
- "Zakup sprzętu komputerowego i serwerowego, mebli i wyposażenia, w tym pracowni chemicznej oraz sprzętu sportowego w ramach zadania pn. "Remont budynku ZS Nr 1 w Grodzisku Maz. po pożarze - etap II"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku.
- Dostawa papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- "Dostawa sprzętu informatycznego dla Przychodni Rejonowej w Ropczycach w ramach projektu FENX.06.01-IP.03-0001/23.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.