eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnobródDostawa sprzętu komputerowego i systemu informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Krasnobród: Dostawa sprzętu komputerowego i systemu informatycznego
Numer ogłoszenia: 174798 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka, ul. Sanatoryjna 1, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607102, fax 084 6607339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i systemu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i systemu informatycznego w obrębie nizej wymienionych części dostaw: CZĘŚĆ A: Dostawa nizej wymienionego sprzętu komputerowego (Kod CPV: 30231200-9) PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego, składającego się z : A.Zestaw komputerowy - 11 szt. B.Monitor LCD 19- 11 szt. C . Drukarka laserowa monochromatyczna - 4 szt. D. Pakiet oprogramowania dla biur (MS Office Basic 2007 PL OEM licencje + nośnik) - 11 szt. E . Zasilacze awaryjne UPS - 11 szt. F . Zestaw komputerowy do obsługi baz SQL wraz z oprogramowaniem - 1 szt. CZĘŚĆ B: Dostawa niżej wymienionego systemu informatycznego: (KOD CPV: 30241000-0) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, instalacja, wdrożenie (parametryzacja i szkolenie użytkowników) i serwis systemu informatycznego składającego się z: A . System wspomagający zarządzaniem Przedsiębiorstwem, w tym: Moduł Finansowo - księgowy:4 stanowiska Moduł Kasowy: 1 stanowisko Moduł Magazynowy: 2 stanowiska Moduł Fakturowanie: 2 stanowiska Moduł Kadry i Płace: 2 stanowiska Moduł Środki Trwałe i wyposażenie :1 stanowisko B. Moduł dodatkowy Recepcja: 2 stanowiska C. Moduł dodatkowy Dietetyk:1 stanowisko Podane ilości stanowisk stanowią minimum, ich ilość nie jest jednoznaczna z ilością aktywnych w danej chwili operatorów (nie wszyscy muszą jednocześnie pracować). Minimalna ilość jednocześnie pracujących operatorów - 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w obrębie dwóch wyżej wymienionych części dostaw, stanowią załączniki: nr 1a i 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga dotycząca wszystkich grup: podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Jeżeli wykonawca składa ofertę równoważną, musi przedłożyć informację o proponowanym produkcie, zawierającą co najmniej nazwę i parametry techniczne. 2. Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia w w/w częściach- poniżej równowartości kwoty 206.000 EURO. 3. Dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych na wyżej wymienione części dostaw. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części, jednakże w obrębie danej części może złożyć tylko 1 ofertę. Każda z części traktowana jest oddzielnie i podlegała będzie odrębnej ocenie. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza w obrębie danej części dostaw. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia w obrębie danej części dostaw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 30.24.10.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 06.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy). 2)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów lub oświadczeń, wskazanych w części VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu lub niezaproszonego do składania ofert, 6)zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, 7)wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia wymagane: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna należy bezwzględnie dołączyć umowę spółki cywilnej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (dotyczy także spółki cywilnej), dokument o którym mowa musi być złożony przez każdy podmiot - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców. 3) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę oraz uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo to winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 4) Certyfikat jakości ISO 9001 producenta komputerów (dla części A). 5) Oświadczenie producenta potwierdzające spełnianie wymogu głośności jednostki centralnej wg. normy ISO 9296 bez nośników (dla części A), 6) Deklaracja producenta o spełnieniu przez komputery normy CE (dla części A). 7) Opisy techniczne potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu komputerowego z wymogami stawianymi w niniejszej specyfikacji (dla części A). Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, w przypadku gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości. Ponadto Wykonawca obowiązany jest przedłożyć: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 2 do specyfikacji. 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy dla danej części dostaw - zgodny z załącznikami nr 3a i 3b do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-krasnobrod.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 1 sekretariat (budynek pawilonu-parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A: Dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego (Kod CPV: 30231200-9) PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego, składającego się z : A.Zestaw komputerowy - 11 szt. B.Monitor LCD 19 - 11 szt. C . Drukarka laserowa monochromatyczna - 4 szt. D. Pakiet oprogramowania dla biur (MS Office Basic 2007 PL OEM licencje + nośnik) - 11 szt. E . Zasilacze awaryjne UPS - 11 szt. F . Zestaw komputerowy do obsługi baz SQL wraz z oprogramowaniem - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa systemu informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ B: Dostawa niżej wymienionego systemu informatycznego: (KOD CPV: 30241000-0) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, instalacja, wdrożenie (parametryzacja i szkolenie użytkowników) i serwis systemu informatycznego składającego się z: A . System wspomagający zarządzaniem Przedsiębiorstwem, w tym: Moduł Finansowo - księgowy: 4 stanowiska Moduł Kasowy: 1 stanowisko Moduł Magazynowy: 2 stanowiska Moduł Fakturowanie: 2 stanowiska Moduł Kadry i Płace: 2 stanowiska Moduł Środki Trwałe i wyposażenie :1 stanowisko B. Moduł dodatkowy Recepcja:2 stanowiska C. Moduł dodatkowy Dietetyk:1 stanowisko Podane ilości stanowisk stanowią minimum, ich ilość nie jest jednoznaczna z ilością aktywnych w danej chwili operatorów (nie wszyscy muszą jednocześnie pracować). Minimalna ilość jednocześnie pracujących operatorów - 12..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.