eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG HOTELARSKO-RESTAURACYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DEDYKOWANYCH 305 PRACOWNIKOM PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Łomża: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG HOTELARSKO-RESTAURACYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DEDYKOWANYCH 305 PRACOWNIKOM PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR
Numer ogłoszenia: 174376 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG HOTELARSKO-RESTAURACYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DEDYKOWANYCH 305 PRACOWNIKOM PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług hotelarsko-restauracyjnych wraz z obsługą narad i szkoleń dla 305 pracowników Podlaskiego OR ARiMR. Zamawiający wymaga zapewnienia kompleksowych usług hotelarsko-restauracyjnych wraz z obsługą narad i szkoleń dla 305 pracowników w następujących terminach: a)23-24 maja br. dla 90 osób, b)20-21 czerwca br. dla 25 osób, c)04-05 lipca br. dla 50 osób, d)03-04 października br. dla 60 osób, e)07-08 listopada br. dla 50 osób, f)12-13 grudnia br. dla 30 osób. 2. Zakres kompleksowych usług hotelarsko-restauracyjnych wraz z obsługą narad i szkoleń świadczonych przez Wykonawcę podczas każdego z w/w terminów obejmuje następujące świadczenia składowe: 1)zakwaterowanie uczestników szkoleń w okresie od przyjazdu pierwszego dnia w godzinach 09:00-09:30 do wyjazdu po obiedzie drugiego dnia około godziny 14:00, 2)zakwaterowanie uczestników szkoleń w pokojach 1, 2, 3 osobowych, z uwzględnieniem zakazu kwaterowania w pokojach koedukacyjnych, 3)przygotowanie i udostępnienie Zamawiającemu, na czas trwania szkolenia, jednej przestrzennej, klimatyzowanej sali wykładowej na minimum 80 osób, wyposażonej w tablicę flipchart z papierem i markerami, rzutnik multimedialny oraz ekran do rzutnika multimedialnego, ryzę papieru A-4, mazaki, nagłośnienie, krzesła i stoły, wraz ze wsparciem 1 (jednej) osoby personelu potrzebnej do pomocy przy obsłudze technicznej, przy czym w terminie 23-24 maja br. Zamawiający wymaga zapewnienia sali szkoleniowej z analogicznym wyposażeniem, która będzie mogła pomieścić 100 osób. 4)wyżywienie uczestników w okresie szkolenia: a)w pierwszym dniu szkolenia - obiad, kolacja, b)w drugim dniu szkolenia - śniadanie, obiad, 5)zapewnienie serwisów kawowych w przerwach w szkoleniu: a)w pierwszym dniu szkolenia - trzy serwisy kawowe, b)w drugim dniu szkolenia - jeden serwis kawowy, 6)udostępnienie strzeżonych miejsc parkingowych w ilości minimum 15. 3. Warunki wykonania zamówienia 1)Zamawiający wymaga aby odległość obiektu hotelarskiego, w którym Wykonawca będzie świadczył kompleksowe usługi hotelarsko-restauracyjne od siedziby Zamawiającego (Łomża, ul Nowa 2) nie była większa niż 170 km, przy czym Zamawiający informuje, że przy pomiarze odległości od swojej siedziby przy ul. Nowej 2 do obiektu hotelarskiego, który Wykonawca wskaże w Formularzu Ofertowym jako miejsce świadczenia usług będących przedmiotem postępowania, Zamawiający wykorzysta funkcję wyznacz trasę pod adresem: http://maps.google.pl/maps?hl=pl&tab=wl i będzie brał pod uwagę najkrótszą trasę wskazaną przez mapy Google, 2)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił ilość pokoi dostosowaną do ilości uczestników według płci, 3)Zamawiający wymaga aby Wykonawca: a)świadczył usługi w obiekcie hotelarskim spełniającym wymagania co do wielkości obiektu, jego wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług, w tym usług gastronomicznych, dla hoteli i moteli - w standardzie nie niższym niż 3 (trzy) gwiazdki - określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., nr 22, poz. 169 z późn. zm.), i zapewnił w nim: b)co najmniej 70% pokoi dwuosobowych, 15% pokoi jednoosobowych, 15% pokoi trzyosobowych - wyposażonych minimum w TV, telefon stacjonarny oraz łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym, przy czym każdy uczestnik szkolenia będzie miał do dyspozycji oddzielne łóżko, c)dostęp do Internetu i sieci telefonii komórkowej, d)w pokojach wodę mineralną do picia butelkowaną w ilości co najmniej 0,5 l na uczestnika na dzień szkolenia wraz ze szklankami lub innymi naczyniami do picia - w ilości odpowiadającej liczbie osób w pokoju, e)możliwość rezerwacji co najmniej 3 dodatkowych pokoi dwuosobowych (których koszty noclegu pokryją uczestnicy indywidualnie), f)przestrzenne, klimatyzowane sale wykładowe z oknami o dużej powierzchni (świetliki i okna dachowe wykluczone), z możliwością ich zaciemnienia poprzez ograniczenie dopływu światła dziennego (np. rolety, żaluzje), bez jakichkolwiek przeszkód (architektonicznych) utrudniających kontakt wzrokowy prowadzących z uczestnikami, 4)Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił ponadto: a)serwis kawowy obejmujący minimum: kawę (minimum dwa rodzaje), mleczko do kawy, herbatę (minimum 3 rodzaje), cytrynę do herbaty, cukier , wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, soki owocowe (minimum 2 rodzaje), mleko, ciasteczka, ciasto domowe, owoce i na bieżąco uzupełniał ten asortyment, b)obiad serwowany do stołu - minimum 2 zestawy obiadowe trzydaniowe do wyboru - zupa, danie główne, deser, z zastrzeżeniem, że jeden z zestawów obiadowych ma być zestawem wegetariańskim, zgodne z poniższym opisem (podana waga dotyczy minimalnej wagi jednej porcji): zupa - 250 ml, ciepłe danie główne (mięso lub ryba) - 200 g, dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki) - 150 g, surówka - 100 g, kompot sok - 200 ml, woda mineralna - 200 ml /podana w dzbankach, c)śniadanie i kolację w formie bufetu - minimum 2 (dwa) dania ciepłe do wyboru, 5 rodzajów zimnych przekąsek (np. jajka na twardo w majonezie, wędliny różne, sery żółte różne,), sałatka wielowarzywna, twaróg, masło, miód, dżemy, pomidory, ogórki, pieczywo mieszane, kawa (i mleczko do kawy), herbata (i cytryna do herbaty), woda mineralna, soki owocowe, przy czym szczegółowe menu na każdy dzień realizacji zamówienia wymaga akceptacji przedstawiciela Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX Specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania wiedzy i doświadczenia w zakresie świadczenia co najmniej 3 (trzech) kompleksowych usług hotelarsko-restauracyjnych wraz z obsługą narad i szkoleń dla grupy 80 osób o wartości nie mniejszej niż 18.400,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX Specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX Specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX Specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX Specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga aby usługi będące przedmiotem zamówienia były świadczone w obiekcie hotelarskim spełniającym wymagania co do wielkości obiektu, jego wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług, w tym usług gastronomicznych, dla hoteli i moteli - w standardzie nie niższym niż 3 (trzy) gwiazdki - określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., nr 22, poz. 169 z późn. zm.) W zakresie potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiającego należy przedłożyć aktualną decyzję o zaszeregowaniu do rodzaju oraz nadaniu kategorii obiektowi hotelarskiemu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający nie żąda innych niż wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) zmiany terminu poszczególnych szkoleń objętych rezerwacją b) zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczestników poszczególnych szkoleń w każdym z terminów pod warunkiem nie przekroczenia łącznej maksymalnej ilości uczestników (305 osób), z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, przy czym Wykonawca będzie związany dyspozycją Zamawiającego, a w/w zmiany zostaną uwzględnione w formie aneksu do niniejszej Umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, pokój 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.