To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-27
Szczecin: Sprzęt informatyczny
Numer ogłoszenia: 174663 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163293 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4898200, faks 091 4898255.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt informatyczny.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego ( zad.1-4,6 nowy, nieużywany, niepochodzący z wystaw i odsprzedaży, zad.5 poleasingowy i/lub powystawowy): Zadanie 1 Sprzęt komputerowy i akcesoria Zadanie 2. Komputery i monitory, Zadanie 3. Urządzenia wielofunkcyjne Zadanie 4. Podłączenie redundantne środowiska serwerowego (macierz + SAN), instalacja, licencje, konfiguracja Zadanie 5. Laptop, Zadanie nr 6. UTM sprzętowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt komputerowy i akcesoria
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
'RADUNIX GROMNIAK' SPÓŁKA JAWNA
- RADUNIX Gromniak Spółka Jawna, ul. Unisławy 13 cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31910,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35131,00
Oferta z najniższą ceną: 35131,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35131,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Komputery i monitory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIZETO TECHNOLOGIES SA, ul. Królowej Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81590,00
Oferta z najniższą ceną: 81590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81590,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Urządzenia wielofunkcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Systemy Biurowe-Integracja Marcola i Wspólnicy S.J., ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11740,00
Oferta z najniższą ceną: 11740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12699,83
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Podłączenie redundantne środowiska serwerowego (macierz + SAN), instalacja, licencje, konfiguracja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIZETO TECHNOLOGIES SA, ul. Krolowej Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100813,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 126410,00
Oferta z najniższą ceną: 126410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126410,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: UTM Sprzętowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NOWA SYSTEM Białobrzeski Mirosław, ul. Wyszyńskiego 15A/89, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15313,50
Oferta z najniższą ceną: 15313,50 / Oferta z najwyższą ceną: 15313,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w Sekcji Zamiejscowej w Gryficach oraz Filii Archiwum Zakładowego w Łobzie KOWR OT w Szczecinie"
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu rocznej kontroli obiektów budowlanych w kompleksach wojskowych będących w zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin i administracji 15 WOG
- Budowa ogrodu rekreacyjnego w ramach zadanie pn.: "CHILL GARDEN SBO 2023"
- Wykonanie remontu balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Bolesława Śmiałego 12/25 i 12/26 w Szczecinie
- ZGN.26-25/8 - Postępowanie na obsługę energetyczną wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem sieci tymczasowej umożliwiającej dostarczenie energii elektrycznej w ramach wydarzenia Żagle 2025
- Wykonanie remontu dachu wraz z wymianą elementów drewnianych budynku przy ul. Parkowej 49a w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Płośnica
- Dostawa i montaż wyposażenia stanowisk pracy dla pracowników biurowych i obsługi.
- Dostawa kluczy bezpieczeństwa U2F.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Komorniki (II)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.