eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Usługa przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Sosnowiec: Usługa przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 174456 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd techniczny sprzętu i aparatury medycznej będącej w posiadaniu Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o. Sosnowiec ul. Zegadłowicza 3 lub ul. Szpitalna 1 w podziale na 27 części tzw. pakiety: 1. Laser Lisa Sphinx 60; 2. EMG Keypoint Clinical System; 3. Zestaw laparoskopowy Olympus; 4. Zestaw laparaskopowy i artroskopowy Storz; 5. Napędy ortopedyczne Acculan 3TI; 6. Wstrzykiwacze kontrastu do MR i TK; 7. Defibrylator Metrax XD; 8. Respiratory ParaPac; 9. Napędy ortopedyczne System S6; 10. Diatermie elektochirurgiczne ERBE; 11. Aparat RTG Moviplan 800; 12. Aparat RTG: BV Libra i Practix 33+; 13. Aparat RTG: Multix Pro, Siregraph CF, Mobilet XP, Mammomat; 14. Respiratory Achieva; 15. Respirator Ivent; Inspiration 16. Respiratory Bennett 760; 17. Defibrylatory DMS; 18. Defibrylatory Lifepak 20; 19. Defibrylator Heart Star; 20. Pompy infuzyjne Ascor; 21. Pompy infuzyjne Efmed; 22. Diatermie elektrochirurgiczne Emed; 23. Diatermie elektrochirurgiczne Martin; 24. Diatermia elektrochirurgiczna Autocon; 25. System do zamykania naczyń dużych Ligasure; 26. Kabina do fototerapii Cosmedico Licht; 27. Aparat do znieczulenia Datex Ohmeda. 2. Opis aparatów, ich lokalizacja, terminy przeglądów i inne szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone są w załącznikach 4.1 ÷4.27 do SIWZ. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a Wykonania 2 przeglądów serwisowych zgodnych z wymaganiami producenta sprzętu i aparatury medycznej. b Przeglądów serwisowych obejmujących wymianę wszystkich elementów objętych obowiązkową wymianą, oraz wymianę elementów uwarunkowaną stanem technicznym w momencie przeglądu, c Przeglądów obejmujących, w razie konieczności, wymianę części, które podlegają wymianie, co kilka lat, np.: akumulatory, filtry techniczne oraz drobne elementy (śruby, bezpieczniki, złącza, drobne podzespoły elektroniczne), jeżeli występują. d Dokumentowania poszczególnych przeglądów kartą pracy oraz wpisem do paszportu technicznego, e Wyszczególniania w karcie pracy wymienianych elementów w trakcie przeglądu, f W przypadku reklamacji, którejś z wymienianych części zakończenie(wykonanie) naprawy lub usunięcie wady nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od wezwania Wykonawcy, przez Zamawiającego. g Realizacji zamówienia zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego harmonogramem, zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym z zastrzeżeniem § 2 ust. 2 wzoru umowy, h Wykonywania testów bezpieczeństwa elektrycznego. 4. Zakres przeglądów serwisowych będzie zgodny z zaleceniami producenta i aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, a wykonanie przeglądu zostanie potwierdzone certyfikatem potwierdzającym pełną sprawność aparatu. 5. Wykonawca winien będzie przekazać raport serwisowy z wykonanej pracy zawierający opis wykonanych prac, terminy kolejnych przeglądów, ewentualne zalecenia dotyczące naprawy wraz z wykazem części zamiennych oraz dokonać wpisu do odpowiedniego paszportu technicznego. 6. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany przy użyciu narzędzi i aparatury Wykonawcy. W zakresie Pakietu nr 5, 24 - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć aparat/sprzęt medyczny zastępczy tego samego typu. 7. Podczas przeglądu technicznego będą wymienione tylko te części, które wskaże Wykonawca, po rzeczywistym stwierdzeniu konieczności wymiany i potwierdzeniu przez służby techniczne Zamawiającego. 8. Usługa będzie wykonywana zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz.679 z późn. zm.) 9. Przedmiot zamówienia podzielony został na 27 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą część tzw. Pakiet oddzielne. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach danej Części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem: przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 2 zamówienia przeglądów technicznych aparatów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe t.j. co najmniej jednego pracownika serwisowego, posiadającego certyfikat producenta aparatu do którego składa ofertę lub certyfikat innego podmiotu, uprawniającego do serwisowania aparatu dla którego składa ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, Formularz asortymentowo-cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin realizacji umowy może być przesunięty (ulec wydłużeniu) o 14 dni w przypadku konieczności wykonania przeglądu w terminie innym niż wskazany w formularzu asortymentowo-cenowym. 2. Wartość przedmiotu umowy ulega zmianie w przypadku wycofania z eksploatacji, przed dokonaniem przeglądu, aparatury/sprzętu objętej umową lub w przypadku braku konieczności wymiany elementów ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Wartość umowy w takiej sytuacji ulega zmniejszeniu o kwotę stanowiącą wartość usługi dotyczącej aparatury wycofanej z eksploatacji lub elementów nie wymienionych podczas przeglądu zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym. 3. Poza przypadkiem wskazanym w ust. 2, wartość przedmiotu umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 4. Wynagrodzenie należne Wykonawcy ulega zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT bez obowiązku zmiany treści umowy. 5. Strony zastrzegają prawo do negocjacji ceny w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie zmiany danych Zamawiającego ( np. nazwy, formy organizacyjno prawnej).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Laser Lisa Sphinx 60.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Lasera Lisa Sphinx 60 szczególowo opisanych w załączniku nr 4.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: EMG Keypoint Clinical System.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeglądów technicznych aparatu EMG Keypoint Clinical System, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw laparoskopowy Olympus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Zestawu laparoskopowego Olympus, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw laparaskopowy i artroskopowy Storz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Zestawu laparaskopowego i artroskopowego Storz, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Napędy ortopedyczne Acculan 3TI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Napędów ortopedycznych Acculan 3TI, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wstrzykiwacze kontrastu do MR i TK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Wstrzykiwaczy kontrastu do MR i TK, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Defibrylatory Metrax XD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Defibrylatorów Metrax XD, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Respiratory ParaPac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Respiratorów ParaPac, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Napędy ortopedyczne System S6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Napędów ortopedycznych System S6, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Diatermie elektrochirurgiczne ERBE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Diatermii elektrochirurgicznych ERBE, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Aparat RTG Moviplan 800.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Aparatu RTG Moviplan 800, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Aparat RTG: BV Libra i Practix 33+.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Aparatu RTG: BV Libra i Practix 33+, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Aparat RTG: Multix Pro, Siregraph CF, Mobilet XP, Mammomat.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Aparatu RTG: Multix Pro, Siregraph CF, Mobilet XP, Mammomat, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Respiratory Achieva.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Respiratorów Achieva, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Respirator Ivent; Inspiration.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Respiratora Ivent; Inspiration, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Respiratory Bennett 760.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Respiratorów Bennett 760, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.16 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Defibrylatory DMS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Defibrylatorów DMS, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.17 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Defibrylatory Lifepak 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Defibrylatorów Lifepak 20, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.18 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Defibrylator Heart Star.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Defibrylatora Heart Star, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.19 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pompy infuzyjne Ascor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Pomp infuzyjnych Ascor, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.20 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pompy infuzyjne Efmed.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Pomp infuzyjnych Efmed, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.21 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Diatermie elektrochirurgiczne Emed.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Diatermii elektrochirurgicznych Emed, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.22 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Diatermie elektrochirurgiczne Martin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Diatermii elektrochirurgicznych Martin, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.23 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Diatermia elektrochirurgiczna Autocon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Diatermi elektrochirurgicznej Autocon, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.24 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: System do zamykania naczyń dużych Ligasure.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Systemu do zamykania naczyń dużych Ligasure, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.25 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Kabina do fototerapii Cosmedico Licht.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Kabiny do fototerapii Cosmedico Licht, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.26 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Aparat do znieczulenia Datex Ohmeda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przegladów technicznych Aparatu do znieczulenia Datex Ohmeda, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.27 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.