Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Stargard Szczeciński: Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków
Numer ogłoszenia: 174389 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stargardzki , ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4804802, faks 091 4804873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Część I zamówienia - Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Chociwel. Dane statystyczne: Liczba obrębów -13, Liczba działek -4 459, Powierzchnia gminy -15 715 ha, Liczba budynków -1 910, Część II zamówienia - Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Dobrzany. Dane statystyczne: Liczba obrębów - 14, Liczba działek - 4 649, Powierzchnia gminy - 12 939 ha, Liczba budynków -1 905, Część III zamówienia - Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Stara Dąbrowa. Dane statystyczne: Liczba obrębów -13, Liczba działek -3 623, Powierzchnia gminy - 11 259 ha, Liczba budynków - 2 104. 2) Zakres zamówienia dla każdej części zamówienia: a) opracowaniem projektu objęte muszą być wszystkie obręby wiejskie danej jednostki ewidencyjnej, b) materiały z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego udostępnione zostaną do wglądu Wykonawcy prac w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Stargardzie Szczecińskim, c) całość dokumentacji (Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków) należy sporządzić w trzech egzemplarzach, d) Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku uwag Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego co do zrealizowanego projektu Wykonawca prac ma obowiązek ustosunkować się do tych uwag i w razie konieczności poprawić i uzupełnić zrealizowany projekt. Termin ewentualnego uzupełnienia projektu ustala się na trzy tygodnie od przekazania projektu po kontroli przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, e) sprawy, które wynikły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a nie zostały uregulowanie w opisie i warunkach technicznych wykonania prac-załącznik do umowy, należy każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) część I zamówienia - 780 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt zł), 2) część II zamówienia - 840 zł (słownie: osiemset czterdzieści zł), 3) część III zamówienia - 780 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat wykonali usługi o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu prac geodezyjnych z zakresu opracowania projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, b) Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi odpowiednie dla realizacji zamówienia uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą takie uprawnienia, 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. 2. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na wykonaniu prac geodezyjnych z zakresu opracowania projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków. W wykazie należy podać przedmiot i wartości tych usług oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) dokumenty stwierdzające, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. Szczegółowy zakres dokumentów określa SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstargardzki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stargardzie Szczecińskim, ul. Skarbowa 1, pok. 005
Opłata 20.00 PLN
Odbiór osobisty-opłatę uiszcza się w kasie Starostwa. Przesłanie SIWZ-opłata za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stargardzie Szczecińskim, przy ulicy Skarbowej 1, Sekretariat, pok. 114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Chociwel.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Chociwel. Dane statystyczne: Liczba obrębów: 13, Liczba działek: 4 459, Powierzchnia gminy 15 715 ha, Liczba budynków: 1 910.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Dobrzany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Dobrzany. Dane statystyczne: Liczba obrębów: 14, Liczba działek: 4 649, Powierzchnia gminy 12 939 ha, Liczba budynków: 1 905.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Stara Dąbrowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gmina Stara Dąbrowa. Dane statystyczne: Liczba obrębów: 13, Liczba działek: 3 623, Powierzchnia gminy 11 259 ha, Liczba budynków: 2 104.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania wnętrza podwórzowego położonego w kwartale ulic Trzebnicka, Kleczkowska, Siemieńskiego oraz Kraszewskiego we Wrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowych - II tura
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu (postępowanie IV)
- Opracowanie kompletnego opisu przedmiotu zamówienia na montaż instalacji OZE dla budynku Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ulicy Bytomskiej 92
- Wykonanie dokumentacji projektowej ogrodu biocenotycznego na terenie Miasta Ząbki pn. "Mała Ojczyzna"
- Opracowanie kompletnego opisu przedmiotu zamówienia na montaż instalacji OZE dla budynku Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ulicy Bytomskiej 84
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.