Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Wągrowiec: Wykonanie zamówienia dodatkowego w zadaniu : Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe - Toniszewo - Kopaszyn.
Numer ogłoszenia: 174350 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Wągrowcu, ul. Grunwaldzka 2, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685118, faks 067 2685118
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego w zadaniu : Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe - Toniszewo - Kopaszyn..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, jako zamówienie dodatkowe należy wykonać następujące roboty a) roboty pomiarowe przy trasie dróg w terenie równinnym b) umocnienie pełne wypraskami wraz z rozbiórką ścian wykopu c) wykonanie podłoża i obsypki z piasku dowiezionego d) zainstalowanie rury kanalizacyjnej kielichowej PVC ok 200 m e) zainstalowanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych D 1200 głębokości 3 m - 5 szt f) zainstalowanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych D 1200 - różnica 0,5 m głębokości g) rozbiórka istniejącego wylotu kolektora drenażowego i górnej części studni drenażowej h) zasypanie istniejącej studni drenarskiej i) wykonanie typowego wylotu KPED2.26 D- 300 j) rozbiórka i ponowne wykonanie ogrodzenia z siatki - ok. 20 m.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający dokonał wyboru wykonawcy robót dla zadania : Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe - Toniszewo - Kopaszyn w wyniku zakończenia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego publikowanego w DUUE Nr 2011/S 132 - 219297 z dnia 13.07.2011r. W wyniku oceny ofert złożonych w postępowaniu dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez Control Process S.A. Ul. Obrońców Modlina 16 30-733 Kraków za cenę - 55.928.100,00 złotych brutto Wartość oferty wynosi 45.842,704,92 zł netto, z czego 50 % stanowi 22.921.352,46 zł netto. W trakcie realizacji zamówienia wystąpiły nieprzewidziane okoliczności, które są podstawą dokonania koniecznych i niezbędnych zmian w realizacji przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa będąca podstawą opisu przedmiotu zamówienia i jego realizacji opracowana została zgodnie z wymaganiami obowiązującego prawa i po otrzymaniu pozytywnej opinii Zespołu Uzgadniania Dokumentacji wydane zostało na zadanie pozwolenie na budowę. Projekt budowlany opracowany został na zaktualizowanych mapach do celów projektowych i uzyskano wymagane uzgodnienia, a następnie złożono projekt w celu wydania decyzji pozwolenia na budowę. W trakcie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, wystąpiły okoliczności, których zaistnienia nie można było przewidzieć w czasie prowadzenia postępowania, ani też w chwili zawierania umowy, a które to wymusiły na Zamawiającym dokonanie koniecznych zmian dotyczących realizacji przedmiotu umowy. Podczas wykonywania wykopów pod fundamenty dla posadowienia obiektów zakładu zagospodarowania odpadów natrafiono na kolejne niezinwentaryzowane uzbrojenie w postaci istniejącej instalacji drenarskiej. W tej sytuacji dalsze prowadzenie robót ziemnych jest niemożliwe do czasu wykonania zabezpieczenia sieci melioracyjnej i wykonania odcinka zastępczej sieci drenarskiej i zaślepienia odgałęzień istniejących. Dla zapobieżenia zniszczenia sieci drenarskiej zlecono wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysu inwestorskiego. Zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową należy przyjąć następujące rozwiązanie : a) w miejscu istniejącego rurociągu melioracyjnego średnicy 300mm przewiduje się wykonać nowy rurociąg PVC 315, b) nowy rurociąg zostanie poprowadzony po trasie zbliżonej do istniejącego, przy zachowaniu odpowiednich odległości w planie od projektowanych i wykonywanych nowych elementów składowiska, takich jak wodociąg i droga przeciwpożarowa, c) przebudowie podlegać będzie ujściowy odcinek rurociągu, d) istniejący wylot kolektora drenarskiego zostanie rozebrany, a prostopadle do niego na działce należącej do Inwestora zostanie wykonany zupełnie nowy wylot typowy KPED2.16, z rzędną dna dopasowaną do dna odbiornika, e) nowy rurociąg zostanie połączony z istniejącym odcinkiem w miejscu skrzyżowania jego trasy z ogrodzeniem terenu składowiska, f) na nowym rurociągu zostaną wybudowane pięć studni żelbetowych śr.1000mm zaopatrzonych w osadniki głębokości 50cm każdy. Wartość zamówienia dodatkowego obliczona na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi 119.157,42 zł netto, wartość łączna zamówień dodatkowych wynosi 457.984,38 zł netto, wartość zamówienia podstawowego aktualnie realizowanego wynosi 45.842,704,92 zł netto, co stanowi 0,99 % wartości zamówienia aktualnie realizowanego i nie przekracza 50 % jego wartości. W tej sytuacji stwierdzić należy, że zachodzą przesłanki konieczności wykonania zamówienia dodatkowego wymienione w art. 67 ust. 1 pkt. 5 lit. b ustawy Prawo zamówień publicznych, jako bezwzględnie konieczne dla prawidłowego zakończenia robot i uzyskania zamierzonego i projektowanego efektu. Zakres rzeczowy robót do wykonania obejmujących zamówienie dodatkowe nie został i nie mógł być przewidziany w dokumentacji projektowej, a zatem i nie mógł być przedmiotem opisu zamówienia. Z uwagi na charakter zamówienia, wykonanie jego należy powierzyć wykonawcy aktualnie realizującemu zamówienie podstawowe tj. Control Process S.A. Ul. Obrońców Modlina 16 30-733 Kraków Przedsięwzięcie będzie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Priorytet III. Środowisko przyrodnicze. Działanie 3.1. Racjonalizacja gospodarki odpadami i ochrona powierzchni ziemi Umowa Nr UDA-RPWP.03.01.01-30-002/10-00 zawarta dnia 09.12.2010r
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Control Process S.A., Ul. Obrońców Modlina 16, 30-733 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec
- Przebudowa wraz z rozbudową sali gimnastycznej oraz budowa łącznika i zespołu pomieszczeń szatniowych przy Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Budowa świetlicy modułowej w sołectwie Nowy Bedoń
- Budowa wiaty rekreacyjnej w Dębowcu
- Modernizacja budynku nr 32a zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centralnej Sterylizatorni w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem sprzętu medycznego.
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w Rudniku- etap I"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.