Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-01
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych wraz z planszami graficznymi, na wystawę plenerową Westerplatte dla Muzeum II Wojny Światowej
Numer ogłoszenia: 174426 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku , ul. Długa 81-83, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 77 141, faks 058 301 26 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum1939.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych wraz z planszami graficznymi, na wystawę plenerową Westerplatte dla Muzeum II Wojny Światowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych wraz z planszami graficznymi, na wystawę plenerową Westerplatte dla Muzeum II Wojny Światowej w ilości 26 sztuk 1.1. Szczegółowy opis gabloty: 1) Gablota aluminiowa o zewnętrznych wymiarach: 1860x1660x400 ( Szer. x Wys. x Gł.); 2) Przód i tył w postaci ramy aluminiowej systemowej - (np. okiennej ALUMIL PERFECT 9300, lub równoważnej); 3) Szklenie szybą, np. 6ESG (hartowana) laminowana z 6 float, w uszczelkach systemowych z EPDM, lub równoważną, 4) Konstrukcja wewnętrzna spawana np. z profili aluminiowych 25x25x1,5; 5) Pokrycie wewnętrznej konstrukcji stalową blachą powlekaną; 6) Konstrukcja oraz ramy aluminiowe lakierowane proszkowo na wskazany kolor z palety RAL; 7) Całość uszczelniona, w ramach zewnętrznych dreny odwadniające; 8) Wewnątrz prowadnice aluminiowe oraz element stabilizujący wykonany z plexi -grubość 10 mm; 9) W środkowej prowadnicy szyba , np. #6 float; 10) Aluminiowe kątowniki ozdobne 40x40, lakierowane na wskazany kolor RAL, osłaniające szczeliny montażowe 1.2. Szczegółowy opis wykonania plansz graficznych grafika zostanie wydrukowana na planszach ze szkła, plexi i na folii samoprzylepnej o niżej podanych powierzchniach wydruku oraz cięć-( specyfikacja dla 1 gabloty): a) plexi czarna 10 mm - 6,25 m2 b) szkło bezpieczne 6 mm - 3,10 m2 c) plexi bezbarwna clar 10 mm - 6,25 m2 d) makieta - drobny element z płyty pcv grubości 4 mm z nadrukowaną grafiką, cięty ploterem i klejony do sąsiadującej płyty plexi - 0,25 m2 e) cięcie płyt: - proste, po obwodzie gabloty - krawędzie widoczne; cięte prosto, po łamanej lub po odcinkach łuku i polerowane; w jednej gablocie ok. 6 mb takiego cięcia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 39.17.10.00 - Witryny wystawowe 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), w szczególności: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu gablot muzealnych, albo gablot zewnętrznych, lub konstrukcji aluminiowo- szklanych (np. nośników reklamy lub informacji), o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...), na zasadzie kwalifikacji spełnia,nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w ust.1 pkt 2, składa każdy z nich. Dokument wymieniony w ust.1 pkt.3 składa pełnomocnik, przy czym warunek doświadczenia określony w pkt III.2 Opis warunków udziału (...) ust. 1. pkt.1 może być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 powyżej, składa każdy z wykonawców w zakresie, który go dotyczy. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokument, o którym mowa w ust. 4 musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym, będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Dokumenty wskazane w niniejszym paragrafie, będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum1939.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: biuro@bozp.com.pl lub w siedzibie Muzeum II Wojny Światowej, ul. Długa 81-83, 80-831 Gdańsk, w sekretariacie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 15:45, miejsce: Muzeum II Wojny Światowej, ul. Długa 81-83, 80-831 Gdańsk, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
więcej: Sprzęt wystawowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





