Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Rybnik: dostawy wyrobów z włóknin medycznych, pokrowców na aparaturę i sprzęt medyczny oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki Codonics Horizon Ci
Numer ogłoszenia: 174796 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy wyrobów z włóknin medycznych, pokrowców na aparaturę i sprzęt medyczny oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki Codonics Horizon Ci.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie realizowane dostawy wyrobów z włóknin medycznych, pokrowców na aparaturę i sprzęt medyczny oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki Codonics Horizon Ci dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostaw zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 6 pakietów (części). Poszczególne części zamówienia charakteryzuje załącznik I - do niniejszego ogłoszenia (Informacje dotyczące ofert częściowych). Po zakończeniu postępowania zostaną zawarte umowy na okres 1 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.20.00.00 - Wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 17.21.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium, ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz. 1163 z póżn. zm.) oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków wymieniono poniżej. Przedmiotowe oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia), dlatego z ich treści musi jednoznacznie wynikać spełnianie tych warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy spełniają łącznie. W takim przypadku w odniesieniu do każdego z elementów objętych zakresem zamówienia należy wykazać, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione odpowiednio przez podmioty występujące wspólnie tj. niżej wymienione dokumenty należy złożyć odpowiednio dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Stosowne oświadczenie zawarte we wzorze formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w budynku Administracji, pok. nr 1), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.3.6..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik; oferty należy składać w sekretariacie, w budynku Administracji - pok. 23..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego - w godzinach pracy kasy, tj. 9:00-13:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.3.1. Wzory wniosków o wydanie specyfikacji lub jej przesłanie za pobraniem dostępne są na stronie internetowej szpitala (wnioski należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego podaną w punkcie II.1.1 i numer referencyjny: EZ-1352-pPN/34-2007). Koszt specyfikacji: 15,50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania). Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Dostarczany asortyment musi: 1. posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem - w tym zakresie wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia o dopuszczeniu do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wszystkich zaoferowanych produktów oraz o gotowości do udostępnienia dokumentów potwierdzających ten fakt - na żądanie zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem przetargu - w ramach udzielanych na wezwanie zamawiającego wyjaśnień) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. posiadać termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od momentu dostarczenia - stosowne oświadczenie zawarte jest w formularzu oferty; 3. spełniać wymagania wyszczególnione w formularzach cenowych dla poszczególnych pakietów - w tym zakresie wymagane jest dołączenie do formularzy cenowych charakterystyki zaoferowanego asortymentu, potwierdzającej spełnianie wymagań zamawiającego oraz próbek (zgodnie ze szczegółowymi informacjami zawartymi w formularzach cenowych dla poszczególnych pakietów).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pokrowce na aparaturę i sprzęt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowce na aparaturę i sprzęt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież jednorazowa, serwety, podkłady.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież jednorazowa, serwety, podkłady.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0, 17.21.82.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw jednorazowy do przygotowania leków do chemioterapii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw jednorazowy do przygotowania leków do chemioterapii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieluchy, pieluchomajtki, wkładki poporodowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchy, pieluchomajtki, wkładki poporodowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obłożenia i odzież chirurgiczna jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia i odzież chirurgiczna jednorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarki Codonics Horizon Ci.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarki Codonics Horizon Ci.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9, 25.31.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Polskiej Grupy Górniczej SA Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji w 2025 roku - grupy asortymentowe 302-10
- Wykonanie koreferatu do analizy warunków przewietrzania: ,,Analiza przewietrzania terenu oraz odwodnienia terenu w związku z koncepcją budowy budowli krajobrazowej Holona w Rybniku Chwałowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice"
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnej Leśnictw Żory, Kłokocin na działce nr 1211 w miejscowości Szczejkowice
- Dostosowanie obiektów szkoły do wymagań związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania systemu detekcji wycieków w budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13
- Dostawa samochodu BUS 8+1 dla Oddziału ZUS w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do opieki i pielęgnacji pacjenta oraz innych wyrobów jednorazowych.
- Zakup i dostawa bielizny jednorazowego użytku.
- Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku, DZP.261.14.2025
- dostawa materiałów i sprzętu do sterylizacji
- Dostawa materiałów budowlanych i farb
- Dostawa artykułów do sprzątania, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów do myjek
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.