Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Apelacyjnego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 174691 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Katowicach , Al. Korfantego 117/119, 40-156 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2004691.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.sa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Apelacyjnego w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: terminal graficzny z monitorem LCD 40 cali - 3 szt., terminal graficzny z monitorem LCD 40 cali i uchwytem ściennym - 4 szt., komputer przenośny - 15 szt., urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., dysk twardy - 2 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Dla części 1 wadium wynosi 2000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Ocena warunków nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a. oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. dokument (pełnomocnictwo) potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w przetargu, o ile uprawnienie takie nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt. b. (Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale), 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale). Dokument wymieniony w punkcie 1.a. składany jest wspólnie przez Wykonawców, dokumenty wymienione w punktach 1.b i c każdy z Wykonawców składa oddzielnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.sa.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny w Katowicach Al. Korfantego 117/119 40-156 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Katowicach Al. Korfantego 117/119 40-156 Katowice, pok. 020.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Terminale graficzne z monitorami LCD 40 cali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: terminal graficzny z monitorem LCD 40 cali - 3 szt., terminal graficzny z monitorem LCD 40 cali i uchwytem ściennym - 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputery przenośne, urządzenie wielofunkcyjne, dyski twarde.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer przenośny - 15 szt., urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., dysk twardy - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.31.32-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa drobnych akcesoriów laboratoryjnych dla Zakładu Genetyki.
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12_2025_ruch Wujek
- Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych oraz krzeseł orkiestrowych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
- Usługa sporządzania i dostarczania posiłków w zakresie wyżywienia osób zatrzymanych w PDOZ oraz osób przebywających w PID.
- Zakup dwóch samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Miasta Katowice
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika informatyka i technika grafiki i poligrafii cyfrowej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika analityka i technika pojazdów samochodowych, w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO IM. ZOFII SĘKOWSKIEJ W RADZYNIU PODLASKIM
- 42/2025 Dostawa sprzętu informatycznego - monitorów komputerowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa zestawów komputerowych do przetwarzania informacji niejawnych klasy Tempest wraz z gwarancją producenta na okres 24 miesięcy.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz systemu Elektronicznej Przychodni AOS wraz z wdrożeniem w SP ZOZ w Szczebrzeszynie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.