eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłomnice › Przeprowadzenie cyklu szkoleniowego w zakresie Nowoczesny i kompetentny sekretariat w ramach projektu pn. Innowacyjna oświ@ta kapitałem gminy Kłomnice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-28

Kłomnice: Przeprowadzenie cyklu szkoleniowego w zakresie Nowoczesny i kompetentny sekretariat w ramach projektu pn. Innowacyjna oświ@ta kapitałem gminy Kłomnice
Numer ogłoszenia: 17453 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w gminie Kłomnice, ul. Strażacka 20, 42-270 Kłomnice, woj. śląskie, tel. 34 366 84 09, faks 34 366 84 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie cyklu szkoleniowego w zakresie Nowoczesny i kompetentny sekretariat w ramach projektu pn. Innowacyjna oświ@ta kapitałem gminy Kłomnice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleniowego z zakresu Nowoczesny i kompetentny sekretariat w ramach projektu POKL pn. Innowacyjna oświ@ta kapitałem gminy Kłomnice realizowanego przez Gminę Kłomnice - Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Gminie Kłomnice w ramach Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9. 4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji oświatowej z zakresu Nowoczesny i kompetentny sekretariat Uszczegółowienie 1/ szkolenie przeprowadzone winno być dla 1 grupy liczącej do 10 osób w wymiarze 56 godzin szkoleniowych (w przypadku zwiększenia zainteresowania cyklem szkoleniowym Zamawiający zapewnia sobie możliwość rozszerzenia liczebności grupy do 11 osób). 2/ miejsce przeprowadzenia szkoleń - sale szkoleniowe w placówkach oświatowych funkcjonujących na terenie gminy Kłomnice, wskazane przez Zamawiającego na co najmniej 3 dni przed zaplanowanym dniem szkolenia. 3/ Terminy szkoleń (S 1): 8, 9, 22 i 23 lutego oraz 8, 9, 22 i 23 marca 2014 roku. Terminy szkoleń każdorazowo dotyczą weekendów. Wyżej wymienione terminy mogą ulec zmianie na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzgodnieniu między stronami. Dzienna liczba godzin ustalona zostaje na 7 godzin dydaktycznej dziennie (56 godzin / 8 dni = 7 godzin) 4/ Tematyka szkoleń winna obejmować następujące zagadnienia (minimalny zakres): Dzień 1 - wykład, dyskusja, praca przy komputerze 1. Podstawowe zadania sekretariatu w placówce oświatowej, 2. Stosowanie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, 3. Wykorzystanie różnorodnych form komunikacji elektronicznej w pracy sekretariatu, 4. Podstawy prowadzenia dokumentacji kadrowej, pracowniczej, osobowej (w tym terminy szkoleń bhp, badań lekarskich). Dzień 2 - wykład, dyskusja 1. Obieg dokumentów w placówce oświatowej, 2. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i uczniowskiej, 3. Prowadzenie dokumentacji szkoły i dokumentacji szkolnej, 4. Prowadzenie metryki akt załatwianych spraw, przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków, oraz wydawanie zaświadczeń, odpisów i kopii, 5. Zasady wydawania odpisów arkusza ocen, 6. Dokumentacja uczniowska - zmiany w przepisach prawa oświatowego, 7. Prowadzenie dokumentacji szkolnej w wersji elektronicznej - nowe regulacje prawne - możliwości zastosowania aplikacji elektronicznych w pracy sekretariatu, 8. Obowiązek szkolny i obowiązek nauki. Dzień 3 - wykład, dyskusja 1. Prowadzenia kancelarii, ewidencja dokumentów, prowadzenie archiwum szkolnego, 2. Systemy kancelaryjne (instrukcja kancelaryjna i likwidacja dokumentów), 3. Kontrola wewnętrzna druków ścisłego zarachowania w szkole, 4. Zasady prowadzenia spraw kancelaryjnych; korespondencja biurowa - zewnętrzna i wewnętrzna, obieg dokumentów, dokumentacja tajna i poufna, 5. Rejestr pieczęci firmowych i pieczęci urzędowych, 6. Gromadzenie i zabezpieczanie przed zniszczeniem dokumentacji szkolnej, 7. Możliwości stosowania elektronicznych aplikacji wspomagających pracę sekretariatu. Dzień 4 - Zamówienia publiczne - wykład, dyskusja, ćwiczenia z wykorzystaniem druków 1. Prawo zamówień publicznych (w tym w oparciu o prawo lokalne), 2. Podstawowe zasady udzielania zamówień, 3. Przygotowanie dokumentacji zamówień do 14.000 euro (w oparciu o prawo lokalne), 4. Kryteria wyboru wykonawcy i ograniczanie konkurencji, 5. Obowiązek sprawozdawczy placówek oświatowych, 6. Wypełnianie przykładowych formularzy sprawozdania, 7. Jak ustrzec się błędów w dokumentach i toku postępowania. Dzień 5 - wykład, dyskusja 1. Ochrona danych osobowych 2. Dane i informacje (dane i informacje jako aktywa; dane osobowe jako szczególny rodzaj danych), 3. Zasady przetwarzania danych osobowych (podstawowe pojęcia; podstawy prawne przetwarzania danych; dane wrażliwe; zasady celowości, czasowości, adekwatności i merytorycznej poprawności; udostępniania danych), 4. Dane osobowe na dokumentach papierowych - przetwarzanie tradycyjne (praca z dokumentami papierowymi i ich zabezpieczanie, usuwanie danych w przypadku dokumentów papierowych, dobre praktyki), 5. Dane osobowe w systemach informatycznych - przetwarzanie elektroniczne (podstawowe zasady bezpieczeństwa pracy z komputerem; nośniki danych i ich cechy, kopie zapasowe; zasady posługiwania się hasłami i sposoby ich tworzenia; dobre praktyki), 6. Odpowiedzialność pracownika administracji szkoły w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych. Dzień 6 - MS Word - pokaz, ćwiczenia przy komputerze 1. Podstawowe zasady pracy z dokumentami, 2. Organizacja informacji w dokumencie, 3. Formatowanie tekstu, 4. Wstawianie elementów graficznych, 5. Tabele, 6. Formularze Dzień 7 - MS Excel - pokaz, ćwiczenia przy komputerze 1. Wprowadzanie i formatowanie danych, 2. Wykonywanie obliczeń, 3. Dostosowanie widoku, 4. Wykresy, 5. Formuły, 6. Drukowanie arkuszy. Dzień 8 - MS Office - pokaz, ćwiczenia przy komputerze 1. MS Outlook (kontakty, tworzenie i odbieranie wiadomości e-mail), 2. Wspólne funkcje word i excel (korespondencja seryjna, tabele przestawne), 3. Wykorzystanie pakietu MS Office w pracy sekretariatu. 5/ Po przeprowadzonym cyklu szkoleniowym wydane zostaną uczestnikom stosowne imienne zaświadczenia, przygotowane przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą (podpisane przez obydwie strony). 6/ Szkolenia winne być prowadzone przez osoby posiadające stosowną wiedzę, umiejętności oraz uprawnienia umożliwiające prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia. 7/ Wykonawca na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem cyklu szkoleniowego dla danej grupy przedstawi harmonogram tematyczny zajęć wraz z informacją dotyczącą wymagań w stosunku do wyposażenia sali szkoleniowej (rzutnik multimedialny, tablica interaktywna, zestawy komputerowe dla uczestników)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt POKL projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Innowacyjna oświ@ta kapitałem gminy Kłomnice realizowany przez Gminę Kłomnice/Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Gminie Kłomnice w ramach Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9. 4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VULCAN Sp. z o.o., Wołowska 6, 51-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16217,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11299,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.