Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-02
Gdańsk: Remont pionu WC w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 57
Numer ogłoszenia: 174823 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pionu WC w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 57.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pionu WC (damski i męski) w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki (WMFiI )Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdański przy ul. Wita Stwosza 57 W ramach robót należy wykonać remont pionu WC (damski i męski ) z pomieszczeniem socjalno - gospodarczym ( warsztat) na parterze oraz pomieszczeniami magazynowymi w piwnicy zlokalizowanymi w części A budynku WMFiI UG.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia do 50% zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5000,- złotych (słownie : pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: A. pieniądzu; B. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno-ściowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pie-niężnym, C. gwarancjach bankowych; D. gwarancjach ubezpieczeniowych; E. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ust 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwo-ju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 w terminie do dnia 19.07.2010 r. do godz. 12:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego)z oznaczeniem - Wadium do postępowania na: Remont pionu WC w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 57. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 4. Wadium w pozostałych formach - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty a oryginał w osobnej kopercie w miejscu składania ofert, z oznaczeniem - Wadium do postępowania na Remont pionu WC w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, ul. Wita Stwosza 57. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w art.46 ust.4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określo-nych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn le-żących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków posiadania wiedzy i doświadczenia - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robot budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 200.000 zł netto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 5
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3) W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - a) Oświadczenie : - o osobie skierowanej do kierowania budową , - o podstawie do dysponowania tą osobą (rodzaj stosunku pracy, bądź umowy cywilnoprawnej); - że osoba, która będzie uczestniczyła w wykonania zamówienia jako kierownik budowy posiada uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i należy do właściwej Izby - załącznik nr 6a. b) Oświadczenie : - o osobie skierowanej do kierowania robotami sanitarnymi, - o podstawie do dysponowania tą osobą (rodzaj stosunku pracy, bądź umowy cywilnoprawnej); - że osoba, która będzie uczestniczyła w wykonania zamówienia jako kierownik robót posiada uprawnienia o specjalności sanitarnej i należy do właściwej Izby - załącznik nr 6b, c) Oświadczenie : - o osobie skierowanej do kierowania robotami elektrycznymi, - o podstawie do dysponowania tą osobą (rodzaj stosunku pracy, bądź umowy cywilnoprawnej); - że osoba, która będzie uczestniczyła w wykonania zamówienia jako kierownik robót posiada uprawnienia o specjalności elektrycznej i należy do właściwej Izby - załącznik nr 6c W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z Wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia ww. Oświadczeń .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4) W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie, o zadaniach powierzonych Podwykonawcom - załącznik nr 7
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się pod rygorem nieważności, zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a) termin określony w § 3 może ulec przedłużeniu z następujących przyczyn: - z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; - z powodu siły wyższej; - wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie zapewnia wykonanie zamówienia podstawowego, skutkujące zmianą zakresu robót i /lub przedłużeniem terminu realizacji zamówienia; - wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy; - względów organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego; b) zmiany technologii wykonania robót lub rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej będącej podstawą zamówienia, po akceptacji zmian przez Zamawiającego; c) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy robót; d) zmiana kierownika budowy; e) zmiana kierownika robót; f) zmiana inspektora nadzoru. 2. Każdorazowo wprowadzanie zmian potwierdzone jest w formie pisemnej, protokołami konieczności zatwierdzonymi przez Zamawiającego i aneksem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A
80-952 Gdańsk
Dział Zamówień Publicznych
pok.122.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Gdański ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk Dział Zamówień Publicznych pok.101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Monitoringu siedliska przyrodniczego: 9110 - kwaśne buczyny, 9130 - żyzne buczyny, 9160 - grąd subatlantycki, 91E0 - łęgi wierzbowe, , 91F0 - łęgowe lasy rezerwat "Jar Reknicy"
- Przebudowa i rozbudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji biurowej na budynek o funkcji zamieszkania zbiorowego tj. noclegowni przy ul. Elbląskiej 66D w Gdańsku.
- Monitoring siedliska przyrodniczego 7110 "Torfowiska wysokie z roślinnością torfotwórczą (żywe)" w obszarze Natura 2000 PLH220060 Las Wolność
- Remont dwóch obiektów mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 w m. Straszyn w km 6+115
- Wykonywanie konserwacji, dokonywanie napraw oraz awaryjne uwalnianie osób i ładunków z urządzeń transportu bliskiego w budynkach Politechniki Gdańskiej.
- Ubezpieczenie kosztów leczenia i usługi assistance, ubezpieczenie NNW oraz OC, ubezpieczenia bagażu, kosztów leczenia kontynuowanego po powrocie dla pracowników Politechniki Gdańskiej i ich rodzin.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Powiatu Żyrardowskiego
- Budowa żłobka w miejscowości Kozłowo
- Remont pomieszczeń biurowych w nieruchomości Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie przy al. Zjednoczenia 34
- Zagospodarowanie części terenu działki nr 168 przy ul. Harcerskiej 1 w Chełmnie, w celu odsunięcia wód opadowych od budynków.
- Remont pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Węgrowie - etap II
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.