Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Warszawa: Przebudowa ulic: Ruczaj(790 m od ulicy Vogla), sągi ( od ulicy Calowej do ulicy Prętowej), Rotmistrzowska, Etap II
Numer ogłoszenia: 174343 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6426001 w. 233, fax 022 6427643.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Ruczaj(790 m od ulicy Vogla), sągi ( od ulicy Calowej do ulicy Prętowej), Rotmistrzowska, Etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Ruczaj ( 790 m od ulicy Vogla) ul. Sągi ( od ulicy Calowej do ulicy Prętowej) ul. Rotmistrzowska
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ( tj. osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej) którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 ) 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 2.1. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych w zakresie remontu lub budowy dróg (dł. min.600 mb), odpowiadających swoim rodzajem i wartością min. 310 tys. zł., robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. ( Część I) 2.2. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych w zakresie remontu lub budowy dróg ( min. 240 m ), odpowiadających swoim rodzajem i wartością min 90 tys. zł. robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem minimum dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.( Część II) 2.3. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych w zakresie remontu lub budowy dróg ( min. 290 mb.), odpowiadających swoim rodzajem i wartością min. 95 tys.zł. robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.(Część III) 2.4. Wykażą się osobami, które będą wykonywać zamówienie tj. osobą: a) do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej. Do wniosku Wykonawca dołączy: - dokument stwierdzający posiadanie przez wykazaną osobę do kierowania robotami uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, - zaświadczenie, że ww. osoby są członkami Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa z określonym w nim terminem ważności oraz że posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3. Wykonawca wykona zamówienie we własnym zakresie bez udziału Podwykonawców 4. Wykonawca dołączy aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły -spełnia/nie spełnia- na podstawie wyżej wymienionych dokumentów. Niespełnienie, któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na potwierdzenie spełniania wyżej wymienionych warunków złoży następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych w zakresie remontu lub budowy dróg (dł. min.600 mb), odpowiadających swoim rodzajem i wartością min. 310 tys. zł., robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. ( Część I) 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych w zakresie remontu lub budowy dróg ( min. 240 m ), odpowiadających swoim rodzajem i wartością min 90 tys. zł. robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.( Część II) 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych w zakresie remontu lub budowy dróg ( min. 290 mb.), odpowiadających swoim rodzajem i wartością min. 95 tys.zł. robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.(Część III) 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie tj. osobą: a) do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej. Do wniosku Wykonawca dołączy: - dokument stwierdzający posiadanie przez wykazaną osobę do kierowania robotami uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, - zaświadczenie, że ww. osoby są członkami Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa z określonym w nim terminem ważności oraz że posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 7. Wykonawca wykona zamówienie we własnym zakresie bez udziału Podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, o2-958 Warszawa, pok.201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, o2-958 Warszawa, pok.201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ulicy Ruczaj -etap II ( 790 m od ulicy Vogla).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Ruczaj -etap II ( 790 m od ulicy Vogla).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy Sągi - Etap II ( od ulicy Calowej do ulicy Prętowej).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Sągi - Etap II ( od ulicy Calowej do ulicy Prętowej).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ulicy Rotmistrzowskiej -Etap II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Rotmistrzowskiej -Etap II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CZĘŚĆ I Remont ul. Sikorskiego CZĘŚĆ II Remont odcinka ul. Żeromskiego w Ciechanowie CZĘŚĆ III Remont drogi dojazdowej do Hotelu Ciechanów
- Remont drogi wewnętrznej w Mąkowarsku na istniejącej nawierzchni drogi na terenie działek 536/93, 536/95 (Rybkowo, droga wewnętrzna)
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Radymno na działce nr 483/2
- Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 92/56, 92/19, 92/27 w miejscowości Jeleniec
- Przebudowa dróg powiatowych polegająca na lokalnej poprawie nierówności oraz wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni w miejscu występowania przełomów
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.