eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePozimowy przegląd solarek oraz pługów - będących własnością Rejonu w Opolu GDDKiA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Opole: Pozimowy przegląd solarek oraz pługów - będących własnością Rejonu w Opolu GDDKiA
Numer ogłoszenia: 174532 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pozimowy przegląd solarek oraz pługów - będących własnością Rejonu w Opolu GDDKiA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Pozimowego przeglądu solarek oraz pługów - będących własnością Rejonu w Opolu GDDKiA (wg wykazu oraz na warunkach zapisanych w SIWZ). Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonania usługi zawarte są w Warunkach realizacji zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.53.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, w tym spełniają n/w warunki: -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp -posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie przeglądu lub napraw solarek oraz pługów. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 zadania dot. usług w zakresie, przeglądu lub napraw solarek oraz pługów o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł wraz z potwierdzeniem od poprzednich zamawiających że usługi te zostały wykonane należycie, -mają do dyspozycji do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiednio wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników, w tym kierownika o 2 letnim doświadczeniu na tym stanowisku oraz pracowników z 2 letnim stażem pracy w branży mechaniki pojazdowej. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków, na zasadzie spełnia - nie spełnia nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): -Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 1 -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): -Informację o doświadczeniu Wykonawcy (doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. -Wykaz osób i podmiotów (potencjał kadrowy), które będą realizowały zamówienie, tj. osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia - kierownika, oraz pracowników przeznaczonych do wykonywania przedmiotowego zadania - na formularzu zgodnym z treścią załącznika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl ---> oddział w Opolu ---> zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46-020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 13:00, miejsce: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46-020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: GDDKiA Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46-020 Czarnowąsy rdkopole@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel. 077 469 14 49, fax. 077 469 12 55

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.